Andi Opublikowano 24 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 siemka wlasnie jestem po wymianie linki bo stara linka od sprzegla miala jakis taki poscierany troche pancerz to wymienilem dzis na nowa !!!! Oczywiscie nie kupiliem nowej w Hondzie tylko w polo za 5 Euro :D :D wszystko juz zamontowalem tylko teraz pozostaje regulacja 8O 8O jak sprawdzic czy linka jest odpowiednio wyregulowana ???? i kiedy fachowo powinna lapac po wrzuceniu biegu ??? tzn jechac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 24 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 Linka powinna być tak napięta żeby pomiędzy klamką a jej mocowaniem do kierowniy było 2-3 mm luzu po puszczeniu sprzęgła. Robi sie to po to aby linka nie była całyczas napięta i aby sprzęgło się nie ślizgało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 24 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 Nic dodać nic ująć. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 kiedy fachowo powinna lapac po wrzuceniu biegu ??? tzn jechac Regulujesz tylko samo ustawinie klamki, a działanie sprzęgła jest użależnione od jego stanu. Przy dobrym stanie jest to pod koniec ruchu klamki. Napięcie "do dechy" moze tylko doprowadzić do poślizgu sprzęgła, za luźne ustawienie też nie ma sensu - wystarczy tylko tyle, by klamka w położeniu puszczonym miała lekki luz. POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.