iZohan Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Witam, Tak jak w temacie, wczoraj zakpilem Suzuki RF 600 R(mojego nowego dzidziusia) i sprawa wyglada tak, ze ponoc rozrząd jest do wymiany i chyba tak faktycznie jest, bo po oglosie moznaby tak przypuszczac.Oprocz tego slychac go bardziej jak z wolnych obrotow ruszam na 1.Druga sprawa jest taka, ze kiedy np stoje na swiatlach i wrzucam luz, to sa wieksze wibracje niz np jak bym stal ze sprzeglem na 1, nie wiem czy to normalne(to dopiero moj 2 motor, kazdy sie uczy).Jak najszybciej pojade do mechanika zrobic ten rozrząd. -Czy wie ktos ile taka usluga by kosztowala u autoryzowanego dealera Suzi i u zwyklego mechanika?-Mam zamiar pojechac tez, zeby sprawdzili mi wszystko w tym motorze, sporo tam bylo wymieniane(mam wszystko na plytach) lecz mam pytanie, o co wy byscie poprosili, aby sprawdzili wam w motorze zeby miec czyste sumienie?-W Suzi glosno wchodzi 2, lecz czytalem ze to fabrycznie tak jest Pozdrawiam wszystkich Motocyklistow ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Nie baw się w ASO bo zbankrutujesz. Ogarnij dobrego mechanika w okolicy. Poproś żeby posłuchał moto i sprawdził wszystko co uważa za słuszne i już on sobie poradzi :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 (edytowane) Mało precyzyjna rada "to co ktoś uważa za słuszne" :) ASO odpada, żeby tam iść trzeba mieć worek pieniędzy i bardzo często jest tak, że nie szanują używanych sprzętów, które słabo się prezentują. Tutaj trzeba mieć na uwadze, że taki sprzęt równa się albo niewypłacalnemu właścicielowi albo komuś kto ma w dupie stan techniczny i krótko mówiąc padłbyś ofiarą stereotypu. Hałasu nie potrafię wytłumaczyć. Nieznaczne wyciszenie na 1 każe myśleć, że to kwestia pracy czegoś pod obciążeniem może sprzęgła albo wyrobienia skrzyni biegów. Z rzeczy podstawowych dotyczących każdego moto zakładając, że chcesz mieć wszystko możliwie sprawne zlećWymianę filtra i oleju silnikowegoCzyszczenie lub wymianę filtra powietrzaCzyszczenie gaźnikówSprawdzanie luzów zaworowych i ewentualną regulacjęSprawdzenie stanu oponSprawdzenie łożysk w kołachWymiana uszczelniaczy i oleju w lagachCzyszczenie zacisków hamulcowych i sprawdzenie klocków tak samo płynu hamulcowego (ew. wymiana bo i tak kosztuje grosze)Sprawdzenie ładowania i jeśli będzie taka możliwość stanu akumulatora (żarówki rozumieją się same przez się)a na koniec wszystko to co wpływa na wygodę jazdy czyli luzy na klamkach i wajchach (mnie luz na skrzyni biegów doprowadzał do szewskiej pasji) luzy na linkach (za ciasno też nie może być), czy kiera jest dokręcona itd. Sprawdź cennik dowolnego warsztatu jaki masz najbliżej żebyś mógł się zorientować w kosztach tak kompleksowej usługi. Edytowane 12 Czerwca 2011 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Mechanik musi obejrzeć rozrząd i wymienić w razie czego. Skąd wiesz,że to rozrząd mocniej hałasuje jak ruszasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iZohan Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Super, dzieki wam za tak wyczerpującą odpowiedz, jutro pojade do mechanika, nie do ASO, powiem jak wyglada sytuacja i zostawie zeby wymienil rozrzad, obczai co i jak i ewentualnie regulacja tych zaworow, wiekszosc rzeczy ktora wymieniles Shinigami to juz jest zrobiona Bogu dzieki:). Takze jutro wszystko sie okarze, pojade i mam nadzieje ze wszystko bedzie ok, bo w sierpniu planuje wyjazd nad morze (500km w jedna strone) i zeby nie bylo niespodzianek. Takze jeszcze raz dzieki! Szerokosci i Dobrej zabawy ! Mechanik musi obejrzeć rozrząd i wymienić w razie czego. Skąd wiesz,że to rozrząd mocniej hałasuje jak ruszasz ?Nie wiem wlasnie... tak przypuszczam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnt1200 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Jeśli chodzi o koszty wymiany to ja ostatnio wymieniałem - łańcuszek DID'a ok 150zl, wymiana ok 250-350zl. Cytuj https://www.bikepics.com/members/tnt1200/00vtr1000/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iZohan Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 ooo to nie tak drogo, fajnie widze ze mamy bardzo podobne malowanie ;> ps. one mialy fabrycznie malowane ramy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnt1200 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 (edytowane) Dokładnie;-) Rama była pod kolor motocykla lub srebrna ( na bikepics widziałem tez sporo czarnych ram ). Edytowane 14 Czerwca 2011 przez tnt1200 Cytuj https://www.bikepics.com/members/tnt1200/00vtr1000/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Jeśli Ci chodzi o odgłos przy ruszaniu to ciekawy jestem czy to nie podobnie jak w 900 - a mam dwie ;) Mówisz o takim chrobotaniu? Tłuczenie na wolnych i wibracje - sprawdź śruby mocujące silnik do ramy. Mi się ostatnio prawie jedna wykręciła. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iZohan Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 ewidentnie slychac rozrzad przy ruszaniu bez gazu, w poniedzialek oddaje do salonu suzuki to powiem temu gosciowi zeby to sprawdzil tez, dzieki za zaangazowanie ! Pozdro! a tak btw, cisniecie na 1 kole? mi wchodzi na 1 jak ja rozbujam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnt1200 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Nie szkoda Ci sprzeta ? troche to długawe i cięzkawe jesli chodzi o taka jazde. Cytuj https://www.bikepics.com/members/tnt1200/00vtr1000/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Widze ze chcesz sie szybko pozegnac z silnikiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iZohan Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 panowie co wy, ja nie jestem az taki zly, wrzucam go srednio raz do 3 razy dziennie, wiec chyba nie jest tak zle... poza tym najpierw wymienie rozrzad i potem bede cos tam probowal, bo teraz nawet boje sie go krecic na wysokich obrotach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Stawianie motocykla na kole to jest dla Ciebie jakiś wyznacznik jazdy ? :banghead: Jak coś Ci napierdziela w silniku to mordowanie go jest bardzo NIEwskazane. Będziesz miał szczęście jak Ci się nie zesra w czasie gumowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iZohan Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Wiecie co, zauwazylem kolejny problem, jak ciagne go do 12tys obrotow na 1 to przy wrzucaniu 2 biegu troche zgrzyta, nie wiem czemu, olej jest, sprzegło ponoc nawet troche za bardzo podciagniete jest. Jakies sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.