virus Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 Witam !Bardzo podoba mi sie ten motocykl.Jesli ktos na nim smigal lub posiada jakies dane eksploatacyjne , chce sie podzielic wrazeniami i uwagami to prosze o tym napisac PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 poszukaj w archiwum ,sporo o tym bylo :!: zajebiscie mocny i brutalny , zajebisty wyglad ,tyle + minusy , spalanie na trasie przy 100-120(chodz nikt tak niejezdzi :twisted: ) ponizej 6l miasto od 8(przewaznie 10) do 12 i wiecej , slabe sprzeglo( ja mialem 3 sprzegla w ciagu 15 tys km) ale jak bedziesz sobie pyrkal to i 30 tys wytrzyma reszta to typowe suzuki , lipny lakier ,cienkie pekajace plastiki i zalety olejoka :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 Ale za to wszystkie laski twoje :) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 kup to co ma tomassooo :D co Ty na to szramer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 za nowy jak co to tylko olejoka o n ma wodnego ,a 1100 jest strasznie ciezki :) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 no i już bity :cry: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus Opublikowano 8 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 Powiedzcie ktory z wielkiej czworki Bandyta 1200 , XJR 1300 , ZRX 1200 ( nowy Z 1000 ) no i powiedzmy Hornet 900 byscie wybrali i krotkie uzasadnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 XJR 1300 Klasyk w każdym calu :) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus Opublikowano 8 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 XJR 1300 Klasyk w każdym calu :) Mnie w sumie tez ale podobno kobyla ciezka i wcina jak smok wawelski ale za to jaki efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 Jak dla mnie ZRX 1200 wersja R.Ostry Naked w kazdym calu. pzdrLuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 9 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2004 Witam :) No niestety, XJR ma to do siebie,że jak przypałerujesz to lubi sobie połknąć więcej paliwa:) Jednak taki sam jest B 12 czy ZRX i nie ma się co czarować:)Duża pojemnośc - dużo pali, ale nie jest z tym tak do końca,bo jak obierzesz sobie odpowiedni styl jazdy, to zejdziesz z pewnością do średniej krajowej i będziesz zadowolony:D XJR ma to do siebie,ze faktycznie jest to motocykl,klasyczny i w klasycznym wydaniu pod każdym względem:)Bandit i ZRX to takie nakedy o nieco sportowym zacięciu i w takm nowoczesnym wydaniu:)B12 i ZRX lepiej chodzą po zakrętach i mają bardziej dopracowane podwozia w stosunku do XJR.Miałem okazj polatac na ZRX-ie i muszę przyznać, że faktycznie ten motocykl ma coś w sobie, co aż kusi żeby poszaleć:)Dobrze się prowadzi i ładnie śmiga po winkielkach:) Jednak jego silnik osiąga swoją maksymalną moc i maksymalny moment obrotowy w wyższych zakresach obrotów niż konkurenci,co zmusza do obrania nieco innej taktyki jeździeckiej:)Nie są to chyba dużo większe wartości i nie przejmowałbym się tym. ZRX-em też można bujać się "lightowo":DWysoko poprowadzony tłumik sprawiał,ze jako pasażer chwytały mnie aż skurcze od uginania kończyn,bo tak wysoko są podnóżki dla pasazera i na dłuższą metę jest to męczące:)Dla mnie to ważne,bo moja skło lubi podróżować w bardziej odpręzonej pozycji:D:D:DB12 z kolei wydaje mi się pewnego rodzaju hmm...pomyłką. To zwykła 600-tka, gdzie wpakowano duży silnik, poprawiono zawieszenia i hamulce w stosunku do modelu 600. Takze jest to taki mały psikus, moim zdaniem,ale wyszedł nieźle i też nie jest to zła propozycja:DW sumie to powinni się wypowiedzieć właściciele tych motocykli,bo oni mają z pewnością najwięcej do powiedzenia:)Trochę tak pisze bez ładu i składu, ale chodzi mi o to że jednak XJR to klasyk z prawdziwego zdarzenia, dla prawdziwego maczo:) B12 i ZRX raczej naśladują styl klasyczny, mają więcej sportowego zacięcia i nie prezentują się tak okazale jak XJR-a.Ja lubię duże zabawki i w zdecydowanie klasycznym stylu:)Jakby mnie było stać to łyknałbym XJR-ę, ale dlatego że mnie nie stać, to kupię sobie XJ 900 Diversion:D:D:D:D A co powiesz na GSX 1200 Inazuma ??:) Pozdrowienia:) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Ja wprawdzie osobiscie nie mialem doczynienia z zadna z tych maszyn. Ale ze lubie te maszyny to to i owo czytam na ich temat. Jesli chodzi chyba o calosc , to wybralbym Z1000, raz ze jest naprawde ladny, nowoczesny wyglad jak na nakeda, to i technologicznie - osiagi, zawieszenie, hamulce sa super. Nie balbym sie nawet uzyc twierdzenia, ze to juz cos ala streetfighter anizeli typowy naked. Polecam lekture superbike 11/2003 gdzie jest porownanie nakedow ze sportami (np. Z1000 vs ZX-9R). Rowniez polecam filimik : http://www.daidegas.it/Video/NEW%20VIDEO/2...00%20srunts.wmv Poza tym w temacie duzych nakedow , jak dla mnie jest zdecydowanych dwoch kroli : wlasnie XJR1300 i GSX1400. Wprawdzie mocowo troche te maszyny ustepuja Z1000, do tego sa ciut wieksze i ciezsze, wiec nie beda tak zwinne jak Z1000. Jak dla mnie reszta sprzetow poza wymienionymi sie nie liczy :-) Zadne B12 itp.. Mysle wogole ze B12 jest dalo z tyl w stosunku do tych maszyn. Nie wiem czy to nagonka prasy, czy rzeczywiscie tak jest, ale w kazdym tescie grzeje tyly. W kazdym razie XJR1300 budzi duzy respekt i poprostu jest top ! Wyglada wprawdzie nieco nowoczesniej niz GSX1400, ale ma o wiele gorszy moment obr, chociaz i tak spory. Jakbym mial kupowac np. GSX1400, to tylko w fabrycznym bialo-niebieskim malowaniu, poprostu bajka! I ten niesamowity moment obr. Widzialem pare filmow z pokladu GSXa i moge smialo stwierdzic, ze do slabeuszy on nie nalezy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 kroolik niewiem co ty porownujesz jakie polki cenowe b12 za 14 tys lykasz albo i mniej a gsx1400 kosztuje nadal ponad 20-25 tys xjr1300 tez nie jest tania niewspominajac juz o z 1000 Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 No tak... heh ceny nie bralem zupelnie pod uwage. Tylko ot, tak.. kwestia porownania mozliwosci samych maszyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.