LORD VADER Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 1. Zrób test samostartem , moze cos opusciło gaźniki , uszczelnienie , jakiś element i teraz leci dziurą świerze powietrze :bigrazz: . Miałe taki przypadek kiedys w GS500 - ni uja nie dało rady odrotów ustawic , znalazłem brak oringów pod deklami membran - ktoś zapomniał :bigrazz: . 2. Sprawdź czy przepustnice i inne ruchome elementy na granicy otoczenie - wnętrze gaźnika , nie mają nandmiernych luzów , powyzej normy w serwisówce - to tez źródło lewego powietrza .3. Dowiedz się co to za moto i silnik , znajdź serwisówkę konkretnie do tego silnika , sprawdź czy masz dobre gaźniki , potem zdecyduj - robisz gaźniki jezeli sa prawidłowe (organizujesz dysze , iglice lub inne wg instrukcji) lub , jezeli gaźniki nie od tego modelu - sprawdasz czy moc modelu od którego sa jest podobna , jezeli tak to organizujesz prawidłowe komponenty do tych gaźników ktore masz , lub po prostu kupujesz prawidłowe gaźniki . Osobiscie stawiam na niemożliwosc ustawienia mieszanki jałowych z powodu złego doboru dysz do tego modelu gaźnika , lub awarię ssania - ziększenie obrotów powoduje lewy przepływ dodatowego paliwa przez ssanie , wzbogacenie mieszanki do prawidłowej wartości i utrzymywanie obrotów . Jak est kranik podciśnieniowy to tez go sprawdź , czy niei łąpie lewego powietrza na wezyku do kranika lub gdzies na kraniku . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sharky13 Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 jeżeli chodzi o punkt pierwszy to nie mam uszczelek pod deklami od membran.Zatkam wężyk od podciśnienia bo membranę w kraniku mam trochę sfatygowaną.Jak mam sprawdzić czy mam odpowiedni gaźnik? Jest napisane na nim mikuni i nic więcej to chyba jest właściwy gaźnik tylko ma wkręcone większe dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 To będzie trudne, bo mikuni z reguły nie ma wybitej nazwy na korpusie jak inne firmy ale za to wyszukując nazwę w serwisówce i wpisując w grafice google, przynajmniej po wyglądzie powinieneś być w stanie określić czy masz odpowiedni. Przewody od podciśnień i ich kanały w gaźniku muszą szczelne i zamknięte jeśli nie synchronizujesz gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machlajewiak Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 jak szukałem części do gaźnika do swojej XS 400 DOHC, to nigdzie nic nie było mozna dostać, dowiedziałem się w końcu, że mam takie same gaźniki jak w poprzedniczce, 2a2. Jest Duża szansa, że u Ciebie też są takie gaźniki, tj. Mikuni BS 34, powszechnie stosowane w tym czasie u innych producentów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sharky13 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 To są na bank gaźniki Mikuni BS34 w 650 były montowane BS38 ale one różnią się mechanizmem ssania. Założyłem nowy filtr powietrza zatkałem wężyk od podciśnienia i wywaliłem stary filtr paliwa przepustnica jest podniesiona na maxa i mimo tego świeca jest siwa nie wiem czy powinienem zmienić dysze czy iglice na jakie ? Czy może znacie jakiegoś speca który mógł to ustalić i wyregulować te gaźniki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 To są na bank gaźniki Mikuni BS34 w 650 były montowane BS38 ale one różnią się mechanizmem ssania. Założyłem nowy filtr powietrza zatkałem wężyk od podciśnienia i wywaliłem stary filtr paliwa przepustnica jest podniesiona na maxa i mimo tego świeca jest siwa nie wiem czy powinienem zmienić dysze czy iglice na jakie ? Czy może znacie jakiegoś speca który mógł to ustalić i wyregulować te gaźniki ? jaka przepustnica? o czym Ty piszesz? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Mysle ze pisal o iglicach.Dalej mam wrazenie ze gazniki dostaja lewe, lub za duzo powietrza.Czy pudlo filtra powietrza jest szczelne ?Czy krocce do synchronizacji gaznikow sa zatkane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sharky13 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Witam Pisałem w pośpiechu i się pomyliłem chodziło mi o iglice.Jeżeli chodzi o pudło filtra powietrza to na deklach uszczelki są w bardzo złym stanie chyba są nawet pęknięte.króćce do synchronizacji są zatkane, króćce i gaźniki pryskałem samostartem i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.