groni Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witam. Niewiem co wy macie w sx-ach do dołów ja mam ktm sx380 i wyjeżdża spod dupy od samego dołu dla porównania jechałem na hondzie 450 crf i w porównaniu do mojego sx to jest bardzo spokojny i łagodny a sx380 to niebliczalny wariat typowo na ofroad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Witam. Niewiem co wy macie w sx-ach do dołów ja mam ktm sx380 i wyjeżdża spod dupy od samego dołu dla porównania jechałem na hondzie 450 crf i w porównaniu do mojego sx to jest bardzo spokojny i łagodny a sx380 to niebliczalny wariat typowo na ofroad.Przeczysz sam sobie "nieobliczalny wariat typowy na off-road".W enduro zdecydowanie ta charakterystyka nie pomaga, motocykl powinien mieć łagodna charakterystyke silnika i inaczej zestrojone zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groni Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Przeczysz sam sobie "nieobliczalny wariat typowy na off-road".W enduro zdecydowanie ta charakterystyka nie pomaga, motocykl powinien mieć łagodna charakterystyke silnika i inaczej zestrojone zawieszenie. Ja nie przecze sam sobie tylko tym co pisali że sx ma słabe doły przynajmniej nie mój a niepisałem nic na temat zawieszenia kolego a jeśli tak to prosze podaj cytat z mojej wypowiedzi na temat zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Groni gdzie ty wyskakujesz z 380 do sety czy ćwiary ? Przecież to wiadomo że z samej pojemności będzie tam spory moment obrotowy, do tego odpowiednie zestrojenie silnika robi swoje. Inaczej będzie zestrojony sx 125 czy 250, tam dół NIE jest potrzebny bo tymi motocyklami lata sie na max obrotach, więc prawdą jest że sx w porównaniu do exc ma lichy dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groni Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Groni gdzie ty wyskakujesz z 380 do sety czy ćwiary ? Przecież to wiadomo że z samej pojemności będzie tam spory moment obrotowy, do tego odpowiednie zestrojenie silnika robi swoje. Inaczej będzie zestrojony sx 125 czy 250, tam dół NIE jest potrzebny bo tymi motocyklami lata sie na max obrotach, więc prawdą jest że sx w porównaniu do exc ma lichy dół Być może bo bo 250 nie jeździłem jeździłem za to suzuki RM 125 i tam faktycznie dół do bani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Mam pytanie mojego SX 250 troche tnie na wysokich obrotach.Gaznik czyszczony,iglica obnizona na maxa(dysze mam niestety 175 powinna być 160),śrubke od powietrza mam odkręcona aż o 5 obrotów.Teraz pytanie czy to wszystko wina dyszy i kupowac nową czy cos innego jest nie halo bo teoretycznie dysze 175 tez mozna zakładac skoro jest w katalogu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Może być że go przylewa na wysokich obrotach, tym bardziej przy obecnych temperaturach. Dysze główną daj mniejszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 jeśli wcześniej było OK, to ja bym nic nie ruszał, upały miną i będzie cacy, moj ma lekką zamułę zanim zacznie jechać, jak jest tak gorąco, wczoraj wieczorem gdy było chłodniej wkręcał jak trzeba jak oceniasz zmianę moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 jeśli wcześniej było OK, to ja bym nic nie ruszał, upały miną i będzie cacy, moj ma lekką zamułę zanim zacznie jechać, jak jest tak gorąco, wczoraj wieczorem gdy było chłodniej wkręcał jak trzeba jak oceniasz zmianę moto?W porównaniu do EXC 200 jezdzi mi sie lepiej,przynajmniej jak narazie.Moto przy szalenstwach typu skoki zakrety wydaje się lżejsze i zwinniejsze(pewnie dlatego że wieksza moc).Dółu troche brakuje,cieżko już przeskoczyć drzewo albo kamień bez strzału ze sprzęgła.Jest bardzo mocny na sliskich zakrętach troche nieprzewidywallny(gwałtownie się wkręca i tył wyprzedza przód).Zawieszenie, tutaj jestem zaskoczony bo jest bardzo dobre powiedziałbym w sam raz na moje tereny, jezdzi się nim duzooo dużooo przyjemniej niż np YZ 250 czy KX 250.Potwierdzają to także koledzy ktorzy własnie posiadaja te wymienione motocykle,także następna zmiana też będzie na KTM'a.Duzy minus mały bak :/ i wieksze spalanie niż EXC,daleko to się nim za bardzo nie da pojechać chyba że z tankowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 W porównaniu do EXC 200 jezdzi mi sie lepiej,przynajmniej jak narazie.Moto przy szalenstwach typu skoki zakrety wydaje się lżejsze i zwinniejsze(pewnie dlatego że wieksza moc).Dółu troche brakuje,cieżko już przeskoczyć drzewo albo kamień bez strzału ze sprzęgła.Jest bardzo mocny na sliskich zakrętach troche nieprzewidywallny(gwałtownie się wkręca i tył wyprzedza przód).Zawieszenie, tutaj jestem zaskoczony bo jest bardzo dobre powiedziałbym w sam raz na moje tereny, jezdzi się nim duzooo dużooo przyjemniej niż np YZ 250 czy KX 250.Potwierdzają to także koledzy ktorzy własnie posiadaja te wymienione motocykle,także następna zmiana też będzie na KTM'a.Duzy minus mały bak :/ i wieksze spalanie niż EXC,daleko to się nim za bardzo nie da pojechać chyba że z tankowaniem.Który rok masz tego kata? bo mam zbiornik do exc na zbyciu, u mnie też w sx-ie jeździł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 2003 r. Ten model z połączonymi boczkami i blotnikiem.Ile litrów ten bak i ile chcesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 2003 r. Ten model z połączonymi boczkami i blotnikiem.Ile litrów ten bak i ile chcesz?Ja mam niestety do roczników od 2007 w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 a od twojego 200 nie podchodzi, miałbys chociaż te 9,5l? ja tam leje zbiornik i jak nie ma długich przelotów to ciezko mi go spalić tyrając po podjazdach, no ale moc 250tki to troche inna bajka więc coś za coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 a od twojego 200 nie podchodzi, miałbys chociaż te 9,5l? ja tam leje zbiornik i jak nie ma długich przelotów to ciezko mi go spalić tyrając po podjazdach, no ale moc 250tki to troche inna bajka więc coś za cośpodchodzi ale chce sie go pozbyć, a przeciez nie sprzedam nikomu ze zbiornikiem od SX'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.