prze_cinek Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Witam , otóż problem dotyczy napinacza łańcuszka rozrządu w kawasaki zxr 750h z 90r (łańcuszek pośrodku) wcześniej moto chodziło bez problemów nagle urwał się łańcuszek wiec wymieniłem lecz chyba jakiś krótszy dostałem albo ten stary byl tak wyciągnięty (liczba ogniw sie zgadzała ) i złożyłem wszystko motor co prawda zapalił i chodził równo ale łańcuch był tak mocno napięty że to że się urwie poraz kolejny było oczywiste no i się urwał wczoraj(przejechałem może ze 200km) :((( i teraz pytanie co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 gdzie kupiłeś ten łańcuszek? i jakiej firmy, dwa to skoro łańcuszek się urwał to sprawdziłbym stan wałków - konkretniej tego czy nie zacierają się w głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Witam , otóż problem dotyczy napinacza łańcuszka rozrządu w kawasaki zxr 750h z 90r (łańcuszek pośrodku) wcześniej moto chodziło bez problemów nagle urwał się łańcuszek wiec wymieniłem lecz chyba jakiś krótszy dostałem albo ten stary byl tak wyciągnięty (liczba ogniw sie zgadzała ) i złożyłem wszystko motor co prawda zapalił i chodził równo ale łańcuch był tak mocno napięty że to że się urwie poraz kolejny było oczywiste no i się urwał wczoraj(przejechałem może ze 200km) :((( i teraz pytanie co robić? Opisz kolejno co robiłeś podczas wymiany tego łańcuszka.On sam był na pewno dobry tylko urwał go błąd montażowy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Łańcuchy rozrządu zazwyczaj same się nie zrywają. Jak dla mnie to co piszesz może świadczyć o jakimś większym problemie, np. zatartych wałkach. Miałem kiedyś taki przypadek w XJR 1200 - przegrzana głowice przekrzywiła się i zablokowała wałki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.