beeeginer Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Ja to oceniam jako trzeszczenie.Po przejeździe przez garba i dziury ten dzwięk się wydobywa, podczas hamowania przodem też słychać.Można to porównać do głośnego obcierających się o siebie plastików. A czy może być przyczyną wymiana klocków z przodu, bo zaczeło to się nasilać właśnie po wymianie?a może coś z lagami nie tak :icon_question: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Po zmianie klocków pływające tarcze mogą trochę skrzypieć na nitach klocki też jeżeli są badziewne. Ja tak mam czasami delikatne skrzypienie lub piszczenie przy hamowaniu lub na poprzecznych karbach tylko że u mnie klocki się kończą. Jeszcze fabryczne ale zadowolony z nich nie byłem. Przedmuchaj zaciski kompresorem. Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 (edytowane) Klocki założyłem orginalne kawasaki Tokico.Zaciski i tłoczki są wyczyszczone bardzo dokładnie.Do tego stopnia że klocki można delikatnie przepchnąć palcem jak nie jest wciśnięty hamulec.Będe musiał wyciągnąć je jeszcze raz i przejechać się po jakiś dziurach bez klocków.Może to one powodują te trzaski. Edytowane 31 Sierpnia 2011 przez gozdzik77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 (edytowane) Zajrzyj do lag i sprawdź panewki w nich a dokładnie luzy, na moje są wyrobione. Dodatkowo- przy wymianie klocków sprawdzałeś stan trzpieni w zaciskach :icon_question: @pit u mnie w XJR po założeniu nowych klocków Ferodo jest czasami PKS przy hamowaniu i szurganie klocka o tarczę podczas jazdy.... tarcze również pływające :flesje: . Edytowane 31 Sierpnia 2011 przez Dream Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Trzeszczenie wydobywa sie z lagów :) Miałem na warsztacie kiedyś Derbi sende, Rieju, i ostatnio Yzf i po wymianie uszczelniaczy i oleju problem znikł - prawdopodobnie masz to samo. Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Jak miałem ZX-R to też miałem w pewnej chwili podobny problem. Przyczyną był niski poziom oleju w lagach. Stukało konkretnie. A skoro to Ci się dzieje przy przyspieszaniu i hamowaniu, czyli wtedy gdy widelec gwałtownie rozpoczyna pracę, to o czymś świadczy. Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 przegladalem yt i natknelem sie na pewien filmik, a raczej pod jego koniec slychac pewien odglos powiedz czy tak wlasnie halasuje ci przedni zawias jelsi tak to masz odpowiedz Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 (edytowane) Drodzy koledzy problem usunięty. Przyczynami trzasków były ocierające się o siebie owiewki: czachy i lewego boczku gdzieś o siebie prężyły. I drugą przyczyną tak przypuszczam była śruba mocująca silnik do ramy(dała się dokręcić o niecały obrót o 360 stopni).W każym bądz razie jest cisza.Wszystkim Wam bardzo dziękuje za cenne wskazówki z możliwymi przyczynami!Oraz za zaintersowanie się moim problemem! Edytowane 1 Września 2011 przez gozdzik77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi