alejanu Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 (edytowane) Zakładam temata, żeby latwiej bylo znaleźć co trzeba.Ja dzisiaj właśnie zmuszony byłem do wymiany tylnego kapcia w xb12 st. Wybór padł na Pirellio te:http://moto.pl/Motocykle/1,113811,2455635.htmlSzukałem opony szosowej, ale także z możliwościami zabawy na winklach. Kupiłem tylko na razie tylną za 460 zł. Jak sie będzie spisywała napisze niedługo. Może ktoś ma doświadczenie z oponami, więc jeśli możecie piszcie.Przy okazji - prawie po 10 000 km wymieniłem olej. Używam Motula 7100 ester 20W50. Olej był w dobrym stanie, więc także ten olej polecam. Edytowane 12 Sierpnia 2011 przez alejanu Cytuj www.red-zone.com.plhttp://picasaweb.google.p...CKLlvbeypOiQNw# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motoitalia2009# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motobalkan# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alejanu Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Przepraszam wszystkich - okazalo się, że założyli mi inne opony. Tamtych nie bylo w moim rozmiarze.http://www.michelin.pl/opony-motocyklowe/michelin-pilot-powerPrzejechałem na nich jakieś 300 kilometrów. No cóż nowa guma, więc trzyma lepiej. Jakichś tam nieziemskich wlasności nie odnotowałem. Śmigałem dziś po niezłych winklach - zatem gumy zamknięte. Poprzednie już parę razy powodowały uślizg. Fabrycznie opony wytrzymały ok 13500 km. Niedługo muszę wymienić też przednią. Cytuj www.red-zone.com.plhttp://picasaweb.google.p...CKLlvbeypOiQNw# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motoitalia2009# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motobalkan# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
night21rider Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 witam mam pytanie czy ktos wie na jakich lozyskach (stozkowe, kulkowe czy rolki) kreci sie wal w xb??pozd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Czesc, właśnie zmieniłem filtr z OEMowego na K&N,nie wiem na ile to moja chęć poczucia zmiany, a na ile rzeczywista zmiana charakterystyki,ale mam wrażenie, że na niskich obrotach pracuje ciut płynniej.Wydaje mi się również, że chyba zmienił trochę dzwięk, jest ciut bardziej basowy. Tak czy owak dam znac jak się będzie sprawował.Przymierzam się też do zmiany klocków z OEMowych na Galfery spiekane, ale to juz pewnie na nowy sezon. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gładki Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 (edytowane) Mnie właśnie czeka wymiana tylnego kapcia i zastanawiam się nad: Pirelli Diablo Rosso Corsa lub Metzeler Sportec M5 Interact ale chciałbym poznać Wasze opinie na ten temat. Sportec M5 Interact Edytowane 19 Października 2011 przez Gładki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talaxon Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 witam ja mam z tyłu Z8 i muszę przyznać że mile mnie zaskoczyła trwałość tej oponki do tego dochodzi świetne zachowanie na mokrym asfalcie (część trasy na Faaker see jechałem w deszczu jakiś 1tyś km) więc polecam, w tej chwili ma na kulane jakieś 4tyś i wygląda świetnie. pozdrawiam mt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 z tymi klockami to przemyśl sprawę - będziesz cześciej zmieniał tarcze niż klocki. Strasznie gryzą tarcze - nie wiem jak Galfery ale EBC sintered tak miały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Ostatnio po założeniu świezo polakierowanego tłumika na moim xb9sx , pękła mi przednia obejma tłumika. Instrukcja faktycznie twierdzi, iż nie powinno się jej używac po zdjęciu, więc nie jestem zdzwioniony.. ale mam pytanie, jak założyć nową obejmę tak by nie pękła, czy wystarczy ją dokręcić zgodnie z instrukcją do danej wartości Nm, czy jest jakaś grubsza magia za tym?Na razie jeżdze na zastępczym zestawie składającym się z dwóch stalowych cybantów do rynien ;-) (dzisiaj rano załozyłem kolejne 2, jako, ze poprzednie pękły ;-)) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suenio Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Heja. Mi ostatnio strzelił pas napędowy - jak wiadomo orginał to ok 200ojro - mamy w polsce kilku producentów pasów o podobnych, bądź też lepszych parametrach, co zamierzam osobiście sprawdzić. Pytanie brzmi ile zębów jest na pasku od xb12? wyrwało mi conajmniej jeden i nie jestem w stanie ich dokładnie policzyć - szerokość mam. Czy chciałoby się komuś policzyć ilość zębów dla dobra ogółu? :D zakładam że koszt tego pasa nie przekroczy 400 pln. ponadto producent jest pasjonatem moto i min w hallu firmy stoi jakiś hary z 1919 w orginale i kilka innych podobnie pięknych wynalazków. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suenio Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 No to sam sam sobie odpowiem dla dobra ogółu :P Zerwało mi 10 zębów, jak się okazało... Przymierzałem kilka pasów od HD i albo za luźne albo za ciasne... metodą prób i błędów oraz obliczeń chłopaków z ww firmy wyszło że pas powinien mieć 128 zębów i nikt nie produkuje zamiennika... Goście docięli dla mnie pasek szerokości kilku mm na 127 zębów (bo tylko taki znaleźli) na przymiarkę. Pas wchodzi idealnie jednak nie pozostawia miejsca na napinacz. Tak na przyszłość i gdyby komuś się chciało można dorobić mniejszy pulley z przodu, albo z tyłu i pasek wejdzie idealnie. Koszt pulleya to bagatela 1,5k pln. W zamian otrzymujemy pasy w cenie ok 300pln i mozliwość samodzielnego doboru przełożenia - czyli albo lepsza reakcja na gaz albo ciut wyższe V-max. PozdrawiamNo i w dalszym ciągu bujam się z tematem w poszukiwaniu niższych kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piach Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Przylaczam sie do pytania, jako ze przy niecalych 18k mil strzelil mi pas. A powienien wytrzymac do 20k. Zastanawiam sie czy moge miec krecony licznik, bo ludzie pisza o pasach wytrzymujacych po 40-60k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Panowie pasy można zakupić z pewnego europejskiego sklepu, koszt to około 200 euro netto+shipping..Acha i odpowiajac na poprzednie pytania:XB9/12, X1 S1 S3 M2 -> pas 128 zebowXB12X and XB12Ss (long)-> pas 135 zebow nie wiem czy moge tu umiescic linki wiec jakby co piszcie na priv ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Nawiązując do tego tematu i mojej ostaniej przygody:Pas wymieniłem na Buellowski (podobno te od sportera tez pasuja) kosztował mnie około 2700 koron norweskich u dealera HD, co przelicza się na jakieś 1500 PLN. coz zrobic..Nowe pady galfera sparwuja sie super poki co, w mojej ocenie bardziej liniowo kamuja niz oemy.Teraz czeka mnie zmiana opon/y jako ze przod mi sie na skandynawskich drogach mocno juz zjechal i zastanawiam sie nadpirelli angel st, jezdzil ktos juz na nich? Swoja droga, wiecie moze czy mozna miec przod z innego kompletu niz tyl, bo moj tyl wyglada jeszcze calkiem dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Na Pirelli Angel dobiłem do 20 000km (albo ponad - nie pamiętam).Polecam. Użytkuję w swoim Buell Ulysses. Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Macie jakieś doświadczenie z klockami na przód do XB12 XT? Co polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.