emil1005 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Kupilem 929 ale nie chodzi w niej licznik, tj normalnie wszystko sie wystwietla ale nie pokazuje predkosci i nie nabija przejechanych kilometrow. Sprzedajacy trwierdzi ze stalo sie to po odlaczeniu akumulatora. Mial ktos taki problem moze? Bo mi nic nie przychodzi do glowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Sranie w banie z tym odłączeniem aku.Sprawdź najpierw przewód od czujnika do licznika, czujnik impulsów. Od tego musisz zacząć i napisz jakie rezultaty.Czy moto było wypadkowe...zapewne powiedziano, ze nie ale miałbym pewne wątpliwości. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Powypadkowe nie jest. Jutro calosc rozbiore i napisze co i jak. Jak sprawdzic czy jest sprawny ten czujnik impulsow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Ustaw miernik na omomierz (najlepiej na pomiar diody lub tzw. piszczyk) i dotknij do wyprowadzeń. Biegunowość tutaj nie ma znaczenia. Nie znam parametrów tego czujnika ale w 99.99999% jeśli ma przejście to est sprawny.Najczęściej przy takich usterkach występuje przerwa na przewodzie łączącym czujnik z licznikiem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Przestawilem licznik z mil na km i o dziwo zaczal dzialac przez chwile a teraz znow nie dziala, pokazuje 0 kmh a czasami 3kmh :/ No i jeszcze jeden szkopul jest a mianowicie obrotmierz zawyza obroty 2x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Dlaczego wspomniałem o wypadku. Zastanawiam się czy zegary są od tego modelu. Rozumiem, że są od 929 ale moze rocznikowo zostały wprowadzone jakieś zmiany w elektronice zegara i dlatego nie działa to jak trzeba. Jednak to teoria spiskowa, która przeszła mi przez myśl i nie będę w nią brnął. Nie podałeś wszystkich danych w opisie jakie powinieneś zamieścić zakładając temat.Czy sprawdziłeś czujnik i przewód? No chyba, ze masz ślimak i linkę to wtedy sprawa jest prostsza. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Watpie zeby byly one zmienione, zreszta nie wyglada aby cos bylo kombinowane przy niej takze przypuszczam ze jest bezwypadkowa. Jutro sprawdze ten czujnik i przewod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Wariujące zegary w 929 to dość częsta dolegliwość tego modelu.Sprawdź:1. kable i kostki pod prawym wypełnieniem2. kable masy czy są dobrze dokręcone3. czy w zegarach nie widać wilgoci Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 ja miałem taki przypadek że licznik raz działał a raz nie, kable przemierzone z czujnika i były ok, zmieniłem czujnik i jest wszystko wporządku, w 929 rzadko bo rzadko ale pada czujnik prędkościomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry :) Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Sranie w banie z tym odłączeniem aku.Sprawdź najpierw przewód od czujnika do licznika, czujnik impulsów. Od tego musisz zacząć i napisz jakie rezultaty.Czy moto było wypadkowe...zapewne powiedziano, ze nie ale miałbym pewne wątpliwości.Witam serdecznie podłącze się pod temat bo mam ten sam problem w cbr 954 rr wtyczke zegara i kostki sprawdziłem pozostaje ten czujnik tylko nie bardzo wiem gdzie go szukać???dodam,że zegar jest z innego motocykla bo oryginalny uległ uszkodzeniu przy szlifie.w dodatku nie pokazuje mi temp cieczy tylko mruga 132 stopnie i pali się kontrolka błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Witam serdecznie podłącze się pod temat bo mam ten sam problem w cbr 954 rr wtyczke zegara i kostki sprawdziłem pozostaje ten czujnik tylko nie bardzo wiem gdzie go szukać???dodam,że zegar jest z innego motocykla bo oryginalny uległ uszkodzeniu przy szlifie.w dodatku nie pokazuje mi temp cieczy tylko mruga 132 stopnie i pali się kontrolka błędu nie dziw się, że nie pokazuje Honda to nie WSK gdzie we wszystkich modelach były te same zegary :icon_biggrin:Włącz zapłon i naciśnij trzy raz przycisk klaksonu a jak kontrolka błędu nie przestanie migać to szukaj zegarów od takiego samego modelu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry :) Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 nie dziw się, że nie pokazuje Honda to nie WSK gdzie we wszystkich modelach były te same zegary :icon_biggrin:Włącz zapłon i naciśnij trzy raz przycisk klaksonu a jak kontrolka błędu nie przestanie migać to szukaj zegarów od takiego samego modelu. Ok dzęki za rade :) tak zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Chciałbym to zobaczyć :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurbassteck Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Śmiej się :)Mam lustrzankę Olympus E-400 i żeby się dostać do informacji o zużyciu trzeba:-włączyć aparat-otworzyć pokrywę karty-wcisnąć równocześnie "MENU"+"OK"Wyświetla model aparatu i jakieś cyferki. Następnie:-góra, dół, lewo, prawo, migawka, góra (to mnie najbardziej bawi :))I już jest menu serwisowe.Więc mnie to nie dziwi :) Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.