damios Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Czy to prawda, ze motocykl obuty w kostke moze nie przejsc badania technicznego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 nie prawda! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Mtx kolegi z koską crosową normalnie przeszedł przegląd, ale to było ze 4 lata temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 A ja napisze tak:Panie tu jest Polska, tu wszystko się może zdarzyć :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 moja eta lezy na stle a dostalem przeglad! Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damios Opublikowano 30 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Ale mi chodzi o normalne przejscie przegladu, a nie danie w lape. Jak cos to za tydzien jest mototarg to kupie opone enduro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 30 Maja 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Opona typu cross nie powinna przejść przeglądu technicznego (chyba, że ten od przeglądów to totalny gamoń nie znający przepisów, lub zwykły łapówkarz). Badanie techniczne przehodzi "kostka" homologowana przez FIM. Jest to opona o bieżniku crossowym (kostka), wysoka na 9 mm (crossówka ma 13 mm), na jej rancie jeszt wyraźne oznaczenie FIM. Jeżeli jakakolwiej stacja dokonująca przeglądów technicznych odmówiłaby podbicia dowodu rejestracyjnego, należy powołać się na przepiosy - po to jest homologacja Międzynarodowego Związku Motorowego FIM, a więc i Polskiego Związku Motorowego, aby opony takie były dopuszczone do ruchu drogowego. I tego trzeba się trzymać. I tego należy wymagać od stacji dokonującej przeglądu. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damios Opublikowano 31 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 Ok to poszukam tego FIM na swojej. Mam pirelli albo michelin "baja". Bo to ze mam jakas firmowa opone nie znaczy chyba ze ma ona homologacje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 31 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 Ok to poszukam tego FIM na swojej. Mam pirelli albo michelin "baja". Bo to ze mam jakas firmowa opone nie znaczy chyba ze ma ona homologacje?? Nie, bo firmowe opony też dzielą sie na ednuro ( z homologacją0 i crosowe( bez homologacji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damios Opublikowano 31 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 Nie mam homologacji :) bede musial kupic jakas uzywke bo mi sie przeglad skonczyl w piatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 no bez jaj. jak bedziesz robił przegląd na wsi albo w jakimś wielkim zakladzie to przecież Cię na bank puszczą.oni nawet nie wiedzą co to jest FIM a tak BTW to czy przypadkiem wszystkie opony BAJA nie mają homologacji drogowej??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 31 Maja 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 Mówiąc szczerze nie mam pojęcia co to opony BAJA. Mówiłem tylko i wyłącznie o oponkach kopstkopwych, homologowanych przez FIM na enduro, a więc dopuszczone do ruchu drogowego (w zawodach enduro oficjalnie obowiązują wszystkie przepisy ruchu drogowego, dlatego na przykład pętla podczas rajdu ma tak wyskalowane czasy przejazdu, aby średnia prędkość wyniosła 50 km/h, dlatego też czasem pyci się na Punkt Kontroli Czasu a na miejscu spędza się 15 minut w oczekiwaniu na swój czas wjazdu na PKC - wszystko po to, aby "oficjalnie" prędkość na trasie wynosiła 50 km.h). Po to są właśnie przepisy FIM, którym podlega polski PZMpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 BAJA czyli zawody jazdy w terenie bez określonego toru. kiedys nawet powstawały specjalne do tego motocykle.była XL baja i takie inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.