murgal Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam, Panowie, kupiłem manometr za 60zł z dwoma końcówkami, i pokazuje dość dziwnie. Mianowicie, silnik po kapitalnym remoncie (nowy cylinder Honda, tłok Vertex 53.96 czyli luzu 00.04), powinno być co najmniej 10bar, a 2 dni po remoncie i 10km zrobionych manometr wskazuje 6.5 bara... A motocykl rwie mocno, ma dość dużo siły, i naprawdę pięknie pracuje. Aktualnie nie testuje v-max bo jest dotarcie. Ale na tym samym manometrze, u kumpla w DT 125 pokazało dokładnie taki sam wynik jak mi, czyli 90coś PSI, wyniki bardzo podobne. Nie rozumiem o co chodzi? Manometr z tej aukcji: http://allegro.pl/miernik-tester-cisnienia-paliwa-benzyna-manometr-i1748693646.html Edytowane 3 Sierpnia 2011 przez murgal Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 A przepustnica otwarta przy pomiarze? Jeśli tak to mierz tą końcówką wciskaną a nie wkręcaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 (edytowane) No właśnie tej wciskanej nie ma jak wcisnąć bo cylinder jest pod kątem. Tak przepustnica otwarta. Pojadę za kilka dni do serwisu motocyklowego i zmierzymy ich manometrem... Ale dziwi mnie to troszkę :/ Edytowane 3 Sierpnia 2011 przez murgal Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ta wkręcana końcówka może nie trzymać ciśnienia, ja mam podobny manometr i nie za bardzo chce współpracować na końcówce wkręcanej. A na wciskanej jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Bardzo możliwe. A jeszcze zapytam, bo końcówka jest bardzo krótka i wchodzi w jakieś 1/2 gwintu świecy, czy w ten sposób nie zaniża się kompresja? Ponieważ wielkość komory wzrasta ? Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 (edytowane) dobrze pokazujensr ma stopień 6.8 (dt125 też) 6.8 x0.095 ~ 0,646MPa> 6,5bar Edytowane 3 Sierpnia 2011 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 (edytowane) murgal, będzie Ci taką pokazywać bo jest dopiero co po remoncie. Jak jest nie dotarty to kompresja jest blisko ~7 bar.Kumpel miał tak samo, przyjechał do mnie na zmierzenie kompresji, był po remoncie jakieś 50 km. I wykazało nam 7,4 bodajże.A miał tak samo jak Ty, na 6-ce ciągnął od dołu do góry bardzo dobrze. Dotrzyj spokojnie NSR'kę, a później sprawdź :) Edytowane 3 Sierpnia 2011 przez toOczeQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Okej, dziękuje Panowie. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Panowie, 110km nabite, a kompresja wzrosła od tamtej pory o jakieś 10 PSI, czy tak ma być ? Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 to się tylko cieszyć :crossy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Niestety, coś jest nie tak... Kompresja 7-8 bar to o wiele za mało... Podejrzewam że albo tłok, albo cylinder dostałem niewymiarowy... Motocykl nie jedzie jak powinien, na dwóch pierwszych biegach jest ok, potem na wysokich obrotach nie chce jechać... 130km od remontu, a on nie jest w stanie wycisnąć więcej niż 110... Na 3-4 biegu na wysokich obrotach nie ma charakterystycznego wzrostu mocy, tylko po prostu "sobie przyśpiesza".... ch*j wie co robić .... Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Motocykl nie jedzie jak powinien, na dwóch pierwszych biegach jest ok, potem na wysokich obrotach nie chce jechać... 130km od remontu, a on nie jest w stanie wycisnąć więcej niż 110... Na 3-4 biegu na wysokich obrotach nie ma charakterystycznego wzrostu mocy, tylko po prostu "sobie przyśpiesza".... żeliwna tuleja ?? jeśli tak to jeszcze jej nie dotarłeś...... po 300km dopiero można mówić o dotarciu a pałowanie i szukanie vmaxa na dotarciu to głupota i szukanie problemów finansowych..... moja crm125 ,,kopa'' zaczeła dostawać dopiero po 300-400km dotarcia a to jest ten sam silnik co w nsr(ja miałem żeliwną tuleje i tłok wossnera na 2 szlif ) moja po dotarciu miała 10 bar, na dotarciu nie wiem nie mierzyłem... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) Nie, nicasil. Nie piłowałem ją do v-max, po prostu chciałem złapać chociaż 110, i ciężko. Poza tym nie było by aż takiej różnicy chyba przed dotarciem a po w kompresji, tak mi się wydaje. Jeszcze strzelam w uszczelkę pod głowicą, bo byłą rozkręcona i skręcona na jednej uszczelce.. Może to być tego wina? Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez murgal Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Jeszcze strzelam w uszczelkę pod głowicą, bo byłą rozkręcona i skręcona na jednej uszczelce.. Może to być tego wina? :banghead: zajebisty remont Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Jeszcze strzelam w uszczelkę pod głowicą, bo byłą rozkręcona i skręcona na jednej uszczelce.. Może to być tego wina? :icon_twisted::icon_twisted::icon_twisted::icon_twisted::icon_twisted: było wyciąć z puszki po browarze :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.