wilkrew Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Witam.Jestem świerzakiem i nie znam dokłądnie zaasad na tym forum, ale zamierzam się ich nauczyć.Mam problem z moim Sportsterem. Jest on orginalnie przerobiony w stanach z 883 na 1200. Problem polega na tym, że na wyższych obrotach się dusi, jakby nie dostawał paliwa. Byłęm u znachora, któy wyczyślił mi gażniki, kranik, regulaował na różne sposoby iglicę, żeby dopasować mieszankę i nadal nic. Mam zmieniony filtr powietrza na Eagle taki któy się otwiera przy dodaniu gazu, myslalem że to jego wina, ale po zdjęciu filtra nadal jest to samo. Może to wina dyszy w gażniku, może był źle przerobiony i orginalna 180 nie daje rady, chyba że to jest już zmienione, a może jej się wcale nie zmienia. NIewiem i proszę o opinię kogoś, kto się zna. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ale w jaki sposób się dławi? Chwilowo się zająknie tylko czy jak przeciągniesz na obrotach to kicha, prycha i nie chce jechać? Ja mam problem z tym drugim akurat. Gaźnik kilka razy był rozbierany, wszystkie węże, ostatnio kranik zmieniłem i nawet kombinowałem z odpowietrzeniem zbiornika, nadal nic. Egzorcyzmy z iglicą też niewiele dają, teraz lepiej idzie ale sporo chleje bo podniosłem i jedno wycięcie. Problem tkwi w poziomie paliwa chyba. Teraz wiem dlaczego moja Ela gdy przypłynęła ze Stanów to poziom miała ustawiony grubo ponad normę. Teraz mam idealnie jak książka nakazuje i jak przeciągnę kilka biegów czy chcę polecieć więcej jak 3k RPM na V biegu to nie nadąża pobierać paliwa. Tak źle, tak niedobrze... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Jaki rocznik moto, jaki rodzaj gaznika ( 40 KeihinCV )??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kejti08 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 ale to takie coś jakby czknięcie i sekundowe odcięcie od paliwa? Bo mój tak miał i była to właśnie owa dysza gaźnika nie zrobiona po zmianie na filtr K&N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek 13990 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Witam.Jestem świerzakiem i nie znam dokłądnie zaasad na tym forum, ale zamierzam się ich nauczyć.Mam problem z moim Sportsterem. Jest on orginalnie przerobiony w stanach z 883 na 1200. Problem polega na tym, że na wyższych obrotach się dusi, jakby nie dostawał paliwa. Byłęm u znachora, któy wyczyślił mi gażniki, kranik, regulaował na różne sposoby iglicę, żeby dopasować mieszankę i nadal nic. Mam zmieniony filtr powietrza na Eagle taki któy się otwiera przy dodaniu gazu, myslalem że to jego wina, ale po zdjęciu filtra nadal jest to samo. Może to wina dyszy w gażniku, może był źle przerobiony i orginalna 180 nie daje rady, chyba że to jest już zmienione, a może jej się wcale nie zmienia. NIewiem i proszę o opinię kogoś, kto się zna. Dzięki.Nie znam śię zabardzo na tym ale zobacz na mocwanie klemy - od akumulatora.Tam jest zły dostęp i mało kto tam zagląda.Ja tak miałem w swoim 1200 C tyle że ja mam wtrysk paliwa.Na niskich obrotach i przy odpalaniu było ok jak mu nagle dałem w palnik na wysokich obrotach na chwile tracił napięcie po odjęciu gazu był strzał w rure a potem było wszystko ok.Myślałem że to od paliwa.Po dokręceniu klemy problem zniknął i moto chodzi jak zegarek.POZDRAWIAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkrew Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Właśnie to jest dziwne. Dłąwi się w taki sposób jakby był zablokowany, nawet na postoju jak chce przygazować to nie mojdzie do odcinki tylko czasami się krztusi, tak jakby paliwa już nie było, a na dodatek pluje filtrem powietrza po spodniach. SPrawdze serio te klemy, ale nie wiem za bardzo co to ma do rzeczy. A wygląda ta: Właśnie to jest dziwne. Dłąwi się w taki sposób jakby był zablokowany, nawet na postoju jak chce przygazować to nie mojdzie do odcinki tylko czasami się krztusi, tak jakby paliwa już nie było, a na dodatek pluje filtrem powietrza po spodniach. SPrawdze serio te klemy, ale nie wiem za bardzo co to ma do rzeczy. 2002 r na gaźniku, ale niewiem jakiej firmy bo przerobionego juz kupilem. A wygląda tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Kolego, obudz sie.Nie masz tlumikow, zalozony jakis hypercharger, a ty sie dziwisz ze to nie chodzi ???Sprawdz sobie kolor swiec na poczatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkrew Opublikowano 23 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Kolego, obudz sie.Nie masz tlumikow, zalozony jakis hypercharger, a ty sie dziwisz ze to nie chodzi ???Sprawdz sobie kolor swiec na poczatek.A co mi pokaże kolor świec? W tej krótszej rórze końcówka tłumika ma jakiś bordowy osad, a da dłuższa jest ok. Świece zmieniałem miesiąc temu na orginalne HD dedykowane do sportstera. Ale sprawdzę jak piszesz, tylko czego mam szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 (edytowane) O w pytę. Skoro nie wiesz czego szukać na świecach to niewiele Ci pomożemy tutaj. PS. Śrubki, w tym świece też, odkręca się w lewo jakby co. Na świecach masz widzieć kolor elektrody i izolatora, czyli porcelanki. Tutaj przykład, foto świec z mojego prosiaka. Idealnie nie wyglądają ale blisko. Powinny mieć kolor rdzawo-brunatny i być suche. http://images35.fotosik.pl/216/f6432be829997f06gen.jpg Edytowane 23 Września 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowystary Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Witam!Mam podobny problem a mianowicie:Moto, to Dyńka super-glide 2008 TC i temat brzmi, na szóstce idzie do 150km, jakieś 2/3 obrotu manetki i potem jakby ktoś zakręcił paliwo.Silnik bez przeróbek, wydech oryginał, na trójce jak odkręcić, bez problemu 140km, na 6-stym jakby ktoś spadochron rozwinął.Czy one mają jakąś blokadę?Poradźcie Koledzy co z tym zrobić.P.S. Nie żebym jeździł z takimi prędkościami ale tak z ciekawości chciałem go raz pociągnąć, bo w papierach ma napisane MAX 196,A tutaj lipa i takie zachowanie. Może coś podpowiecie, czy tylko ASO?Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 A szostka nie jest czasem nadbiegiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowystary Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Z tego co wiem to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Ma iść 196... coś jest nie tak. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowystary Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Tyle to się domyślam i myślę tak do teraz, bo sezon tuż, tuż a tutaj nikt nie chce pomóc-cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Masz tam jakis warsztat kolo siebie ?Jesli tak to wybierz sie do sprawdzenia cisnienia sprezania.Zrob 2 pomiary jeden "na sucho",a drugi z lyzka oleju w kazdym cylindrze i napisz co zegar pokazal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.