Skocz do zawartości

Co to za motocykl


szef100
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Również jestem ciekawy czy ktoś kiedyś coś takiego widział. Gaźnik jesty chyba G20 (na to wygląda). Wydaje mi się, że jest to swego rodzaju wydumka z dawnych lat Zaadoptowany silnik dwusuwowy, dziwne osłony i puszki nadzędziowe. Lampa z licznikiem wskazuje na produkcję z lat 62-63. Kierownica poożona ala cafe racer z konca produkcji. Uchwyty dzwigni sprzęgła i hamulca są zapene aluminiowe zakładane na kierownice. Starsze są ustawione fabrycznie w jednej pozycji.

 

Czy ktoś wie co to za silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak mieszanka WFM i SHL. :icon_biggrin: Coś kiedyś obiło mnie się o oczy czy uszy że takie prototypy niby istniały, szczególnie jeśli chodzi o te osłony boczne. Silnik wygląda jak S-01 ze starym, małym cylindrem i głowicą od S-06 150ccm. Tylna lampa a`la Jawa.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę się doszkoliłem na temat WFM ale nic nie pisali o takim prototypie wiem że błotnik przedni z wczesnych wersji WFM-WSK z 55-57r manetki zaślepiane aluminium też z roku 55-57 kratka na baku z lat 55-61 w 62 montowano z paskiem, siedzenie też w wczesnych lat produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślicie że to samoróbka której ktoś zrobił zdjęcie dawno temu i stworzył z niej pocztówkę?

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z cala pewnoscia samorobka. W tamtych czasach, gdy wszyscy byli skazani na jezdzenie jednym rodzajem WFM-ki (z drobnymi zmianami ewolucyjnymi) niektorzy "zdolniejsi" uzytkownicy przerabiali sobie co mogli. Slyszalem o tym od ojca ktory pracowal w warsztacie napraw samochodow i motocykli i niejedno widzial w czasach PRL-u. Na porzadku dziennym byly dwie rury wydechowe w WFM-ce, trzeci pierscien w wytoczonym rowku w tloku, zwiekszanie pojemnosci do 150 w WFM s-34 (stad mity o WFM 150), montowanie przodu od SHL do WFM, glebokie blotniki od WSK w WFM i tym podobne udziwnienia. Taki motocykl nigdy nie opuscil fabryki, to (nawet ze smakiem) przerobiona WFM-ka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...