Skocz do zawartości

Road Glide'a kupilem


orange rider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, te lampy. Tak jak wcześniej pisałem, stare RG na EVO jeszcze na prawdę były jak Bazyliszek, ale miały jakiś taki urok. Te nowe to już bajka jest. Ale najbardziej podoba mi się widok z pozycji kierowcy, deska rozdzielcza jak w starym samochodzie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie jesli moto z plastikowa owiewka to tylko street glide i to w czarnym macie.:)

Inne chocby calkowicie przed deszczem zaslanialy, mialy ogrzewania, cd i inne cuda wianki odpadaja, no ale o gustach sie nie dyskutuje. Sam jestem ciekaw jak silnik SE w porownaniu z normalnym jezdzi.

Edytowane przez vpower

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest - RG jest na maxa kontrowersyjny i dlatego go lubie :) Widok z pozycji ridera jest niesamowity, troche jak w sportowym cabrio. A co do silnika - faktycznei pracuje na wyzszych temperaturach co w polaczeniu z owiewkami na nogi z Ultry daje niezla temperature na nogi. Jest to spowodowane uboga mieszanka (ekologia). Na szczescie jest aftermarket i rozne elektroniczne "diwajsy" wzbogacajace mieszanke i obnizajace tym samym temperature pracy.

 

Co do jazdy vpower - nie ma porownania do TC88 na gazniku, to jest przepasc. TC96 jezdzilem na testach w Liberatorze w zeszlym roku (Ultra). Roznica jest kolosalna, zwlaszcza przy wiekszych predkosciach. 110 zbiera sie pieknie nawet na 6-tym biegu. Jednak te 155Nm robi swoje. Trzeba jednak uwazac na roczniki 2007 i 2008 - byly 2 akcje serwisowe: zwiekszony luz na walku i pocace sie glowice. Od 2009 problemy wyeliminowano. Pokaz swojego Kinga!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojego RK juz pokazywalem ale posta mi wywalili do innego dzialu.

Tu jest pare fotek - jeszcze ze stanow ale wyglada nadal tak samo.:)

http://www.bikepics.com/members/vpower30/07flhrs/

Co do jazdy - ja jak na razie tylko na skrzynie narzekam - reszta jest ok. No moze tylny hamulec ktory jest ale jakby go nie bylo..)

Edytowane przez vpower

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super! Fajnie ze custom, bardzo mi sie podoba. Co do skrzyni - moim zdaniem 6-tka sprawdza sie tylko w trasie, najlepiej na autostradzie. Na kretych bocznych drogach za czesto trzeba wahlowac.

 

A hamulce to masz chyba jeszcze starego typu, bo Brembo weszlo w 2008 o ile dobrze pamietam. Tylko po cholere Tobie tylny? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ja celowo bralem Customa - moim zdaniem ladniejszy niz Classic ale to moje zdanie.:) Liczyla sie tez wysokosc siedzenia a Custom jest najnizszy z rodziny Touring. Jak to ktos kiedys okreslil: fat boy na sterydach.:)

Skrzynia 6 jest o tyle do dupy, ze jak jezdzlem yamaha to zapinalem sobie 5 i pykalem przez wsi te 50 km/h a jak trzeba bylo przyspieszyc to sie odwijalo manetke i nie bylo zmiluj sie. W HD tak nie zrobisz. Masz do wyboru albo 5 i wyzsze obroty albo 6 i nie tykac gazu, bo skrzynia chce z ramy wyskoczyc na sama mysl o przyspieszaniu na 6. Wiem, ze to typowy nadbieg jest i generalnie do zapinania przy 100km/h ale czasem fajnie popykac na niskich obrotach przez wioski a tu sie nie da.:)

