Strzalek Opublikowano 24 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 Mi sie wydaje że nowe exc mają inny silnik, bo nawet zębatka jest z innej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 24 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 Wojtas a widziales moze w gazecie jakiegos ciekawgo Ktm Exc od 2000r w cenie do 1800euro Jak dostanę gazety to dam sprawozdanie. Zobacz na www.ebay.de tam jest dużo ciekawych ofert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Maja 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 " Komplette Reperaturkosten 1100€." Wg aukcji powienieneś doliczyć do ceny zakupu 5000 zł na naprawę...Poza tym moto fajne, nawet TUV ma do przyszłego roku. Bez upside'a ale to standard w tych modelach. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 24 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 Wiem wiem 1100euro ale dużo z tego idzie do serwisu, pozatym mógłbym wstawić tłok proxa zamiast oryginału i już taniej troszkę będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Maja 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 dobry tłok do tego moto kupisz za 250 zlpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Pewnie właściciel policzył wszystko na orginalnych częsciach i do tego robocizne servisu a to nie jest tanie. Np po co kupywac usczelki za 200zł jak można sobie zrobić z kringielitu, zamiast orginalnego tłoka czy korbowodu można dać proxa i jak Wojtas umnie zrobić sam to napewno dużo zaoszczędzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 25 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Dominik jesteś w stanie powiedzieć jaki jest to dokładnie model, bo próbowaliśmy go ze Strzalkiem rozpracować i nie wiemy do końca co i jak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 25 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 dlaczego aprilia odpada?suzuki rmx 125 tez odpada bo go nie znajdziesz, no chyba ze zza granicyale ty chcesz raczej cos w stylu gs, dt, crm, czy raczej rmx, rm, cr, yz :D ? Jeżeli nie znajdę Ktm to biorę wyczyna z tych które podałem, ostatecznie crm dt i rmx. Do Aprilli nie mam przekonania. Może dlatego że kojarza mi się z piszczącymi ścigaczami 50ccm :lol: Ale tak na powaznie słyszałem dużo negatywów o Aprilli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Może dlatego że kojarza mi się z piszczącymi ścigaczami 50ccm Ale tak na powaznie słyszałem dużo negatywów o Aprilli Mi aprilia tak samo się kojaży,bo wszystkie 50ntki Aprili tak piszczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Jankowski Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Enduras napisal:Mi aprilia tak samo się kojaży,bo wszystkie 50ntki Aprili tak piszczą. A MTX80cc to juz chodzi glebokim basem.... Wszystkie 2T "piszcza". Pozdrawiam,Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 wszystkie dwusuwy piszczą :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Maja 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Dominik jesteś w stanie powiedzieć jaki jest to dokładnie model, bo próbowaliśmy go ze Strzalkiem rozpracować i nie wiemy do końca co i jak... Wojtas, moim zdaniem jest to ostatni model EGS, a nie pierwszy EXC, jak w opisie aukcji. Ponieważ: - tłumik znajduje się po innej stronie niż w EXC - tak jak to było w GS i EGS oraz LC4- zębatka tylna znakduje się po innej stronie wahacza niż w EXC - tak jak to było w GS i EGS oraz LC4- standardowe zawieszenie z przodu zamiast upside'downa- dziwi mnie ten Ohlins w tylnym zawieszeniu, mówiąc szczerze myślałem, że KTM to od zawsze WP... Dziwne. - dziwi mnie ten kopniak z lewej strony... To niezbyt typowe dla KTM pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Wojtas, moim zdaniem jest to ostatni model EGS, a nie pierwszy EXC, jak w opisie aukcj Też już do tego doszliśmy. :D siedzieliśmy cały dzień i przeszukiwaliśmy co tylko sie dało.tłumik znajduje się po innej stronie niż w EXC - tak jak to było w GS i EGS oraz LC4 A nie lc2?? dziwi mnie ten kopniak z lewej strony... To niezbyt typowe dla KTM strsze 125 KTM miały kopniak właśnie z lewej strony, a lc2 miał nawet eletryczny rozusznik. dziwi mnie ten Ohlins w tylnym zawieszeniu, mówiąc szczerze myślałem, że KTM to od zawsze WP... Dziwne Mnie też ,ale moze jakiś tuningowy jest :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Maja 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 A może to LC2 właśnie?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 A może to LC2 właśnie? Jakiś czas tak myśleliśmy ale cos wyszło( nie pamiętam już co), że to nie lc2 tylko egs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.