MOC Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Wystarczy co jakis czas pogonic autko na wyzszych obrotach przez pare kilometrow i problemu nie bedzie. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Zobaczymy czy to przegnanie na wyższych obrotach się sprawdzi. Generalnie (odpukac) nie mam problemów tym cholerstwem ale staram się dmuchac na zimne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 (edytowane) Zobaczymy czy to przegnanie na wyższych obrotach się sprawdzi. Generalnie (odpukac) nie mam problemów tym cholerstwem ale staram się dmuchac na zimne. Jest taki aksjomat Allena"Kiedy wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcję. "Żebyś nie miał wątpliwości to napewno producent Twojego auta zamieścił w instrukcji obsługi pojazdu dział poświęcony filtrowi DPF.Przeczytaj i będziesz wiedział jak się o niego troszczyć...Większość usterek wynika z braku zaznajomienia się z instrukcją i mógłbym mnożyć tu przykłady nawet z forum. Edytowane 13 Sierpnia 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Jest jeszcze jedno wyjście. Sprzedać te plastykowe,niby ekologiczne coś zwane autem i kupić starszego dobrego Diesla,który wcale nie musi być wolnym, klekoczącym, kopcącym traktorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 A z ktorego roku masz to auto bo sonda lamda w dieslach od niedawna zagoscila... "Sonda lambda w dieslach działa podobnie jak w jednostkach benzynowych: sensor mierzy zawartość dwutlenku węgla w spalinach. Ta wartość jest używana przez jednostkę sterującą silnika w celu regulacji ilości wtryskiwanego paliwa, czasu wtrysku, ciśnienia doładowania. W efekcie silnik wysokoprężny stał się jeszcze bardziej efektywny, a poziom szkodliwych związków w spalinach spadł." http://www.auto-swia...czystszy-diesel To zastanawiające: dlaczego sondę lambda nazywają czujnikiem tlenu?No i co to w ogóle jest ta lambda? Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Wielu narzeka ale mało kto przeczytał zalecenia producenta co do użytkowania filtra cząstek stałych. Co jakiś czas trzeba dobrze dać po garach i wtedy będzie działał jak należy i długo.zgadza sie. Moim rodzica jak zapali sie kontrolka od fitra czastek stalych to od razu samochod idzie do mnie na "przepalenie" :icon_rolleyes: 30 min i na chwile spokoj Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Mam już dosyc tego wypalania, co ok 500 km jazdy po mieście obowiązkowa trasa. Czy się chce czy nie! I to ma byc ekologia?! Żeby spalac obowiązkowo więcej ropy?! Czy może tylko by naciągac kasę dla CePeeNiarzy czy serwisów, jak ktoś nie chce sam sobie w trasę pojechac...Więc znalazłem kogoś kto podjął się usunięcia tego cholerstwa;- mechanicznie, wycinając to- komputerowo, by komp myślał że jest ciągle filtr czysty.Teraz auto ma objawy zwykłego diesla, czyli czasami zakopci na czarno jak mu się po garach da. Jednak Polak potrafi ;) i po tej operacji dowiedziałem się, że 90 na 100% posiadaczy robi to samo :D pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 To zastanawiające: dlaczego sondę lambda nazywają czujnikiem tlenu?No i co to w ogóle jest ta lambda? Co to jest:http://pl.wikipedia.org/wiki/Sonda_lambda Jak dziala: http://autokult.pl/2011/02/26/budowa-dzialanie-i-rola-sondy-lambda http://mototechnika.republika.pl/pliki/sonda.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Diesle z pompowtryskiwaczami VW samoczynnie podwyższaja obroty silnika celem samooczyszczenia DPF. Jeżdżę kilka lat do arbaitu "aż" 12 km w jedną stronę i żadnych "objawów choroby".przepraszam ze sie wtraceale czy w silnikach benzynowych tez nie ma takiego tryby samooczyszczania gdzie silnikowi zalaczaja sie wyzsze obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Guzik w filtr czastek stalych wyposazone sa jedynie diesle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 (edytowane) Co to jest:http://pl.wikipedia....ki/Sonda_lambda Jak dziala: http://autokult.pl/2...la-sondy-lambda http://mototechnika....liki/sonda.html bardzo dobrze :)i nie przytaczaj więcej bzdurnych artykułów pismaków którzy nie wiedzą o czym piszą.dorzuć jeszcze coś sondzie 5 volt-owej, oraz o różnicy między nimi a będziemy kwita :icon_mrgreen: Mam już dosyc tego wypalania, co ok 500 km jazdy po mieście obowiązkowa trasa. Czy się chce czy nie! I to ma byc ekologia?! Żeby spalac obowiązkowo więcej ropy?! pozdr. to niestety jest taka kwadratura koła. :)po tlenkach węgla ekologia wzięła się za tlenki azotu, niższa temp. spalania - mniej tlenkówprzez to silniki CR są wiecznie niedogrzane a żądamy coraz więcej mocywięcej koni - więcej sianaw silniku CR w stosunku do starego diesla jest opóźniony początek wtrysku, przed wtrysk, wtrysk, dotrysk :)dbamy o to żeby temperatura nie była za wysoka >NOx< pozostaje nam węgiel bezpostaciowy >sadza<i żeby nam nie sadziło, filtry cząstek stałych. :)może i więcej pali, ale jaka świeżość za Tobą.:icon_mrgreen: Edytowane 2 Września 2011 przez mod-ek Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Taa już w ogóle jak jadę za autobusem marki Autosan :D :D Ale faktycznie teraz mniej pali, na trasie nawet i litr mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Guzik w filtr czastek stalych wyposazone sa jedynie diesle.a gdzie ja napisalem ze sa wyposazone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 przepraszam ze sie wtraceale czy w silnikach benzynowych tez nie ma takiego tryby samooczyszczania gdzie silnikowi zalaczaja sie wyzsze obroty? nie ma, gdyż nie ma czego oczyszczać :icon_mrgreen: Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 po tlenkach węgla ekologia wzięła się za tlenki azotu, niższa temp. spalania - mniej tlenkówprzez to silniki CR są wiecznie niedogrzane a żądamy coraz więcej mocywięcej koni - więcej siana Tu to zes z teoria wyjechal, normalnie kosmiczna :icon_mrgreen: Skad zes ty to wytrzasnal, teoria wzieta z kosmosu nie majaca nic wspolnego z rzeczywistoscia. To ze zwiazki rakotworcze azotu powstaja w wyzszych temparaturach spalania nie oznacza to ze jej obnizenie skutkuje nie dogrzaniem silnika bo to czysta bzdura. Jesli chodzi o teorie tworzenia sie tlenkow azotu to sugeruje przejrzec teorie spalania oparte o cieplny mechanizm Zeldowicza, mozna tez poczytac troche tu: http://www.plan-rozwoju.pcz.pl/wyklady/ener_srod/ener_mus.pdf http://www.ilot.edu.pl/KONES/2000/01/38_JOK2000.pdf http://wbiis.tu.koszalin.pl/towarzystwo/2003/09skobelew_t.pdf http://www.os.not.pl/docs/czasopismo/1992/Kuropka_1-1992.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.