mateuszm Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Pojawił mi się nagle dziwny problem w Bandicie 1200 z 2003 roku. Pierwszy raz kiedy skończyłem wyprzedzanie silnik nagle zgasł, prędkościomierz i światła działały, obrotomierz spadł do zera, pomimo, że silnik kręcił się około 5 tys obr. Okazało się, że spalony jest bezpiecznik od zapłonu. Wymieniłem więc na nowy, jednak po przekręceniu kluczyka od razu się spalił. Założyłem kolejny nowy bezpiecznik, przekręciłem kluczyk przy wyłączonym przełączniku na kierownicy i nie spaliło go, ale starczyło załączyć włącznik na kierownicy i bezpiecznik natychmiast się palił. Grzebałem gdzieś w kablach, wiązkach, minęło przynajmniej pół godziny, założyłem bezpiecznik i moto odpaliło.Pojechałem więc dalej bez żadnych problemów ponad 30 km. Wyjechałem jeszcze raz wieczór i po przejechaniu kilku kilometrów stało się to samo. Rozebraliśmy kilka wiązek, przełącznik, sprawdziliśmy miernikiem przewodzenie na wiązkach i wszystko wydaje się OK. I znowu trwało to koło godziny i motocykl odpalił.Pojawiła się więc możliwość, że cewki po nagrzaniu robią zwarcie, ale nie za każdym razem, bo nie raz można przejechać 30 km i nic się nie dzieje. Jest możliwość sprawdzenia co jest przyczyną? Jak sprawdzić czy to właśnie cewka a jeżeli tak, to która? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 najprawdopodobniej kable pod zbiornikiem masz przełamane - jest to najczęstsze miejsce w banditach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Jeśli nawet nie pod zbiornikiem to tak czy owak szukaj zwarcia. Przetarty przewód koło ramy lub cos w tym stylu. Nie ma innej rady jak tylko szukać. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibio Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 U mnie w GSXFie miałem ten sam problem.Przewód w okolicach akumulatora dotykał do masy.A może ci stopka opada w czasie jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 U mnie w GSXFie miałem ten sam problem.Przewód w okolicach akumulatora dotykał do masy.A może ci stopka opada w czasie jazdy? Opadająca stopka nie przepala bezpiecznika... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Zrobiłem dzisiaj jeszcze jeden patent i w sumie nie wiem czy to wczorajsze rozbiórki i przegrzebywania kabli pomogły czy właśnie ów patent, ale Bandzior jeździ. Zrobiłem coś na zasadzie izolatora pod cewką tak żeby się nie grzała i faktycznie jak ją dotykałem, to była chłodniejsza...Więc już nie wiem co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.