WHISKEY Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam, mam kłopot z cagiva canyon 600. Gdy wcisne sprzęgło i wrzuce bieg motor ciągnie do przodu na sprzęgle. Podczas jazdy ciężko wchodzą biegi w górę, a jak dodaje gwałtownie gazu to sprzęgo zaczyna się ślizgać. po za tym na zapalonym silniku trudno jest trafić na bieg neutralny. Co może być tego przyczyną? jak to naprawić i ile to może kosztować? Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez WHISKEY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dahu Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 (edytowane) Spróbuj wyregulować sprzęgło ( fachowo pewnie to inaczej się nazywa ?) po prostu wykręć tą śrubkę przy klamce sprzęgła i powinno pomóc. Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez dahu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WHISKEY Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Spróbuj wyregulować sprzęgło ( fachowo pewnie to inaczej się nazywa ?) po prostu wykręć tą śrubkę przy klamce sprzęgła i powinno pomóc. Próbowałem regulować przy klamce, to na postoju przy wrzuconym biegu nie ciągnie, ale wtedy strasznie ślizga gdy jade. Teraz mam wyregulowane optymalnie ( trochę ciągnie i trochę ślizga ) ale tak się źle jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Próbowałem regulować przy klamce, to na postoju przy wrzuconym biegu nie ciągnie, ale wtedy strasznie ślizga gdy jade. Teraz mam wyregulowane optymalnie ( trochę ciągnie i trochę ślizga ) ale tak się źle jeździ. Nie znam tego motocykla ale zakładam że posiada sprzęgło mokre. Czy jesteś pewien że pracuje na odpowiednim (motocyklowym) oleju? Samochodowy olej w motocyklu może dawać objawy ślizgającego się sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WHISKEY Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Nie znam tego motocykla ale zakładam że posiada sprzęgło mokre. Czy jesteś pewien że pracuje na odpowiednim (motocyklowym) oleju? Samochodowy olej w motocyklu może dawać objawy ślizgającego się sprzęgła. Nie jestem pewien co tam jest za olej wlany bo dostałem go od znajomego który wyjechał za granice , ale jeśli był by to zły olej to dlaczego na postoju, przy wrzuconym biegu ciągnie a w czasie jazdy ślizga? Może sie zdażyć że przez zły olej dzieje się coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Sprzeglo masz ewidentnie do wymiany. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 oczywiscie ze do wymiany, o ile olej jest odpowiedni... Z powodu zlego wyregulowania nigdy na raz nie ciagnie i slizga sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Jak widać wyżej wypowiedzieli się teoretycy. Sprzęgło do wymiany. Została juz tak naciągnięta linka, żeby wysprzęgliło jednak po puszczeniu klamki linka już nie posiada luzu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WHISKEY Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Jak widać wyżej wypowiedzieli się teoretycy. Sprzęgło do wymiany. Została juz tak naciągnięta linka, żeby wysprzęgliło jednak po puszczeniu klamki linka już nie posiada luzu. Linka jest poluzowana, ciągnie jak ... do przodu a jak jade to ślizga. Czyli sprzęgło do wymiany? Jeśli tak to ile może to kosztować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Czwarty post ze stwierdzeniem, że sprzęgło do wymiany sprawi, że uwierzysz, ze sprzęgło do wymiany?Co do ceny to zadzwoń do serwisu albo jakiegoś sklepu z częściami motocyklowymi. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 tu na bak tarczki do wymiany czas ich nadszedl a co do ceny to sa zroznicowane od 100 zł za komplet do 1000zł zalezy jakie chcesz sprzegło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Zacznij od zminimalizowania luzu na klamce sprzęgła do jakiś 2mm. U mnie to pomogło, miałem podobne objawy, nawet do tego stopnia że przy wbiciu I na postoju moto mi gasło. Zmniejszylem drastycznie ów luz (z jakis 10mm jak każą mądre knigi) i jest o wiele lepiej, także jeśli chodzi o uślizgi sprzegła przy odkręceniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WHISKEY Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Jeszcze jedno pytanie, ile i jaki olej wchodzi do silnika bo szukałem w google i nigdzie nie jest napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 dlaczego na postoju, przy wrzuconym biegu ciągnie a w czasie jazdy ślizga? Dopóki jest mniejszy moment obrotowy, to tarcza jeszcze "trzyma" i przenosi cały napęd silnika do skrzyni biegów i na koło. Jak zwiększasz obroty, to w pewnym momencie osiągasz tak duży moment obrotowy, że docisk i siła tarcia sprzęgła nie wystarcza, żeby przenieść cały moment i zaczyna się ślizgać. To samo z opona podczas jazdy na śniegu - jak operujesz spokojnie przepustnicą, to ruszysz bez poślizgu. Zbyt duży moment obrotowy = poślizg. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Znjadź sobie serwisówkę. Albo google albo koledzy z forum, dział mechanika, przyklejone. Nie pytaj czy są po polsku... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.