radek619 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Posiadam Aprilie RS 50 2002r. Podczas mieszania sie oleju z benzyna za duzo jest oleju i część wypycha przez gaznik i zapycha filtr powietrza.Chcialbym samemu ustawic ilosc pobieranego oleju lecz olej ze zbiorniczka idzie rurka do silnika, czy mam ustawic te pobieranie oleju w gazniku czy gdzies indziej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 membrana nieszczelna i cofa mieszankę a oleju czy benzyny zawsze trochę wróci Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek619 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 A gdyym opruznil zbiornik z olejem i do baku wlewal mieszanke to czy by sie nic w motorze nie stało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 jeżeli uszczelnisz krucieć w gaźniku i wyjmiesz dozownik to nic sie nie uszkodzi, tylko dozownik wymyślono by nie babrać sie z olejem Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek619 Opublikowano 15 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 A gdybym chcial sam ustawic ilosc pobieranego oleju, to gdzie znajduje sie dozownik i gdzie i jak ustawic to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Regulacja owszem jest, na lince przy dozowniku ale nie ma sensu tego ruszać, bo i po co? Fabryka ustawiła taką dawkę oleju jaka jest najbardziej optymalna i nie zmienia się tego ot tak. Dozownik do bardzo sprytne ułatwiające życie motocyklistom urządzenie. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 tylko ze jak się zapcha czy coś to jest pewne zatarcie silnika :P Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Czym zapcha? Olejem? :ph34r: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 czymkolwiek, wystarczy ze dozownik nawali i jest po silniku, miałem w mtx taki patent, pilnowałem oleju jak oka w głowie a i tak silnik sie zatarł przez smarowanie Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek619 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Mam kolejny problem. Zalozylem cylinder 90cm3 wszystko git na wolych obrtach normalnie 1 dzien sobie na spokojnie pochodzil. Na drugi dzien wyjechalem na szose ruszam i słysze to: http://radek619.wrzuta.pl/audio/4imoGRMu2xh/apka . Motor nie chcial nabrac wcale obrotow i chodzil tak jak na tej sciezce dzwiekowej. Czy ktos wie oco chodzi i jak to moge naprawic, prosze o szybka odpowiedz. (probowalem z filtrem i bez filtra i to samo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Czym zapcha? Olejem? :ph34r: Zależy od modelu ale z reguły dozownik posiada na kapslu dziurke do odpowietrzenia w celu "zaciągnięcia" oleju żeby nie robiło sie podciśnienie. Przy braku dbałości i w połączeniu kurzu z pyłem i oleju zrobi się korek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 (edytowane) Dozowniki się nie zapychają, natomiast ulegają wytarciu elementy odpowiedzialne za pompowanie oleju. Jaką znowu dziurkę?? Jest śrubka którą się wykręca i czeka aż poleci olej zakręca się ją i dozownik mamy odpowietrzony. Otwór co najwyżej jest w korku od zbiorniczka z olejem żeby nie robiło się podciśnienie a leciał olej. A co do awarii według mnie gaźnik daje za mało mieszanki albo wydech blokuje przepływ spalin. Zmieniałeś wydech i gaźnik razem z tym cylindrem? Edytowane 17 Września 2011 przez czarekmbx Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Dozowniki się nie zapychają, natomiast ulegają wytarciu elementy odpowiedzialne za pompowanie oleju. Jaką znowu dziurkę?? SRAKĄ. Przeczytaj piaty post jak nie masz pojęciahttp://www.ely.fora.pl/ogolnie-o-elyseo-i-elystarze,1/jak-sprawdzic-dzialanie-dozownika,1851.html - Czy odpowietrzenie zbiornika oleju (na korku) nie jest zapchane, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 (edytowane) Zależy od modelu ale z reguły dozownik posiada na kapslu dziurke do odpowietrzenia w celu "zaciągnięcia" oleju żeby nie robiło sie podciśnienie. Przy braku dbałości i w połączeniu kurzu z pyłem i oleju zrobi się korek. Właśnie widzie kto nie ma pojęcia :banghead: Chyba zbiornik posiada, a nie dozownik, no ale może kolega myśli że zbiornik to dozownik :icon_twisted: PS: Katsumoto chodziło o zapchanie się dozownika więc pytam jakim cudem, bo to jest niemożliwe, no chyba że ktoś grzebał w filtrze oleju. Katsumoto, mi dokładnie w takim samym scenariuszu padł dozownik w MBX :biggrin: Edytowane 17 Września 2011 przez czarekmbx Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 (edytowane) Oczywiście zbiornik nie jest częścią dozownika i nie podlega sprawdzeniu :banghead: Idąc twoim tokiem to przykładowo kranik paliwa nie jest elementem zbiornika. :banghead: Jak jesteś taki tępy i nie wiesz gdzie znajduje się kapsel z odpowietrznikiem szukajac możliwej przyczyny to juz twój problem Edytowane 18 Września 2011 przez żunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.