Skocz do zawartości

Kawa gpz 500- obroty podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

no okey Monter, pryegladam te tabelki ale brak tam jest roymiarow opon ktore powinny byc w moim moto, chodzi o wzsokosc opony,

mateq ja tez mowie co bylo wczesniej a co teraz, i ten zly rozmiar opony na przedzie bzl juz od dawna

Edytowane przez cinekban87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.

Producent zaleca opony

Front tyre size 110/70 x 17 Rear tyre size 130/70 x 17W Twoim przypadku licznik pokazuje niższą prędkość niż jest faktycznie ponieważ masz wyższy profil niż zaleca producent. Tyczy się to przedniej opony bo w niej jest ślimak.

A tak ogólnie to nie histeryzuj. :icon_mrgreen:

plaskacz7d74683c99b2c401fd5121d22ba72514_800_600__pl.jpg

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrozumiałem, ze zmieniłeś przednią. Ręce mi opadły. Tak, przez tylną o mniejszej średnicy możesz mieć wyższe obroty. Monter podał dobre linki do wyczucia tematu zmiany rozmiaru.

 

Mniejsza średnica tej zakupionej w stosunku do starej może wynikać ze zużycia bieżnika, modelu opony itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wina moze lezec po wymianie tylniej opony tak? bo nie dawno ja wynienilem i nie dawno te obroty zwrocily moja uwage, a tamta opona byla jeszcze fabryczna (10 la) chociaz bieznika ma sporo, a zalozylem 2 letnia sawy, czyli nic sie nie dzieje mam to zignorowac, a to nie znaczy ze np teraz mam slabaszy v MAx z ktorego i tak nie korzystam ale pytam czysto teoretycznie, aha zeby nie bylo nie domowien, tylnia teraz ma 130/70/17, ciezko ja tylko bylo rozpompowac na feldze ale to raczej nie ma znaczenia :icon_biggrin:

Edytowane przez cinekban87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cienkban87 prędkościomierz jest zależny od przednigo koła a nie od silnika, tyłu nie mieszaj - zmieniasz gumę z przodu -> zmieniasz średnicę koła -> zmieniasz przełożenie ślimaka -> zmieniasz wskazania podciśnieniowe prędkościomierza - i nie pytaj jak on działa. Wszystkie przełożenia od koła do strzałki obliczone sa do jakiegoś tam obwodu koła/opony tak ? ja zmienisz obwód kółeczka zmienisz wskazania - proste ?

-------------------
Pozdro Herdi

Śrubkomistrz w serwisie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam że wyszła z tego tematu zwykła blablanina, wyraźnie autorowi brakuje druha do pogadania :blush:

Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj kolego mylisz sie, wole czytać niz pisać, poprostu nurtuje mnie to ze nagle przy danych predkosciach na danym biegu, obrotomierz wskazuje inne obroty, ale zrozumialem ze jadac 140 km/h i majac 7,5 tys obrotu jade 150 przez zly profil mojej opony przedniej, ale czemu tak wczesniej nie było, czyzby wymiana tylniej opony sie przyczyniła, nie wiem :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pare lat temu jechalem ze znajomym z jukeja do pl. Kolega mial bardzo niskie cisnienie z tylu w swoim z1000, okolo 1 bar, ale specjalnie mu to nie przeszkadzalo. W koncu przy ktoryms tankowaniu dopompowal, i co sie okazalo, obroty przy tej samej predkosci na tym samym biegu spadly o 500obr.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...