Skocz do zawartości

KTM 2T SX


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niewiem co wy macie w sx-ach do dołów ja mam ktm sx380 i wyjeżdża spod dupy od samego dołu dla porównania jechałem na hondzie 450 crf i w porównaniu do mojego sx to jest bardzo spokojny i łagodny a sx380 to niebliczalny wariat typowo na ofroad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Niewiem co wy macie w sx-ach do dołów ja mam ktm sx380 i wyjeżdża spod dupy od samego dołu dla porównania jechałem na hondzie 450 crf i w porównaniu do mojego sx to jest bardzo spokojny i łagodny a sx380 to niebliczalny wariat typowo na ofroad.

Przeczysz sam sobie "nieobliczalny wariat typowy na off-road".W enduro zdecydowanie ta charakterystyka nie pomaga, motocykl powinien mieć łagodna charakterystyke silnika i inaczej zestrojone zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczysz sam sobie "nieobliczalny wariat typowy na off-road".W enduro zdecydowanie ta charakterystyka nie pomaga, motocykl powinien mieć łagodna charakterystyke silnika i inaczej zestrojone zawieszenie.

 

Ja nie przecze sam sobie tylko tym co pisali że sx ma słabe doły przynajmniej nie mój a niepisałem nic na temat zawieszenia kolego a jeśli tak to prosze podaj cytat z mojej wypowiedzi na temat zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Groni gdzie ty wyskakujesz z 380 do sety czy ćwiary ? Przecież to wiadomo że z samej pojemności będzie tam spory moment obrotowy, do tego odpowiednie zestrojenie silnika robi swoje. Inaczej będzie zestrojony sx 125 czy 250, tam dół NIE jest potrzebny bo tymi motocyklami lata sie na max obrotach, więc prawdą jest że sx w porównaniu do exc ma lichy dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Groni gdzie ty wyskakujesz z 380 do sety czy ćwiary ? Przecież to wiadomo że z samej pojemności będzie tam spory moment obrotowy, do tego odpowiednie zestrojenie silnika robi swoje. Inaczej będzie zestrojony sx 125 czy 250, tam dół NIE jest potrzebny bo tymi motocyklami lata sie na max obrotach, więc prawdą jest że sx w porównaniu do exc ma lichy dół

 

Być może bo bo 250 nie jeździłem jeździłem za to suzuki RM 125 i tam faktycznie dół do bani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam pytanie mojego SX 250 troche tnie na wysokich obrotach.Gaznik czyszczony,iglica obnizona na maxa(dysze mam niestety 175 powinna być 160),śrubke od powietrza mam odkręcona aż o 5 obrotów.Teraz pytanie czy to wszystko wina dyszy i kupowac nową czy cos innego jest nie halo bo teoretycznie dysze 175 tez mozna zakładac skoro jest w katalogu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli wcześniej było OK, to ja bym nic nie ruszał, upały miną i będzie cacy, moj ma lekką zamułę zanim zacznie jechać, jak jest tak gorąco, wczoraj wieczorem gdy było chłodniej wkręcał jak trzeba

 

jak oceniasz zmianę moto?

W porównaniu do EXC 200 jezdzi mi sie lepiej,przynajmniej jak narazie.Moto przy szalenstwach typu skoki zakrety wydaje się lżejsze i zwinniejsze(pewnie dlatego że wieksza moc).Dółu troche brakuje,cieżko już przeskoczyć drzewo albo kamień bez strzału ze sprzęgła.Jest bardzo mocny na sliskich zakrętach troche nieprzewidywallny(gwałtownie się wkręca i tył wyprzedza przód).Zawieszenie, tutaj jestem zaskoczony bo jest bardzo dobre powiedziałbym w sam raz na moje tereny, jezdzi się nim duzooo dużooo przyjemniej niż np YZ 250 czy KX 250.Potwierdzają to także koledzy ktorzy własnie posiadaja te wymienione motocykle,także następna zmiana też będzie na KTM'a.Duzy minus mały bak :/ i wieksze spalanie niż EXC,daleko to się nim za bardzo nie da pojechać chyba że z tankowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W porównaniu do EXC 200 jezdzi mi sie lepiej,przynajmniej jak narazie.Moto przy szalenstwach typu skoki zakrety wydaje się lżejsze i zwinniejsze(pewnie dlatego że wieksza moc).Dółu troche brakuje,cieżko już przeskoczyć drzewo albo kamień bez strzału ze sprzęgła.Jest bardzo mocny na sliskich zakrętach troche nieprzewidywallny(gwałtownie się wkręca i tył wyprzedza przód).Zawieszenie, tutaj jestem zaskoczony bo jest bardzo dobre powiedziałbym w sam raz na moje tereny, jezdzi się nim duzooo dużooo przyjemniej niż np YZ 250 czy KX 250.Potwierdzają to także koledzy ktorzy własnie posiadaja te wymienione motocykle,także następna zmiana też będzie na KTM'a.Duzy minus mały bak :/ i wieksze spalanie niż EXC,daleko to się nim za bardzo nie da pojechać chyba że z tankowaniem.

Który rok masz tego kata? bo mam zbiornik do exc na zbyciu, u mnie też w sx-ie jeździł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a od twojego 200 nie podchodzi, miałbys chociaż te 9,5l? ja tam leje zbiornik i jak nie ma długich przelotów to ciezko mi go spalić tyrając po podjazdach, no ale moc 250tki to troche inna bajka więc coś za coś

podchodzi ale chce sie go pozbyć, a przeciez nie sprzedam nikomu ze zbiornikiem od SX'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...