pierog67 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Kolega mi opowiadał ostatnio o nowej ofercie warsztatu Nagengast znajdujacego sie na Malczewskiego w Gdańsku. Otoż ponoć chłopaki wymyśli cos o nazwie mechanik domowy, ma to polegac na tym, ze ktos opiekuje sie twoim autkiem (nie wiem jak z motorami) i dba o to by wszystkie przeglady i oplaty byly na czas, zajmuje sie drobnymi naprawami i Ty ponoc nie musisz wychodzic z domu On sam przyjeżdża zabiera tankuje i odstawia;) Znam ten warsztat bo jest On już od lat 80 w Gdańsku i ma bardzo dobrą renomę, mój dziadek nawet jeździł tam swoim junakiem:D Jak sie zapatrujecie na taki pomysł bo ja jestem ciekaw tej akcji mechanika domowego, jak powiedziałem o tym Tacie to zaczął się twardo zastanawiać czy nie zamówic czegoś takiego dla Mamy:P w sumie niezła opcja dla roztargnionych dam hehe a Wy co o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 myślę że to bezczelna reklama :) ale pomysł fajny, chodzi tylko o kasę. Ile kosztuje taka usługa? No i po motocykl musieli by przyjechać z przyczepą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba1001 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 eee ja raczej na coś takiego bym się nie pokusiła, nawet gdybym wygrała 10 mln w totka, a w życiu... Ale ja od zawsze byłam Zosia samosia i wole zrobic wszytko sama ( o ile wiem że potrafię) :) a Tankowac chyba każdy bałwan umie:) co do napraw to hmm, no zawsze mozna wezwac fachowca do domu i tu mi naprawi o ile bedzie umial i nie bedzie to wymagalo typowo jakiegos wielkiego sprzetu. Mam mieszane uczucia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...