Skocz do zawartości

Problemy z odpalaniem KLR650


Richi21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

sprawa wyglada tak.wykrecilem swiece i podlaczylem sie poprzez przewody rozruchowe do mojego diesla.efektem tego jest ten film

 

http://www.youtube.com/watch?v=HNwJS3EME6c&feature=youtu.be

 

podlacze paliwo i wkrece swiece to ledwie co ledwie kreci.

podmienilem tez baterie od yamahy fazer ,ale to nic nie zmienilo bo jak wiadomo tam sa 4 cylindry.

byla porba odpalenia na pych i tez nie ma zadnego efektu.

zdaje sobie sprawe ze zadam ciezkie pytanie,ale jakie sa szanse ze po zakupie odpowiedniej baterii motor odpali.

dodam tylko ze bardzo mocno grzeje sie rozrusznik i wymiana startera na inny pomogla bo zaczyna krecic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam juz troche walcze z tym motorkiem .rozrusznik zostal rozebrany na czesci pierwsze ,lozysko lekko posmarowalem i podlaczylem na krotko do akumulatora samochodowego.po podlaczeniu rozrusznik od razu zaczyna wkrecac sie na maksymalne obroty.Nie jestem specjalista ale rozrusznik na moje oko,przypomne ze w gazniku wymienilem zaworek iglicowy.paliwo zostalo zaciagniete do gaznika ale nie ma nic wiecje po za tym co na filmie

 

saltus ,ma krotkie przewody wiec nie da rady dalej go odstawic.odkrecony jest korek wlewu oleju i choc ciezko ale widac ze kosz sprzegla kreci sie.wal okreca sie ale za wolno i nie chce zapalic

Edytowane przez PROSTO.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam juz troche walcze z tym motorkiem .rozrusznik zostal rozebrany na czesci pierwsze ,lozysko lekko posmarowalem i podlaczylem na krotko do akumulatora samochodowego.po podlaczeniu rozrusznik od razu zaczyna wkrecac sie na maksymalne obroty.Nie jestem specjalista ale rozrusznik na moje oko,przypomne ze w gazniku wymienilem zaworek iglicowy.paliwo zostalo zaciagniete do gaznika ale nie ma nic wiecje po za tym co na filmie

 

saltus ,ma krotkie przewody wiec nie da rady dalej go odstawic.odkrecony jest korek wlewu oleju i choc ciezko ale widac ze kosz sprzegla kreci sie.wal okreca sie ale za wolno i nie chce zapalic

 

Jeżeli z wykreconą swiecą kręci tak jak na filmiku to ewidentnie trzeba zacząć od rozrusznika . To że wkręca się na maksa bez obciążenia nic nie znaczy.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze masz autodekompresator nieczynny , dlatego pod kompresja nie ma sily krecic , tam jest taka mala sprezynka ktora lubi spasc , on wlacza audodeko jak spadnie to nie odpreza silnika przy rozruchu.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa wyglada tak.wykrecilem swiece i podlaczylem sie poprzez przewody rozruchowe do mojego diesla.efektem tego jest ten film

 

http://www.youtube.com/watch?v=HNwJS3EME6c&feature=youtu.be

 

podlacze paliwo i wkrece swiece to ledwie co ledwie kreci.

podmienilem tez baterie od yamahy fazer ,ale to nic nie zmienilo bo jak wiadomo tam sa 4 cylindry.

byla porba odpalenia na pych i tez nie ma zadnego efektu.

zdaje sobie sprawe ze zadam ciezkie pytanie,ale jakie sa szanse ze po zakupie odpowiedniej baterii motor odpali.

dodam tylko ze bardzo mocno grzeje sie rozrusznik i wymiana startera na inny pomogla bo zaczyna krecic

 

Jeśli się podpinasz pod aku samochodowe to rób to na zgaszonym silniku,bo możesz mieć później problemy z elektryką

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obróć ręcznie ze swieca i bez. odpal na pych i zobacz czy silnik nie stawia oporów

to juz tez sprawdzalem ,ze swieca jest troche ciezej ale z wiadomoch przyczyn.krecac recznie mialem wrazenie ze jest taki moment gdy trzeba bylo uzyc wiecej silny, aby okrecic ale to tylko w jednym i tym samym miejscu.

 

Nitomen,mozesz wyjasnic gdzie to sie znajduje?

janosikkk ale co mam w nim sprawdzic?mialem go rozebranego z 3 razy i tam nie widac zeby cos przepalalo sie,komutator zostal wyczyszczony,szczotki sa ok.co jeszcze mam tam sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wydechowym walku nierzadu , po prawej stronie masz autodekompresator i na nim taka mala sprezyna jak od dlugopisu ( nawet mniejsza) , jak spadla ( a lubi spasc) to przy zdrowym tloku mozesz nie odpalic z rozrusznika , opory kompresji beda spowalnialy a nawet blokowaly tlok , ja odpalalem bez tego ale mialem wykonczony tlok i ciezko krecil ale zapalil. Najprosciej wykluczyc elektryke podpiac kable z innego aku prosto do przekaznika albo samego rozrusznika , wylaczajac czesc instalacji ktora jest wczesniej , jesli kreci tak samo to wina mechaniczna nie elektryczna i ja bym szukal usterki w silniku. Ten opor co wyczuwasz powinien byc w pozycji kiedy tlok nawraca GMP , jesli jest w innym polozeniu to cos z silnikiem skopane. Proponuje jeszcze sprawdzic czy zebatki przekazujace naped na sprzeglo rozrusznika nie maja oporow toczenia.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie masz raczje z tym GMP ,zebatki nie stawiaja zadnego oporu,sprawdzalem kilka razy.w takim razie sciagne pokrywe jutro i sprawdze ta sprezynke.

 

poszedlem jednak dzisiaj sprawdzic i faktycznie nie ma tam tej sprezynki i nie mam pojecia gdzie moze byc :huh: .teraz pytanko ,czy moge wlozyc tam sprezynke od dlugopisa czy kupowac oryginalna?w Lesznie (mojej miejscowosci) jest salon kawasaki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie , bo musi ona miec okreslona rozciagliwosc przy okreslonej predkosci obrotowej sila odsrodkowa odciagnie ciezarki i wylaczy dekompresator , jak sprezyna bedzie za mocna to nie wylaczy dekompresatora , Ja kiedys kupowalem do swojej klr y w poznaniu to dalem jakos 10 zl , tyle ze na zamowienie i czekalem 10 dni.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nitomen masz jakis schemat z numerem tej czesci?w Lesznie nie ogarniaja tematu ,wyslali zapytanie do warszawy i nie uzyskali odpowiedzi,przekazalem z serwisowki zdjecie o jaki element chodzi i w dalszym ciagu nie wiedza co to za czesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zagadaj z http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/user/5508-asmodan/ , ja info gdzie to kupic mialem od niego

 

nr.czesci

 

92081-1626 SPRING,DECOMPRESSOR

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...