Skocz do zawartości

Ładowanie w gs 550m 82r


bart3q
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdziłem jeszcze raz napięcie przy podłączeniu regulatora do aku oraz przez instalację. Napięcie i w tym i w tym przypadku było grubo powyżej 15V i ciągle rosło, (motocykl był dopiero co uruchomiony, z oczywistych względów nie rozgrzewalem go). Tak samo po włączeniu świateł. Czyli regulator.

Panie Piotrze, nie chciałbym probować drugiego rozwiązania. Szkoda mi dopiero co kupionego aku, który przy normalnej jeździe zaczął się wygotowywać (dlatego w sumie znalazłem ten problem).

Czyli regulator może być dowolny, aby był na 5 przewodów? Nawet z chinola?

 

I nie rozumiem sformułowania "czerwony na plus do aku po stacyjce". Czyli z regulatora przewód ma iść do stacyjki, a który przewód z niej wychodzący ma iść do aku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Piotr Ci udzielał porady a Adam :icon_biggrin: .

Regulator do wymiany na pięcioprzewodowy. Po stacyjce(spójrz na schemat) po to aby nie był zasilany przez 24h tylko po wyłączeniu stacyjki odciąć go od zasilania.

Do stacyjki idzie czerwony z reglera a pomarańczowym wychodzi i idzie na puszkę bezpieczników.

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do "dziwnego obiegu", to pamietam cos takiego, mialem kiedys GS-a 550 i tam na stale z reglerem sa polaczane tylko 2 fazy z alternatora, a trzecia jest dolaczana w momencie wlaczenia swiatel.. Ale to z powidzeniem mozesz ominac i puscic normalnie wszystkie fazy bezposrednio do reglera, jak Bog przykazal;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do "dziwnego obiegu", to pamietam cos takiego, mialem kiedys GS-a 550 i tam na stale z reglerem sa polaczane tylko 2 fazy z alternatora, a trzecia jest dolaczana w momencie wlaczenia swiatel.. Ale to z powidzeniem mozesz ominac i puscic normalnie wszystkie fazy bezposrednio do reglera, jak Bog przykazal;)

 

Na schemacie nie ma takiego rozwiązania.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ten schemat to 'przejsciowka' miedzy schematem starszego typu z jedna faza idaca przez swiatla, a nowsza z bezposrednim podlaczeniem regla do altka.

Widocznie naprodukowali tych instalacji a potem musieli je modyfikowac i takie jajo wyszlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przepraszam Panie Adamie za pomylenie z Piotrem Dudkiem, obydwoje jesteście dla mnie dużymi autorytetami na forum a trochę roztargniony pisałem i mi się pomyliło...

 

Co do regulatora - kupiłem nowy chiński do quadów, sprawuje się idealnie, napięcie ładowania 13.8 V :)

Kiedy zacząłem w swojej instalacji badać ten dziwny obieg to się okazało, że i u mnie jedna faza jest puszczona przez włącznik świateł przy kierownicy, dokładnie jak to Pan Adam opisał. Ponieważ z ładowaniem teraz problemów już niet, zostawiłem to bez zmian.

Dziękuję serdecznie wszystkim za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...