Aro85 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Witam wszystkich. Mam problem z odpaleniem motocykla (tylko gdy gorący) w sytuacji gdy np. zgaśnie podczas ruszania na światłach itp. Dzieje sie wtedy coś takiego że nie daje się odpalić odrazu po zgaszeniu, efekt próby jest taki jakby był rozładowany akumulator, natomiast jak postoi 5 minut odpala normalnie, kreci szybko,wszystko jest w porządku.Trochę drażniące to jest bo trzeba się pilnować przy ruszaniu żeby nie zgasł bo zablokuje drogę i muszę spychać moto na pobocze.Co to może być, od czego zacząć szukanie usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Czyli wolno kreci na goraco ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Nawet bardzo wolno i za chiny nie zapali, jak postoi chwilę zapala odrazu i kręci normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Na 90% nowy akumulator się należy.Jeżeli możesz to pożycz lepsze aku na 1 dzień i się przekonasz. Kiedyś tak miałem, szukałem, a rozwiązanie było banalne - aku miało napięcie, ale już nie miało prądu. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 I w tym problem że to nie aku, jest nowy bo też myślałem że to aku ale jednak nie i dzieje się to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Jeszcze jedno pytanie odnośnie rozrządu, na jakich znakach ma być ustawiony bo na kołach są dwa znaki (mała kropka i duża kropka) a w manualu nie ma oznaczone na jakiej ma być. Może ktoś wie lub ma dokładniejszego manuala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Chciałbym się mylić, ale mi się wydaje że jest to 99% sprawa elektryki, bo mechanika rozruchu się nie zmienia przy zmianie temperatury. Chyba że masz podparte zawory, i na ciepłym się nie zamykają. Sprawdzałeś? Bo jak nie zawory, to aku. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 O ustawienie rozrządu pytam bo zaniedługo będę musiał wymienić i to nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Co do aku to nie od niego bo jest nowy włożony i dalej nie chce odpalić na gorącym silniku. Coś innego zabiera niapięcie, prawdopodobnie przez to że sie nagrzewa tylko że patrząc z drugiej strony w ciągu kilku minut nie ostygnie ani silnik ani to co dookoła niego się rozgrzewa. Niewiadomo od czego zacząć szukanie przyczyny. Co do zaworów były regulowane około miesiąca temu, luzy są ok. Choć jedno co udało mi się znaleźć w manualu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 O ustawienie rozrządu pytam bo zaniedługo będę musiał wymienić i to nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Co do aku to nie od niego bo jest nowy włożony i dalej nie chce odpalić na gorącym silniku. Coś innego zabiera niapięcie, prawdopodobnie przez to że sie nagrzewa tylko że patrząc z drugiej strony w ciągu kilku minut nie ostygnie ani silnik ani to co dookoła niego się rozgrzewa. Niewiadomo od czego zacząć szukanie przyczyny. Co do zaworów były regulowane około miesiąca temu, luzy są ok. Choć jedno co udało mi się znaleźć w manualu. pewno rozrusznik Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Ale co z tym rozrusznikiem konkretnie i czemu na zimnym i po chwili postoju kreci a zaraz po zgaszeniu nie. Pobór prądu ma ok nawet w chwili jak nie chce krecić tylko tak "zamula" Co, nikt nie wie, nie ma pomysłu na to. Tylu mechaników i zadnej myśli?? A może jest ktoś chetny z okolic Mysłowic zajrzeć do moto oczywiście nie za darmo. A jak ma ktoś sprzęt to zlecę też synchro gaźników bo tego kiedy były robione nie wie nikt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 To, że nową baterie włożyłeś to jedno, a ładowanie sprawdziłeś ? U mnie przy padniętym ładowaniu, mimo wrzucenia naładowanego akumulatora, po 2 rozruchach nie chętnie palił na gorąco. Rozrusznik krecił szybko ale na iskrę już nie starczyło. Jednakowoż nie zaszkodzi obejrzeć rozrusznika i zafundować mu nowe szczotki i tulejki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Co, nikt nie wie, nie ma pomysłu na to. Tylu mechaników i zadnej myśli?? A może jest ktoś chetny z okolic Mysłowic zajrzeć do moto oczywiście nie za darmo. A jak ma ktoś sprzęt to zlecę też synchro gaźników bo tego kiedy były robione nie wie nikt.To nie jest tak. Jeżeli nowy aku nie pomaga, i nie jest to mechanika (podparte zawory) to się sprawa robi bardzo czujna. Może to być regulator, który się nagrzewa, jest skiepszczony i puszcza prąd bokiem. Może to być każdy kabelek który jest blisko czegoś gorącego, i przy ciepłym puszcza coś do masy. To jest sprawa dla elektryka wtedy. Prosty test - jak motór jest gorący i nie pali sprawdź jaka jest oporność pomiędzy odłączonym plusem (kablem od aku) i masą, albo kablem minusem. Jak będzie mała oporność, to puszcza i wtedy trzeba kabelek po kabelku sprawdzać. Nie jest to zbyt naukowe, ale czasochłonne i wypada mieć blade pojęcie o elektryce. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 To w takim razie ta elektryką musi zająć sie jakiś konkretny elektryk bo ja nie znam sie na pradzie. Ale mam jeszcze jedno pytanie co do pracy silnika, ostatnio zaczął dziwnie chodzić tzn. przy gwałtownym dodaniu gazu dławi się, nie wchodzi na obroty, a z kolei jak powoli dodam gazu silnik wkręci sie na kilka tyś. obrotów ale znowu bardzo powoli z nich schodzi. Czy to może być wina żle ustawionego składu mieszanki? Dodam że na ssaniu chodzi tak jak powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 To jest regulacja gaźników. Mieszanka (czy ta popularna śruba od mieszanki) odpowiada za mieszankę TYLKO w dolnym zakresie obrotów. W przypadku Twojej Hondzi to tak do 3 tyś obrotów. Powyżej masz dysze. I stąd możliwa naprawa to czyszczenie i synchro gaźników. I sprawdzenie poziomu paliwa w komorach. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Objawy opisane przez Aro wskazuja raczej na lewe powietrze.Motor wiekowy, wiec warto sprawdzic krucce laczace gazniki z glowica.Co do rozrusznika to podpowiedzi Bubera ida we wlasciwa strone.Jesli rozrusznik na zimno kreci dobrze to zwykle przyczyna klopotow z kreceniem na goraca jest uszkodzenie instalacji.Jest jednak druga mozliwosc, czyli uszkodzenie samego uzwojenia rozrusznika, ktore objawia sie na goraco.Trzeba sprawdzic najpierw instalacje a gdy to nie pomoze rozrusznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.