bubuss Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 witam wszystkich problem mam nastepujacy po odebraniu motocykla z naprawy z dekla od strony sprzegla cieknie mi olej. Rozkrecilem i wyczyscilem wszystko gdyz mechanik zlozyl na oring i silikon. Po zlozeniu spowrotem na oring ciekniecie ustalo ale dzis znowu zaczelo cieknac po dobrej i ostrej przejazdzce. macie moze jakis pomysl na uszczelnienie tego. Mam pomysl dociecia grubszej gumowej uszczelki takiej zeby dekiel dociskal cala powierzchnia do nie. a moze na sam silikon to da sie zlozyc jak myslicie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Nie daje się sylikonu na oring!Załóż oryginalną uszczelkę a nie kombinujesz. Ewentualnie kup kregielit i wytnij ładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Mechanik składał oring na silicon :banghead:Pudełko oringów kosztuje 40 zł a jeden oring 1-2 zł max...Kup nowy oring i po zawodach. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 witam wszystkich problem mam nastepujacy po odebraniu motocykla z naprawy z dekla od strony sprzegla cieknie mi olej. Rozkrecilem i wyczyscilem wszystko gdyz mechanik zlozyl na oring i silikon. Po zlozeniu spowrotem na oring ciekniecie ustalo ale dzis znowu zaczelo cieknac po dobrej i ostrej przejazdzce. macie moze jakis pomysl na uszczelnienie tego. Mam pomysl dociecia grubszej gumowej uszczelki takiej zeby dekiel dociskal cala powierzchnia do nie. a moze na sam silikon to da sie zlozyc jak myslicie ?? to nie mechanik tylko partacz - różnica jest zasadnicza :icon_biggrin:podaj kolegom namiary aby inni nie mieli powodu do narzekania na forum Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 (edytowane) to nie takie proste z tym oringiem jego nie dokupi tak poprostu bo bym tak zrobil ten stary mmam caly ale dopuki motor jest zimny nie ciekni8e dopiero jak jade i sie wytwazaja obroty pod obciazeniem i sie nagrzeje mam wrazenie jakby ten dekiel od sprzegla sie wypaczal pod wplywem temperatury jest niby plastikowy. Teraz zauwazylem ze ma nierowna polac bede prubowal dociac uszczelke choc bedzie to kiepsko wygladac:( a jak nie bede zmuszony pewnie caly dekiel dokupic. tu nie ma co winic mechanika Ale lata bardzo dobrze mimo wycieku Edytowane 5 Września 2011 przez bubuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 uszzelka 25zl orginal gdzies tak do tego cieniutko carnego silikonu i nic cieknac nie bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 to nie wiem gdzie mozna za tyle znalesc ta uszczelke jak sie dowiadywałem w serwisie chcieli 120 i 2 tyg. czekania. A nie chodzi mi o uszczelke pod pokrywe co jest oczko z olejem tylko na ta pokrywe montuje sie jeszcze jedna pokrywe okragła która sie sciaga tylko do zmiany sprzegła bez spuszczania oleju. i na niej jest taka uszczelka oringowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 http://www.larsson.pl/index.php?c=odk&pno=2&nt=1628&cdes=silnik&t=&bid=110438 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 (edytowane) Przerabiałem ten sam temat w swoim byłym TLS. Dekiel sprzegła jest metalowy, duży i uszczelka papierowa kosztuje niecałe 30pln. Do tego dekla jest przykręcony mniejszy, z tworzyw sztucznych, o kształcie nieregularnego okręgu o średnicy mniej więcej 18-20cm. Uszczelnia go gumowy oring o kształcie zbliżonym do kształtu dekla. Oring w ASO kosztuje niecałe 200pln (w podróbkach go nie znajdziesz). W moim doszły dodatkowo koszty wymiany tego dekla z tworzyw sztucznych (był krzywy, zapewne wcześniej za mocno dociągnięty) nie baw się w używki, bo na 99% znajdziesz inną krzywą sztukę (ja kupiłem dwie używki, które pozornie wyglądały idealnie) a ostatecznie skończyło się na zakupie nowego dekla w ASO (niecałe 400pln).Konstrukcyjnie rozwiązano to idiotycznie - w SV1000 zrezygnowano z tego mniejszego, odkręcanego dekla z towrzyw sztucznych i odkrecało się jedną, dużą część. BTW> jeśli będziesz próbował uszczelniać silikonem, bądź jakiś garażowych patentów-rozwiązanie wytrzyma 15-20km albo pierwsze mocniejsze odkręcenie manetki (walczyłem z tym tematem pół sezonu) ps. Dr.Artur - w linku, który dałeś jest uszczelka papierowa-nie o nią chodzi... Edytowane 14 Września 2011 przez DEALER Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Właś perabiam patent z silikonem zamowilem uzywek z caloscia łącznie z deklem oczka zobacze jak bedzie ale moj sie chyba faktycznie wypaczyl i masz racje sam silikon wytrzymał ostatnio na 20 km. Wczoraj z oringiem i ciutka silikonu przejechałem 100 km i nic nie wiem jak dalej ale pewnie sie skonczy na nowym choc sie zastanawiam czy by nie pasował cały taki bok aluminiowy od SV 1000 i dalbym sobie w tedy spokoj z tymi dwoma deklami. Co sadzicie o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Do mojej TLS był przymierzany z V-Stroma 1000. Niestety, mimo,że jego silnik wywodził się z konstrukcji TLa kształt dekla nieznacznie się różnił a dwie, albo trzy śruby były nieco przesunięte. Podejrzewam,że z SV będzie podobnie :( Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 lubia mieszac aby wszystko bylo pod gore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Jesli nie masz potrzeby korzystac z tej mniejszej pokrywy wkrecanej w dekiel to zalej ją jakąs pastą do aluminium od srodka i bedziesz mial spokoj. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 ale widzisz to sa dwa rozne materiały miałem taka wizje zeby tak zrobic ale mniejsza jest plastikowa a wieksza aluminiowa i tak niezbyt zeby zlaczyc to na stałe. ale dzis jeszcze zobacze bo przyszedl uzywany dekiel mniejszy zobaczym,y czy bedzie szczelny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Dlatego jesli zalejesz to po calosci to pasta zwiaze sie z aluminium dekla, na okolo tej pokrywki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.