quisk Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 WITAM! Mam taki problem z moja maszyna ze gdy chce wkrecic ja na maxa na obroty podeczas jazdy bo na jałowym biegu wkreca sie bez problemu...to przy połowie gazu zaczyna szczelac i sie dusi..? Co jest tego przyczyna..? moze fajka lub kabel maja przebicie..? prosze o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Sprawdz platynki zapłon jak dalej będzie problem przeczyść gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzLop Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 zciagnij filter powietrza i zobacz jak bez niego sie sprawuje... Cytuj Żeby jeździć trzeba mieć benzynę we krwi, ale i olej w głowie… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 zmień świece a jeśli nie pomorze to powietrze fałszywe łapie gdzieś( sprawdz filtr i dysze) dużo roboty nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quisk Opublikowano 23 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 (edytowane) Właśnie nie mam filtra... nawet zakładałem juz gaznik od CZ 175 ale to nic nie pomogło :banghead: świece znieniałem juz dwa razy a dysze tez sprawdzałem... ale moge to zrobic jeszcze raz :dry: Edytowane 23 Września 2011 przez quisk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Właśnie nie mam filtra... nawet zakładałem juz gaznik od CZ 175 ale to nic nie pomogło :banghead: świece znieniałem juz dwa razy a dysze tez sprawdzałem... ale moge to zrobic jeszcze raz :dry:No to ewidentna usterka układu zapłonowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quisk Opublikowano 23 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 (edytowane) Czyli jak kupe filtr powietrza to moje problemy sie skoncza? Edytowane 23 Września 2011 przez quisk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 sprawdz filtr powietrza na chodzie na całej regulacji obrotów manetką- zmniejszając i zwiększając dopływ powietrza. A jeśli gaśnie Ci czasem na niskich obrotach i przy wysokich strzela w wydech to oszczelka pod głowicą Ci puściła. jeśli to nic nie zmieni luknij na zapłon . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Jak to ma normalnie pracować bez filtra powietrza? Bez oryginalnego filtra powietrza? :banghead: Takie manewry z różnymi gaźnikami i kombinacje z filtrem są czasochłonne i trzeba wiedzieć w którą stronę "iść". Strzela w wydech czy w gaźnik? Podejrzewam że w gaźnik. To oznaka braku filtra czyli zbyt ubogiej mieszanki. Załóż filtr razem z puszką bo zabijesz silnik. Pod żadnym pozorem nie montuj żadnego stożkowego gówna zwanego "filtrem". Gaźnik od CZ175 trzeba odpowiednio ustawić do silnika WSK 175. Wiele magii z tym nie ma ale trochę trzeba przy tym posiedzieć. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 (edytowane) Dodam że jeśli chcesz jeździć bez filtra powietrza to ciężko doregulować gaźnik, aczkolwiek u mnie się dało (wsk 125cc). Jakiekolwiek zmiany w postaci innego filtra powietrza lub coś z nim związanego, zobowiązuje do regulacji gaźnika. W innym wypadku tak jak działa będzie działać, a raczej nie działać.Podejrzewam nieodpowiedni skład mieszanki paliwo-powietrze. Edytowane 26 Września 2011 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Po pierwsze to trudno ustawić motocykl bez filtra , a po drugie w takim sprzęcie to skraca znacznie pzebieg na tłoku bo wszystek piach i kurz ląduje w cylindrze i dodatkowo przyspiesza jeszcze zużycie przepustnicy Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quisk Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 czyli musze kupic filtr powietrza do puszke mam... i wymienie przy okazji platynki u uszczelke pod głowica i dam znac jakie beda efekty... dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Nie ogarniam jak mozna bez filtra odpalac motocykl. Przecież w cylindrze powstaje pasta scierna.Ostatnio wymieniałem garnek bo skuterze peugeota bo koles zgubił filtr i dwa miechy jeździł bez niego aż w koncu przestał odpalać Tuleja i tłok wygladały gorzej niż po zatarciu.Więc kolego najpierw włóż filtr do WSK a potem szukaj usterkipozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quisk Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 czyli musze kupic filtr powietrza do puszke mam... i wymienie przy okazji platynki u uszczelke pod głowica i dam znac jakie beda efekty... dzieki za pomoc wiec sprawa wyglada tak: wymieniłem uszczelke pod głowicą zrobiłem filtr powietrza, a moto nie chce dac nawet najmniejszej oznaki zycia, iskra jest i paliwo tez dochodzi :angry: powiem ze moto stało jakies 4 miechy bez rozruchu... jakie maga dyc przyczyny moich problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Źle ustawiony zapłon, nie palisz na ssaniu etc. Przy takim moto najpierw sprawdzasz wszystko, a potem piszesz na forum czy to możliwe, że mam za mało powietrza w tylnym kole bo już wszystkie opcje sprawdziłeś a moto dalej nie hula. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.