Skocz do zawartości

Pokaz umiejętności mechanika


murgal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze :/ Słyszałem że to tylko modele 2009/2010 :)

 

No tak, tylko vertex nie wycofał tych partii ze sprzedaży więc nie ma pewności że nie trafiłeś na nią ;). Jakoś dwa tygodnie temu koledze rozsypał się w drobny mak w kx125 vertex po trochę ponad 9 mth

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wrzucę tutaj zdjęcie jak wygląda tłok po 2-3 minutach pracy na wolnych obrotach :) A Vertexy .. Meteory też coś ostatnio upadły, ale do złożenia swojego motorka, użyłem Meteora - i narazie nic się nie dzieje, raz myślałem, że spuchł, ale to nie było to. Ogólnie, jeżeli się zadba nawet o chiński tłok podczas pierwszych parunastu minut pracy (by się po prostu nie przegrzał) to będzie chodził, a jak się od razu zacznie katować, cóż ...

Edytowane przez MarcinR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze zamówienie nie zostało wysłane, upewnie się w sklepie że to nowa partia :)

 

Jeżeli masz nowy cylinder , to polecał bym Ci zmienić tego vertexa na wiseco bo są to super tłoki ale tylko o nominalnym wymiarze więc idealny do Twojego moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie ostatnio dzieje się coś dziwnego z tłokami, pękające vertexy po kilku mth, ostatnio na przełomie miesiąca w necie pojawiły sie 4 przypadki spuchniętych wossnerów

 

może przenieśli produkcje do chin :icon_razz: ?

 

ja do identycznego silnika(w crm 125 ) założyłem wossner i nie było żadnych problemów, trochę ją dotarłem (nawet nie wiem ile km ) i potem ogień do oporu i wszystko ok było.....fakt że ja miałem rewelacyjną porę na docieranie bo zimę :D )

 

ja ten silnik remontowałem sam z tym że ja miałem tylko wymianę tłoka, wszystko zrobiłem bez żadnego profesjonalnego narzędzia, nie licząc oczekiwania na tłok i na szlif to spręzyłbym się w 1 dzień a wiedziałem co i jak a nie nie spałem po nocach że jakiś paprok mnie skasował bóg wie ile i nie wiem co zrobił...to nie jest trudne naprawdę trochę zdolności manualnych, wiedzy z internetu i będzie żył :D....najdłużej walczyłem z włożeniem nowego tłoka z pierścieniami do cylindra :D silnik miałem w ramie trudny dostęp ale dałem radę....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj kolega czarekmbx dobrze napisał robisz sam wiesz co masz servis kroi grubą kapuchę za robotę i tylko robotę cena roboty=cena części robiłem już parę motorków wku**ia czasami jak nie działa ale jak zadziała to jest satysfakcja i koszty małe a jak są jakieś przeszkody serwisów ka z internetu i jedziesz moim zdaniem oddawanie moto do mechanika serwisu jest po prostu lenistwem i nic więcej ale jak masz kasę to czemu nie nie ubrudzisz się przynajmniej :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dodam ze nigdy nienalezy kierowac sie strzalka na tloku.bo spotkalem sie pare razy ze jej niebylo wogole. zawsze patrzymy na zamki i zakladamy tam gdzie maja podtrzymanie miedzy oknami. w wielokanalowych cylindrach typsu rs rs nsr mito kx cr i cala reszta zamkami w strone gaznika.no bo w calkiem starych konstrukcjach zamki do wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...