Co do hampli to Brembo to nie jest. Powiem szczerze, ze przod nie jest zly i daje rade - pozytywna niespodzianka. Tyl tak jak by go nie bylo.:) No chyba ze juz naprawde nadepniesz na pedal to cos tam zapiszczy.:) Wiesz ja nie tyle potrzebuje tyl co czasami lepiej wiedziec, ze w razie "w" depczac na przod i tyl cos to moto zatrzyma.:)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesz się że tylny hebel jest słaby. Na mokrym zblokujesz tył w pochyleniu i lecisz, taki urok HD że nie czuć uślizgu tyłu na początku, dopiero jak lecisz na twarz to czujesz.Szczególnie na oponach Dunlop. Ja w swoim też mam słaby a dodatkowo jest w kiepskim stanie, jakby zapowietrzony. Nie robię go bo lubię taki. Dopiero jak mocno depnę w pedał to hamuje. Kiedyś był mocniejszy i z początku jazdy kilka razy miałem pełne gacie i zwichniętą kostkę jak mi tył uciekł i noga odruchowo zeszła do oparcia o glebę.

 

Skrzynia? Może to i dobrze że masz tak a nie inaczej. Czasami zazdroszczę bo EVO męczy się w trasie akurat w dobrych prędkościach. Nie lubię gdy silnik wyje długi czas w trasie, czyli 3500RPM jest już męczące. Jestem skazany na niższe prędkości.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz quirm pewnie sie przyzwyczaje. Po prostu czlowiek ma ten nawyk, ze wbijasz biegi az do ostatniego nawet wolno jadac, a przy skrzyni 6 trzeba ten nawyk zmienic i tyle.:) No i glosna jest w porownaniu do yamahy - tam to byl majstersztyk tu jest ursus.:)

Hamulce - no uciekajaca dupa przy cruiserach to taka typowa przypadlosc a opony dunlopy sa super na suchym i tragedia na mokrym - to fakt.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie tez RK Custom najbardziej podoba. A jesli chodzi o wysokosc to tylko siodlo ma na to wplyw - zawieszenie i rama sa takie same we wszystkich RK.

 

Co do Dunlopow - mam teraz D407 18" (fabryczne do CVO). W niedziele spora czesc trasy jechalem po mokrym i mocno sie zdziwilem: opony dawaly rade. Moze te 407-ki sa jakies inne? Co nei zmienia faktu ze niebawem przesiade sie na Metzelery lub Avony. Ponoc Avony sa idealne na mokre drogi, a tu w Wiatrakowie mokro bywa nader czesto.

 

Glosna skrzynia? Nie wiem, ani w poprzednim ani w tym nie stwierdzilem roznicy w porownaniu do Road Stara. Moze dlatego, ze moj RS byl stary, RK byl glosny a w RG dobrze gra muzyka ;)

 

Wlasnie sie umawiam na montaz wydechow:

http://www.jekillandhyde.biz/NL/specificaties.asp?Product=TO

 

Bedzie cicho na trase, a jak zechce to sobie podglosnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie tez RK Custom najbardziej podoba. A jesli chodzi o wysokosc to tylko siodlo ma na to wplyw - zawieszenie i rama sa takie same we wszystkich RK.

 

Co do Dunlopow - mam teraz D407 18" (fabryczne do CVO). W niedziele spora czesc trasy jechalem po mokrym i mocno sie zdziwilem: opony dawaly rade. Moze te 407-ki sa jakies inne? Co nei zmienia faktu ze niebawem przesiade sie na Metzelery lub Avony. Ponoc Avony sa idealne na mokre drogi, a tu w Wiatrakowie mokro bywa nader czesto.

 

Glosna skrzynia? Nie wiem, ani w poprzednim ani w tym nie stwierdzilem roznicy w porownaniu do Road Stara. Moze dlatego, ze moj RS byl stary, RK byl glosny a w RG dobrze gra muzyka ;)

 

Wlasnie sie umawiam na montaz wydechow:

http://www.jekillandhyde.biz/NL/specificaties.asp?Product=TO

 

Bedzie cicho na trase, a jak zechce to sobie podglosnie :)

Rama jest taka sama ale zawiecha juz nie - Custom ma nizsze amory z tylu w stosunku do Classica np.

