SRZMichał Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Mam kolejne pytanie po złorzeniu silnika od fzr 1000. Motor nie pali kupiłem nowy akumulator rorusznik był serwisie ... itp. W nim był do wymiany slizg od napinacza rorządu. Nie wiem czy dobrze ustawione zawory, ale raczej nie.....Ustawiłem wałki do góry srubami i są tam małe nawiercenia. Wał ustawiłem tak jak po lewej stronie jest srubka, wykręciłem ją. A tam były dwa dziubki .. ustawiłem mniej więcej koło siebie... . Uwzględniłem także naciąg łańcuszka .... ze punkty polecą lekko na wałkach. Kręce silnikiem a tu się nie odzywa wlewam paliwo nawet od tyłu gazników to wywala większą dawkę w powietrze. To tak jakby był zle ustawiony rorząd. Które to punkty są do ustawiania rorządu ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SRZMichał Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Mam kolejne pytanie po złorzeniu silnika od fzr 1000. Motor nie pali kupiłem nowy akumulator rorusznik był serwisie ... itp. W nim był do wymiany slizg od napinacza rorządu. Nie wiem czy dobrze ustawione zawory, ale raczej nie.....Ustawiłem wałki do góry srubami i są tam małe nawiercenia. Wał ustawiłem tak jak po lewej stronie jest srubka, wykręciłem ją. A tam były dwa dziubki .. ustawiłem mniej więcej koło siebie... . Uwzględniłem także naciąg łańcuszka .... ze punkty polecą lekko na wałkach. Kręce silnikiem a tu się nie odzywa wlewam paliwo nawet od tyłu gazników to wywala większą dawkę w powietrze. To tak jakby był zle ustawiony rorząd. Które to punkty są do ustawiania rorządu ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 ??? Nic nie zrozumialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SRZMichał Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Po prostu motor złorzyłem lecz nie mogę odpalić coś chyba z rorządem jak go ustawić ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Po prostu motor złorzyłem lecz nie mogę odpalić coś chyba z rorządem jak go ustawić ??? Tak jak serwisowka radzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SRZMichał Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Patrzyłem na 3 serwisówki lecz nie znalazłem tego może ktoś wie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 (edytowane) Napisz jakie masz znaki na kołach zębatych rozrządu i jaki znak przy wale.To pomożemy. Edytowane 11 Września 2011 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Patrzyłem na 3 serwisówki lecz nie znalazłem tego może ktoś wie ?? Musi byc. Zarzuc linka do serwisowki. Ustawiasz na T mark. Jesli nie wiesz gdzie jest to wykrec swiece na pierwszym cylindrze i ustaw tak wal zeby tlok byl w gorze. Zobacz na walki rozrzadu. Nie wiem jak tam, ale zazwyczaj sa kreski ktore powinny sie pokrywac z powierzchnia glowicy. Napisane EX, IN. Ex z przodu, In z tylu. Jesli nie jest na znakach to przekrec 360 stopni i zobacz czy jest T mark i znaki na walkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SRZMichał Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 (edytowane) To tak znaki na zębatkach (rorządu) koło srub na wiercone otworki. Tylko nie wiem do czego dopasować do góry czy do obudowy głowicy ( do przodu głowicy czy do tyłu czy może jakiś punkty których ja przeoczyłem). Na dole na wale są dwa punkty na wale są pod dekielkiem co trzyma 3srubki .... ale sądzę ze to nie to. Obok jest sruba na płaski duży srubokręt. A po wyjęciu tej sruby widać koło zamachowe które ma nacięcie i od obudowy jest wystający dziubek. To by się zgadzało ale do czego dopasować rorząd u góry ... ?? Edytowane 11 Września 2011 przez SRZMichał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 najpierw daj link do serwisowki lub skana, bo to w jaki sposob opisujesz wola o pomste do nieba ;-)Ustawiles pierwszy cylinder w GMP? Sprawdziles znaki? Przekreciles 360 stopni i to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Ehhh.... w FZR 1000 masz tak:ustawiasz wał na T - pod śrubką masz w kierunku obrotu wału dwie kreski - obok jednej (drugiej w kierunku pracy silnika) masz znaczek T 0 jak nie umiesz to zrób jak jimmy radziwałek wydechowy najpierw - na kołnierzu wałka (taki jego element powodujący brak luzów wzdłużnych) masz nabitą kropkę - po złożeniu ma być w pionie - równo z nadlewem na mostku - przy skręceniem ustawiasz to o jeden ząbek mniej - po skręceniu będzie centralnie w punkcie na koniec wałek ssący - tam też masz kropkę i nadlew na mostku - tutaj chyba nie musisz robić manewru z przestawieniem o ząb żeby wyjść dobrze. Pamiętaj żeby mostki z odp. momentem skręcić i nie pogubić tulejek. Załóż napinacz.Po wszystkim kręcisz RĘCZNIE wałem MINIMUM 2 razy i sprawdzasz znaki czy się zgadzają - dopiero teraz możesz próbować odpalić moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SRZMichał Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Tak tylko nie mogę znaleść znaczka T ? dlatego mam problem a co do skanów to mam wszystkie serwisówki bez rorządu i nie mam jak luknąć ... na rysunki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 A sprawdzałeś w tych, czy nie ma schematów?: http://chomikuj.pl/dokladny/Motocykle/Instrukcje/Yamaha/FZR1000_89_SERVICE_MANUAL,508748193.pdf Na stronie nr 7, są jeszcze inne. Zobacz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 (edytowane) Tak tylko nie mogę znaleść znaczka T ? No to juz pisalem - ustaw pierwszy tlok w gorze i powinien byc na T. Czasami nie ma literki tylko poprostu jakies naciecie, znak, punkt.. Cokolwiek. Raz tylko sie spotkalem ze sprzetem gdzie nie bylo zadnych znakow - moja CBR :icon_mrgreen: Wiec sam sobie zrobilem przed demontazem. Edytowane 12 Września 2011 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SRZMichał Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 (edytowane) Tak ja wiem jak ustawić tłoki lecz nie wiem do czego dopasować wałki rorządu ?? do siebie do przodu głowicy bo mają wałki punkty Edytowane 12 Września 2011 przez SRZMichał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.