Skocz do zawartości

suzuki Bandit 1200 s


Rekomendowane odpowiedzi

poszukaj w archiwum ,sporo o tym bylo :!:

zajebiscie mocny i brutalny , zajebisty wyglad ,tyle +

minusy , spalanie na trasie przy 100-120(chodz nikt tak niejezdzi :twisted: ) ponizej 6l

miasto od 8(przewaznie 10) do 12 i wiecej , slabe sprzeglo( ja mialem 3 sprzegla w ciagu 15 tys km) ale jak bedziesz sobie pyrkal to i 30 tys wytrzyma

reszta to typowe suzuki , lipny lakier ,cienkie pekajace plastiki i zalety olejoka :D

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

 

No niestety, XJR ma to do siebie,że jak przypałerujesz to lubi sobie połknąć więcej paliwa:) Jednak taki sam jest B 12 czy ZRX i nie ma się co czarować:)Duża pojemnośc - dużo pali, ale nie jest z tym tak do końca,bo jak obierzesz sobie odpowiedni styl jazdy, to zejdziesz z pewnością do średniej krajowej i będziesz zadowolony:D

 

XJR ma to do siebie,ze faktycznie jest to motocykl,klasyczny i w klasycznym wydaniu pod każdym względem:)Bandit i ZRX to takie nakedy o nieco sportowym zacięciu i w takm nowoczesnym wydaniu:)

B12 i ZRX lepiej chodzą po zakrętach i mają bardziej dopracowane podwozia w stosunku do XJR.

Miałem okazj polatac na ZRX-ie i muszę przyznać, że faktycznie ten motocykl ma coś w sobie, co aż kusi żeby poszaleć:)Dobrze się prowadzi i ładnie śmiga po winkielkach:) Jednak jego silnik osiąga swoją maksymalną moc i maksymalny moment obrotowy w wyższych zakresach obrotów niż konkurenci,co zmusza do obrania nieco innej taktyki jeździeckiej:)Nie są to chyba dużo większe wartości i nie przejmowałbym się tym. ZRX-em też można bujać się "lightowo":D

Wysoko poprowadzony tłumik sprawiał,ze jako pasażer chwytały mnie aż skurcze od uginania kończyn,bo tak wysoko są podnóżki dla pasazera i na dłuższą metę jest to męczące:)Dla mnie to ważne,bo moja skło lubi podróżować w bardziej odpręzonej pozycji:D:D:D

B12 z kolei wydaje mi się pewnego rodzaju hmm...pomyłką. To zwykła 600-tka, gdzie wpakowano duży silnik, poprawiono zawieszenia i hamulce w stosunku do modelu 600. Takze jest to taki mały psikus, moim zdaniem,ale wyszedł nieźle i też nie jest to zła propozycja:D

W sumie to powinni się wypowiedzieć właściciele tych motocykli,bo oni mają z pewnością najwięcej do powiedzenia:)

Trochę tak pisze bez ładu i składu, ale chodzi mi o to że jednak XJR to klasyk z prawdziwego zdarzenia, dla prawdziwego maczo:) B12 i ZRX raczej naśladują styl klasyczny, mają więcej sportowego zacięcia i nie prezentują się tak okazale jak XJR-a.

Ja lubię duże zabawki i w zdecydowanie klasycznym stylu:)Jakby mnie było stać to łyknałbym XJR-ę, ale dlatego że mnie nie stać, to kupię sobie XJ 900 Diversion:D:D:D:D

 

A co powiesz na GSX 1200 Inazuma ??:)

 

 

Pozdrowienia:)

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wprawdzie osobiscie nie mialem doczynienia z zadna z tych maszyn. Ale ze lubie te maszyny to to i owo czytam na ich temat. Jesli chodzi chyba o calosc , to wybralbym Z1000, raz ze jest naprawde ladny, nowoczesny wyglad jak na nakeda, to i technologicznie - osiagi, zawieszenie, hamulce sa super. Nie balbym sie nawet uzyc twierdzenia, ze to juz cos ala streetfighter anizeli typowy naked. Polecam lekture superbike 11/2003 gdzie jest porownanie nakedow ze sportami (np. Z1000 vs ZX-9R). Rowniez polecam filimik :

http://www.daidegas.it/Video/NEW%20VIDEO/2...00%20srunts.wmv

Poza tym w temacie duzych nakedow , jak dla mnie jest zdecydowanych dwoch kroli : wlasnie XJR1300 i GSX1400. Wprawdzie mocowo troche te maszyny ustepuja Z1000, do tego sa ciut wieksze i ciezsze, wiec nie beda tak zwinne jak Z1000. Jak dla mnie reszta sprzetow poza wymienionymi sie nie liczy :-) Zadne B12 itp.. Mysle wogole ze B12 jest dalo z tyl w stosunku do tych maszyn. Nie wiem czy to nagonka prasy, czy rzeczywiscie tak jest, ale w kazdym tescie grzeje tyly. W kazdym razie XJR1300 budzi duzy respekt i poprostu jest top ! Wyglada wprawdzie nieco nowoczesniej niz GSX1400, ale ma o wiele gorszy moment obr, chociaz i tak spory. Jakbym mial kupowac np. GSX1400, to tylko w fabrycznym bialo-niebieskim malowaniu, poprostu bajka! I ten niesamowity moment obr. Widzialem pare filmow z pokladu GSXa i moge smialo stwierdzic, ze do slabeuszy on nie nalezy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...