Lidkus Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Witam posiadam yamahe r6 z 99roku (silnik z 2001) i oto jej problem:Motor ładnie odpala na ssaniu po czym odejmujemy ssanie i motor sobie pyrka 1100obr przy 80/90 stopniach silnika.Po dodaniu gazu czyt. wkrecenie go na 7/8/9/10 i dalej obrotów ma jakby problem z przelknieciem czegos i po zejsciu z obrotow opada ponizej 1100obr a czasami nawet zgaśnie. Sprawa ma się zupełnie inaczej gdy sie chce przejechac. Odpalam ssanie rozgrzany silnik bez ssania jedynka i dzida po przejechaniu 1km dojezdzaniu na skrzyzowanie motor gaśnie. Po tej akcji motor normalnie zapala ale nie da sie nim jechac bo nie chce sie wkrecac na obr. Motor ma zrobione zawory wszystko w normieŁańcuszek rozrzadu nowy, rozrzad dobrze ustawionyGaźniki wyczyszczone i po synchronizacjiCzujnik TPS sprawdzalem czyli wlaczona stacyjka na ON odlaczamy wiazke pokazalo 5tys obr podlaczamy wiazke stacyjka na OFF , chyba ze cos zle zrobilem to mnie poprawcieNie ma pojecie co jest grane. Jutro postaram się wrzucić filmik jakiś z tą R6 Dzęki za pomoc z góry Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Jak byly czyszczone te gazniki ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 pompa paliwowa działa?Sprężanie było mierzone? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Pompa cos tam pryka pstryka chyba działa, jutro sprawdzę dokładnie.Gaźniki rozebrałem w drobny mak i wyczyscilem dysze sa orginalne wszystko umyte w myjsce ultradziwkowej i przedmuchane kompresorem. Motocykl ma tuningowy wydech i filtr powietrza K&N. Jest to motocykl kolegi po trasie ok 200km odstawil motocykl do garazu i rano jak wstal chcial pojezdzic i taki cyrk sie stał. Podlaczylem waku i ma zsynchronizowane gazniki dobrze. Mam pytanie nie moge w serwisowce doczytac ile ma byc wykrecona sruba od mieszanki w kawasaki jest 1.5obr fabrycznie a w R6 ? Ciśnienia nie mierzyłem, myśli Pan że komprecha za słaba? Dziekuje za pomoc, jutro wstawie obiecany filmik. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Racing Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Jakie nastawy śruby powietrza to zerknij do książki AUTO DATA Motocykle 1995-2010 tam wszystkie podstawowe informacje o regulacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Sprężanie to podstawa, w R6 potrafi pęknąć tuleja a test sprężania to wyeliminuje. Chociaż wygląda to na problem z paliwem, nie zaryzykowałbym rozbierania gaźników (z lenistwa) nie mając pewności że mam doczynienia z dobrym silnikiem.Fabrycznymi nastawami gaźników po takich modyfikacjach możesz się już nie sugerować- przestały być akutalne. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Sprawdziłem świece, jest ok brak nagaru, kawa z mlekiem.Pompa paliwa działa a wrecz zapie...ala !Bez filtra powietrza po dodaniu gazu normalnie pluje paliwem przez doloty to normalne?Jak jest rozgrzany, dodaje gazu to on przydusi sie na sekunde przełknie i dopiero wkręca sie.Cholera jeszczę te spręzanie sprawdze ale na pęknietej tulei motocykl by chodzil ? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 a ja ci powiem w czym może byc problem - k&n kiedy czyszczony? Ile dostał oleju tyle co trzeba czy na oko ? Nie kopci po rozgrzaniu na czarno ? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 słuchajcie, ktoś na pałe ustawił śruby od mieszanki paliwo/powietrze na 1.7obr. Wykrecilem na 2.5 bo 2.25 jest seryjne a ze ma przelot to wiecej beny mu trzeba i na swiecy colortune wyszlo elegancko :). Jeszcze synchro, nowy olej filtr oleju wyczyscilem swiece i motor chodzi lepiej niz wczesniej czyt. slowa wlasciciela :) aha i wlałem innego paliwa z innej stacji i nie wiem czy to tez cos pomoglo :) dziekuje za wskazowki :) Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.