Najgorzej jest w nowych RK bo raz ze kola zwiekszyly srednice z 16" na 18" czyli juz cale moto poszlo do gory, a dwa wlasnie tylny zawias jest standardowo na dluzszych amorach. Jak latalem na Faaku RK na 103" to powiem szczerze, ze kupe gorzej niz moim Customem - doslownie niebo a ziemia. Od manewrowania po jazde. Niby rama lepsza, opony szersze i to pewnie na plus ale jako, ze nie mam 190 cm wzrostu to jakos niepewnie sie na nim czulem. Niby dawalem rade ale do czucia sie pewnie daleko. Na Dunlopach latalem wiele lat Shadowka - one po prostu sa duzo twardsze niz Metzelery nie mowiac o Avonach. Oczywiscie ma to wplyw na trwalosc bo sie mniej scieraja ale wlasnie na mokrym jest nieciekawie.

Skrzynie tez opanuje - tylko czekam na zime.;)

Wydechy z linku ladne ale cena juz mniej.:) Moje Rinehart'y sa masakralnie glosne ale maja piekny bas.:)

Edytowane przez vpower

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi mechanicy mowili, ze amorki niczym sie nie roznia... Czlowiek cale zycie sie uczy :)

 

Fakt - cena za J&H jest masakryczna, ale: 1. nie chce draznic lokalnych strozow (i niemieckich tez nie) 2. na dlugie przeloty wole miec cicho. Przeboleje jakos :)

 

A testowales Avony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Classicu sa bodajrze 12" a w Customie 11" czy nawet 10". Sam juz nie pamietam ale wlasnie ksztalt siedzenia plus amorki robia swoje.

Wymiary mojego moto sa tutaj:

http://www.totalmotorcycle.com/photos/2007models/2007models-Harley-Davidson-Touring-FLHRSRoadKingCustom.htm

wiec mozna porownac.:)

W holandii z wydechami nie ma jeszcze tak zle ale niemcy to juz narod co zyje tylko przepisami.

Na avonach to latalem tylko na moto od kumpla - wiec ciezko o miarodajna opinie. Podobno sa calkiem calkiem (model Venom). Ja bylem np. bardzo zadowolony z moich bridgestonow przy RS. Kumple przy walcach lataja na Metezelerach (90%) i raczej chwala. Generalnie wybor jest duzy a czesto to subiektywne odczucia zalezace od stylu jazdy.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja dla posiadaczy HD na wtrysku

 

Ze wzgledu na przepisy mieszanka na wolnych obrotach ustawiona jest na 14.7:1 BARDZO UBOGA

Powoduje to grzanie sie silnika i gotowanie klejnotow

Jezeli motocykl nie porusza sie a silnik pyrka na wolnych po ok 10 min i jezeli silnik osiagnie jakas tam temp, obroty spadaja o 100 a mieszanka wzbogaca sie do 12:1 co ochladza silnik.

Teraz dla tych co nie maja wesji Parade Mode !

Kazda przegazowka powoduje ze silnik wraca do 14.7:1 i czeka kolejne 10 min a wiec nagrzewa sie jeszcze bardziej

 

Sa dwa rozwiazania tego problemu:

1. "Skrzydelka" pod siedzenie ktore nie rozwiazuja problemu ale ochraniaja klejnoty

2. Nowy ECU z szerokopasmowymi O2 sensorami w miejsce originalnych waskopasmowych

Na dzien dzisiejszy nie mam zadnych informacji kto oprocz Thundermax oferuje takowe (bo nie szukalem). Kiedy zmienialem w swojej 2007 RG wiele firm oprocz TMax oferowaly rozne rozwiazania MAP ale zawsze w tym samym zakresie:

14.7:1 do 12:1 co nie rozwiazuje problemu grzania sie

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale niemcy to juz narod co zyje tylko przepisami.

 

W NRD byłem jakiś czas temu. Mam zamontowane Longshots'y od V&H. Nie ma do nich żadnych fabrycznych wytłumień. Śmigłem trzy dni po Berlinie. Dwa razy pytałem tamtejszą policje o drogę... Nikt nawet nie zwrócił uwagi na głośne wydechy w przeciwieństwie do parkowania pod Reichstag'iem... :laugh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...