Skocz do zawartości

Jawa 350 ts 12V nie pali na prawy gar


matikesi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!Mam problem z jawą 350 ts otóż nie pali mi na prawy gar aby raz poraz sobie "pyrknie" zato lewy ładnie sobie chodzi.Wymieniłem platynki obie regulator napięcia prostownik i kondensatory lecz to nic nie zmieniło.Zauważyłem że platynka od prawego gara jak daje więcej gazu to w ogóle na niej niema iskry a na wolnych obrotach raz jest raz nie.Ja za dożo sie nie znam dlatego sięgam po poradę do was.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś świece i przewody WN? Jeżeli w ogóle nie ma iskry, to od tego należało zacząć. Ściągnij też sobie serwisówkę i dobrze ustaw zapłon. I po co wymieniałeś prostownik oraz regulator napięcia, nie mając iskry na świecy?

Edytowane przez marvin_1986
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze załóż świece marki Champion, oznaczenia nie pamiętam dokładnie.

 

 

Cewka WN może być przyczyną. Podmień cewki miejscami zamieniając kable zasilające i kable świec. Jeśli nic się nie zmieni to problem tkwi w zapłonie prawego garnka.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na co "patrzałeś" to napięcie. Prąd mierzy się w Amperach [A]. Cewka to nic innego jak długi drut nawinięty na rdzeń albo nawinięty bez rdzenia. I ma za zadanie wykrzesać z siebie wysokie napięcie na świecę zapłonową. Zrób tak, jak radził kolega qurim. Zamień cewki miejscami i zobacz czy dalej nie ma iskry na świecy. Jeżeli nie ma, to szukaj usterki w zapłonie. Nie napisałeś czy dobrze masz zapłon ustawiony. No i czy wszystko z nim jest ok (zaśniedziałe styki itp.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kombinowałem z zapłonem , ustawiałem kąt wyprzedzenia lecz zaczął mi prawy chodzić a lewy nie tylko momentami strzeli raz to nawet mi wypluło wkład w tłumiku mimo ze był przykręcony.Teraz mam problem z lewym "ni sraczka to urok" nie ogarniam tego zapłonu!!Przerwę ustawiam 0,3 po każdym przestawieniu kąta zapłonu.Świece mam ISKRE przewody są dobre bo przemieniałem i wszystko to samo.Dajcie jakąś rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kombinowałem z zapłonem , ustawiałem kąt wyprzedzenia lecz zaczął mi prawy chodzić a lewy nie tylko momentami strzeli raz to nawet mi wypluło wkład w tłumiku mimo ze był przykręcony.Teraz mam problem z lewym "ni sraczka to urok" nie ogarniam tego zapłonu!!Przerwę ustawiam 0,3 po każdym przestawieniu kąta zapłonu.Świece mam ISKRE przewody są dobre bo przemieniałem i wszystko to samo.Dajcie jakąś rade.

 

Z zapłonem nie kombinuj, tylko ustaw tak jak w manualu do tego moto (książka "Motocykl Jawa", wyd. WKŁ). Pilnuj GMP i DMP. Zamień też cewki miejscami i zobacz co się będzie działo. A świece masz do bani, w każdym moto jakie miałem Iskry były do wyrzucenia po kilku dniach. Kup jakieś porządne, np. NGK. Z nimi nie miałem nigdy problemów. Jawka musi działać po tych zabiegach. Aha, mierzyłeś kompresję na obu garach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem ostatnio i po przekroczeniu 3 tys obrotów traci moc i tak jakby w gaźniku nadmiernie wciąga powietrze z charakterystycznym głosem jakby chodził kompresor tylko ciszej.Nadal nie pali na lewy gar.Zapłon mam ustawiony tak jak byl ustawiony przed wywrotką ,przerwa na przerywaczach jest 0.3 mm nawet próbowałem ustawiać miernikiem wskazówkowym.Świece mam ISKR'y 95'atki.Z początku myślałem że to gaźnik ale wielokrotnie go czyściłem i niema co się tam zepsuć ani przestawić.Mój ojciec mi mówił żeby sprawdzić pierścienie,on mia kilka jaw i czasem mia takom przyczynę.Już niemam głowy na ten zapłon POMURZCIE PLS.

 

PS:powiedz oco chodzi z GMP i DMP bo nie mam pojęcia ,dla mnie to czarna magia heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak: ustaw przerwę na platynkach taką jak zaleca książka, potem zapłon też tak jak zaleca książka. Następnie sprawdź iskrę na świecach, jeśli na którejś nie ma zamień je miejscami, jak to nic nie da odłącz wszystkie kable od przerywacza jednego i drugiego następnie sprawdź je podłączając do nich żarówkę z akumulatorem, po rozwarciu styków żarówka powinna zgasnąć jeśli nie, platynki do wymiany. Jeśli iskrzy Ci na platynkach kondensator do wymiany.

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W tych jawach zawsze coś wali jak już remonty były to jest nieciekawie :)

 

A to przeciągi są między połókami albo diabli wiedzą co jeszcze.

 

Jezdziłem jedną co jak z fabryki silnik nie ruszany i to gadało.

 

A wracając do tematu to ustaw tak jak ma być i nie zmieniaj zapłonu.

Poszukaj gdzieś indziej usterki. Zamień cewki jak radzą koledzy.

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...