szef100 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Jak w temacie. Zdjęcie znalazłem na allegro. Moje pytanie brzmi: "Czy były takie wersje WFM czy to tylko taki tuning" link do aukcjihttp://allegro.pl/stary-motor-motocykl-wfm-i1736860088.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Również jestem ciekawy czy ktoś kiedyś coś takiego widział. Gaźnik jesty chyba G20 (na to wygląda). Wydaje mi się, że jest to swego rodzaju wydumka z dawnych lat Zaadoptowany silnik dwusuwowy, dziwne osłony i puszki nadzędziowe. Lampa z licznikiem wskazuje na produkcję z lat 62-63. Kierownica poożona ala cafe racer z konca produkcji. Uchwyty dzwigni sprzęgła i hamulca są zapene aluminiowe zakładane na kierownice. Starsze są ustawione fabrycznie w jednej pozycji. Czy ktoś wie co to za silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Osobiscie sie z taka wersja nie spotkalem. Kierownica mi wyglada na przekrecona do przodu, reszta albo jest pieknie dorobiona albo zaadoptowana z innych motocykli... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Wygląda jak mieszanka WFM i SHL. :icon_biggrin: Coś kiedyś obiło mnie się o oczy czy uszy że takie prototypy niby istniały, szczególnie jeśli chodzi o te osłony boczne. Silnik wygląda jak S-01 ze starym, małym cylindrem i głowicą od S-06 150ccm. Tylna lampa a`la Jawa. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szef100 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 trochę się doszkoliłem na temat WFM ale nic nie pisali o takim prototypie wiem że błotnik przedni z wczesnych wersji WFM-WSK z 55-57r manetki zaślepiane aluminium też z roku 55-57 kratka na baku z lat 55-61 w 62 montowano z paskiem, siedzenie też w wczesnych lat produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Bak na pasek szedł już w 60r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 No to trzeba napisać do wystawiającego aukcję co to za ustrojstwo. Skoro sprzedaje to powinien wiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Dowiemy sie pewnie ze to jedyny w swiecie unikatowy prototyp, cenniejszy niz zloto ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Myślicie że to samoróbka której ktoś zrobił zdjęcie dawno temu i stworzył z niej pocztówkę? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 To z cala pewnoscia samorobka. W tamtych czasach, gdy wszyscy byli skazani na jezdzenie jednym rodzajem WFM-ki (z drobnymi zmianami ewolucyjnymi) niektorzy "zdolniejsi" uzytkownicy przerabiali sobie co mogli. Slyszalem o tym od ojca ktory pracowal w warsztacie napraw samochodow i motocykli i niejedno widzial w czasach PRL-u. Na porzadku dziennym byly dwie rury wydechowe w WFM-ce, trzeci pierscien w wytoczonym rowku w tloku, zwiekszanie pojemnosci do 150 w WFM s-34 (stad mity o WFM 150), montowanie przodu od SHL do WFM, glebokie blotniki od WSK w WFM i tym podobne udziwnienia. Taki motocykl nigdy nie opuscil fabryki, to (nawet ze smakiem) przerobiona WFM-ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LupoRF Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Śmiało można przyznać że jak na mutanta wygląda bardzo stylowo. Pokusiłbym się o posiadanie takiej fumy Cytuj kręciciel obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.