MichaelloEs Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Witam, mam oto może i nie duży problem ale mam nadzieję, że wspólnie jakoś go rozgryziemy. Wydaje mi sie, że manetka w mojej CBR chodzi troszke opornie, na przykładzie u kolegi chodzi lżej:)Co zrobic, lub przesmarować, aby uzyskać zamierzany cel??:)Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalklb Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Nie wiem jak to wygląda w nowych CBR ale ja u mnie zrobił bym to tak -przesmarować linke gazu (bądz dwie zalezy ile masz)-przesmarowac samą manetke w mocowaniu -wyczyscic ze starego smaru i brudu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 (edytowane) Najpierw wyczyścić, potem smarować. :banghead: Będzie git. Pamiętaj że obie linki muszą mieć trochę luzu aby manetka miała luz. Zbyt mocne naciągnięcie linki powrotnej powoduje ciężką pracę manety. Do smarowania linek użyj strzykawki z igłą a w niej olej silnikowy rozrzedzony benzyną 1:1. Edytowane 8 Czerwca 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelloEs Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Powiem od razu tak, ze nie jestem mechanikiem i zanim cos bez sensu odkrece wole sie zapytac i dziekuje za odpowiedzi! Czyli manetke rozkrecic, przeczyscic i nasmarowac, a strzykawka olej wpuscic w linke, bo inaczej tego raczej nie nasmaruje... Nic dodatkowego nie musze rozbierac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Under Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 qurim nie lepszy jest tawot? u mnie zajebiscie zdał egzamin no i jest gęstszy i tak się świni jak silnikowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Yo! A jeszcze tak z glupia frant zobacz, czy przypadkiem guma manetki nie ociera sie o ciezarek kierownicy.Bywa, ze przy zakladaniu akcesoryjnych manetek czy ciezarkow jedno o drugie trze i manetka ciezko pracuje. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Towot nie spenetruje Ci linki na wylot. Ja osobiście na warsztacie używałem smaru 3w1 do linek. Bardzo rzadki, mniej więcej taki jak ten od maszyn do szycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelloEs Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 (edytowane) Powiem Wam, ze same manetki mam juz tez do wymiany, ostatnio tak mi guma o ciezarek lekko tarła, nic innego tylko troche przyciałem(nie wyglada to idealnie no ale jest lepiej). Rozkreciłem wszystko, przy sciaganiu linek urwałem zaczep z manetki ale zaraz skleiłem i narazie jest ok. strzykawka wpuscilem troche oleju i skrecilem. Duzej znow roznicy nie widze, moze podczas jazdy bo tylko na postoju sprawdzalem. Znow sama manetke gazu owinałem tasma izolacyjna chyba z dwa razy i potem nakładałem gumowa manetke. Lekkie luzy były....Takie zamienniki co sa na allegro po 60 zl komplet uwazacie za dobry wybór jezeli chodzi o manetki gumowe?? Edytowane 8 Czerwca 2011 przez MichaelloEs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 (edytowane) Nie widzisz różnicy, bo czytać nie potrafisz. Przecież Qurim napisał, że musisz rozcieńczyć olej. A tak wlałeś gęstą mazię która nie jest w stanie spłynąć wzdłuż linki. Manetki na kierownice i rollgaz zakłada się na sucho po uprzednim oczyszczeniu wszystkiego aż się będzie błyszczeć. Spirytus czy inne odtłuszczające gówno jest jak najbardziej na miejscu. W zasadzie każda manetka się nada, pytanie jak długo potrzymają. Ponoć Harrisa są w porządku. Edytowane 8 Czerwca 2011 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelloEs Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 (edytowane) Wymieszalem olej z benzyna poł na pół, było to dosyc rzadkie takze na doł na pewno poleciało...Tylko na sucho jakbym załozył tako manetke jest juz luz...Myslalem o takim czyms:http://allegro.pl/manetki-ariete-honda-replika-cbr-hornet-motoport-i1614180893.html p.s. zauwazylem, ze podczas skrecenie kierownicy w prawo manetka chodzi inaczej, nawet raczka nie wraca po zaciagnieciu. Znow po daniu kierownicy na prosto lub lewo dziala dobrze i wraca samoczynnie. Mysle, ze spowodowane jest to chyba tym ze tak jest poprowadzona, ze przy skrecie w prawo trzymie ja gdzies na zgieciu?? Edytowane 8 Czerwca 2011 przez MichaelloEs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Mogłeś od razu o tym wspomnieć. Prawdopodobnie masz źle poprowadzoną linkę i jest przyciśnięta czymś albo za mocno skręcona. Otwórz sobie serwisówkę i powinien być w niej dział z rysunkami jak mają być poprowadzone linki. Jeśli nic z tym rzeczy nie pomoże, to wyciągnij całą, wyprostuj i sprawdź czy gładko pracuje. Jeśli nie to prawdopodobnie rozpruwa się. Te manetki wyglądają dość solidnie, prawie jak fabryka. Skąd luz ? nie wiem, może masz manetki od Fatbar'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Jeżeli zdecydujesz się na zakup tych manetek z allegro to daj znać jak z ich jakością. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelloEs Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie naciągu linek, możliwe, ze mam za mocno naciagnietą i tak sie wydaje jakby troche za mocno pracowała. Gdzie sie to naciaga, popuszcza itd?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Najczęściej nakrętkami przy przepustnicy a link odwijająca ma jeszcze regulację przy obudowie rollgazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 uwazam wyjac wyczyscic nasmarowac i weregulowac linke i bedzie oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.