Skocz do zawartości

groni

Forumowicze
  • Postów

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O groni

  • Urodziny 01/11/1983

Osobiste

  • Motocykl
    KTM SX 380
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6907172

Informacje profilowe

  • Skąd
    Skawina

Osiągnięcia groni

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki za podpowiedź. Sprawdzę to. A niewiesz czasem co może być powodem zalewania świecy? Gaźnik ma ustawienia serwisowe iglica na środku 3 pozycja śruba od mieszanki wykręcona o 1,5 obrotu a mimo to świecę zalewa niewiem czy np. przyczyną może być luźna fajka? bo właśnie taką mam i muszę wymienić.
  2. Podobno takie wałki występują tylko w 4t
  3. Być może bo bo 250 nie jeździłem jeździłem za to suzuki RM 125 i tam faktycznie dół do bani.
  4. Paliwa napewno dostaje za dużo bo mi świece zalewa i gaśnie na wolnych obrotach pewnie gaźnik do regulacji, ale czy to może być powodem drgań
  5. Ja nie przecze sam sobie tylko tym co pisali że sx ma słabe doły przynajmniej nie mój a niepisałem nic na temat zawieszenia kolego a jeśli tak to prosze podaj cytat z mojej wypowiedzi na temat zawieszenia.
  6. Witam. Niewiem co wy macie w sx-ach do dołów ja mam ktm sx380 i wyjeżdża spod dupy od samego dołu dla porównania jechałem na hondzie 450 crf i w porównaniu do mojego sx to jest bardzo spokojny i łagodny a sx380 to niebliczalny wariat typowo na ofroad.
  7. Witam wszystkich. Mam motorek jak w temacie już któryś rok pali jeździ ale jak dodaję gazu na postoju to cała rama drga. Co to może być? Drgania te występują od samego począdku jak kupiłem ten motocykl sprowadzony z niemiec i nawet niezwracałem na nie uwagi poprostu myślałem że tak ma być tylko że dzisiaj byłem u gościa który naprawia motory żeby mi przeregulował gaźnik i on to zauważył. Powiedział że albo siada sprzęgło albo wał że w 2t takie drgania nie są normalne. Co wy o tym sądzicie?
  8. Witam. Widzę że wszyscy tak wychwalacie markowe kaski ich materiały,testy które są na nich przeprowadzane jakbyście conajmniej pracowali w fabryce która je wytwarza albo sami przeprowadzali na nich testy. A co wy myślicie że testy są przeprowadzane na każdej jednej sztuce. To jest tak jak z butami sportowymi np. firmy adidas które możesz kupić nawet za 100zł na promocji znana firma? znana! A co powiecie o firmie pilpol? pewnie nieznacie powiedzielibyście badziew bo niewidzicie ich reklam . A ta firma mało znana robi adidasy i buty eleganckie dla ryłki i chodzą one po przeszło 300zł.
  9. groni

    KTM 380SX

    Wiem. Ja też jeździłem cały czas na castrolu i myślałem że to jest bardzo dobry olej bo w samochodach to jest jeden z najlepszych.
  10. groni

    KTM 380SX

    Wiem że niema oleju KTM tylko podałem taki przykład.
  11. groni

    KTM 380SX

    kolego michoa ja na ssaniu max 20 sekund a potem bez ssania 10 minut. nie wiem może masz racje rejdzik że to dobry olej bo masz do tego prawo.Ja wątpie żeby miał jakiś układ z producentami tych olejów bo niedziwiłbym się jakby mi wciskał olej np.ktm a nie innych marek. A pozatym to jest gościu którego pracą jest naprawianie motorów ktm i zna się na tym bardzo dobrze a ja mam ktm i dlatego wole zaufać jemu. A tak dla wszystkich zainteresowanych którzy mi pomagali rozgryźć problem awaryjności świec powiem że dzisiaj sprawdzałem i śruba od mieszanki wyła wykręcona o 3 obroty to o 1,5 za dużo i chyba wystarczająco na to żeby robić takie szkody.
  12. groni

    KTM 380SX

    No to ja mam pytanie bo teraz tak patrze że te motule2T: 510,710i800 to są półsyntetyki albo syntetyki a jak patrzyłem na tego castrola co ja lałem to to jest mineralny i nie wiem czy tak można zmienić z mineralnego na syntetyk bo wiem że np w oleju do silnika samochodowego niemożna zrobić takiej zamiany.
  13. groni

    KTM 380SX

    Chyba tak bo gaźnik napewno jest rozregulowany.Trzeba ustawić mieszanke ale on powiedział że teraz w zimie nie jest dobry czas na regulacje. Na począdku stawiał na zużycie tłoka. Ale jak mu powiedziałem że motor jest kupiony z niemiec po remoncie i że śruba od mieszanki powinna być wykręcona o 1,5 obrotu a ja o tyle wkręciłem i dalej moge kręcić i jak przekręce chociaż o 0,5 obrotu to motor gaśnie to powiedział że to bardzo dobry objaw i że to ta mieszanka daje popalić.A na jakim ty oleju jeździłeś jak miałeś 2T?
  14. groni

    KTM 380SX

    Nie wiem czy miałem wykręconą o 3 obroty bo jej nie wkręcałem do końca tylko przy zapalonym moto przekręciłem o 1,5 obrotu i obroty w motorze spadły a jak przekręciłem jeszcze o 0,5 to zgasł więc wróciłem o to0,5 i tak zostawiłem. Wydaje mi się jeszcze że śruba od przepustnicy jest przestawiona ale niewiem jak ja ustawić bo dzwoniłem do tego gościa z ktm od ciebie ale nieodbierał.W serwisówce wyczytałem coś takiego BASIC CARBURETOR SETTING: Throttle valve 6 Niewiem czy tu chodzi o to że śruba od przepustnicy ma być wykręcona o 6 obrotów? Witam wszystkich dzwoniłem dzisiaj do tego mechanika z KTM którego mi polecił kolega Gawron i dla niego wielkie podziękowanie. I słuchajcie powiedział mi że świece lecą przez zabogatą mieszankę. Ustawienie fabryczne ma być takie że śruba ma być wykręcona o 1,5 obrotu z tolerancją ćwierć obrotu w jedną albo drugą stronę i powiedział że to jest bardzo ważne bo za bogata mieszanka tak jak u mnie to zalewanie świec a co za tym idzie przebicia na świecy noi efekt końcowy zniszczenie świecy, ale z drugiej strony za uboga mieszanka to złe smarowanie silnika co nam zaowocuje zatarciem tłoka. W przypadku gdy gaźnik jest ustawiony na ustawieniach fabrycznych a świece zalewa to trzeba sprawdzić czy tłok i pierścienie nie są do wymiany co jest dużym prawdopodobieństwem.Poruszyłem też temat grzania motoru po odpaleniu i wspomniałem że zanim rusze w trase to motor pracuje około 10min a on na to że bardzo dobrze bo motor ma się dobrze zagrzać iże ważne jest tylko jak najkrótsze trzymanie na ssaniu bo motor wtedy dostaje za bogatą mieszankę. Pytałem o mieszankę którą robie 1-50 i bardzo dobra ale jak zapytał na jakim oleju robie mieszankę powiedziałem mu że na castrol 2T to usłyszałem że to najgorszy syf jaki może być, więc zapytałem jaki olej jest dobry to powiedział że najlepsze to:motul,shell i motorex.
  15. groni

    KTM 380SX

    mieszankę robię 1-50 na oleju castrol 2t. A ssanie włączone max 20 sekund.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...