Skocz do zawartości

Uszkodzony manometr?


murgal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Panowie, kupiłem manometr za 60zł z dwoma końcówkami, i pokazuje dość dziwnie. Mianowicie, silnik po kapitalnym remoncie (nowy cylinder Honda, tłok Vertex 53.96 czyli luzu 00.04), powinno być co najmniej 10bar, a 2 dni po remoncie i 10km zrobionych manometr wskazuje 6.5 bara... A motocykl rwie mocno, ma dość dużo siły, i naprawdę pięknie pracuje. Aktualnie nie testuje v-max bo jest dotarcie. Ale na tym samym manometrze, u kumpla w DT 125 pokazało dokładnie taki sam wynik jak mi, czyli 90coś PSI, wyniki bardzo podobne. Nie rozumiem o co chodzi?

 

Manometr z tej aukcji:

 

http://allegro.pl/miernik-tester-cisnienia-paliwa-benzyna-manometr-i1748693646.html

Edytowane przez murgal

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tej wciskanej nie ma jak wcisnąć bo cylinder jest pod kątem.

Tak przepustnica otwarta.

Pojadę za kilka dni do serwisu motocyklowego i zmierzymy ich manometrem...

 

Ale dziwi mnie to troszkę :/

Edytowane przez murgal

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe.

 

A jeszcze zapytam, bo końcówka jest bardzo krótka i wchodzi w jakieś 1/2 gwintu świecy, czy w ten sposób nie zaniża się kompresja? Ponieważ wielkość komory wzrasta ?

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

murgal, będzie Ci taką pokazywać bo jest dopiero co po remoncie. Jak jest nie dotarty to kompresja jest blisko ~7 bar.

Kumpel miał tak samo, przyjechał do mnie na zmierzenie kompresji, był po remoncie jakieś 50 km. I wykazało nam 7,4 bodajże.

A miał tak samo jak Ty, na 6-ce ciągnął od dołu do góry bardzo dobrze.

 

Dotrzyj spokojnie NSR'kę, a później sprawdź :)

Edytowane przez toOczeQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, coś jest nie tak...

 

Kompresja 7-8 bar to o wiele za mało... Podejrzewam że albo tłok, albo cylinder dostałem niewymiarowy...

 

Motocykl nie jedzie jak powinien, na dwóch pierwszych biegach jest ok, potem na wysokich obrotach nie chce jechać... 130km od remontu, a on nie jest w stanie wycisnąć więcej niż 110... Na 3-4 biegu na wysokich obrotach nie ma charakterystycznego wzrostu mocy, tylko po prostu "sobie przyśpiesza"....

 

ch*j wie co robić ....

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl nie jedzie jak powinien, na dwóch pierwszych biegach jest ok, potem na wysokich obrotach nie chce jechać... 130km od remontu, a on nie jest w stanie wycisnąć więcej niż 110... Na 3-4 biegu na wysokich obrotach nie ma charakterystycznego wzrostu mocy, tylko po prostu "sobie przyśpiesza"....

 

żeliwna tuleja ?? jeśli tak to jeszcze jej nie dotarłeś...... po 300km dopiero można mówić o dotarciu a pałowanie i szukanie vmaxa na dotarciu to głupota i szukanie problemów finansowych.....

 

moja crm125 ,,kopa'' zaczeła dostawać dopiero po 300-400km dotarcia a to jest ten sam silnik co w nsr(ja miałem żeliwną tuleje i tłok wossnera na 2 szlif )

 

moja po dotarciu miała 10 bar, na dotarciu nie wiem nie mierzyłem...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nicasil. Nie piłowałem ją do v-max, po prostu chciałem złapać chociaż 110, i ciężko.

 

Poza tym nie było by aż takiej różnicy chyba przed dotarciem a po w kompresji, tak mi się wydaje.

 

Jeszcze strzelam w uszczelkę pod głowicą, bo byłą rozkręcona i skręcona na jednej uszczelce.. Może to być tego wina?

Edytowane przez murgal

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeszcze strzelam w uszczelkę pod głowicą, bo byłą rozkręcona i skręcona na jednej uszczelce.. Może to być tego wina?

 

 

:banghead:

zajebisty remont

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze strzelam w uszczelkę pod głowicą, bo byłą rozkręcona i skręcona na jednej uszczelce.. Może to być tego wina?

 

 

:icon_twisted::icon_twisted::icon_twisted::icon_twisted::icon_twisted:

 

było wyciąć z puszki po browarze :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...