Skocz do zawartości

Piotrek Jankowski

Forumowicze
  • Postów

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia Piotrek Jankowski

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. To napewno byla 50cc z wstawionym wiekszym cylindrem. Bardzo czesto mozna takie spotkac. A poza tym ci co pisza, ze motor z silnikiem Minarelli AM6 (wszystkie aprilie biegowe 50cc) ma pojemnosc 80cc pisza bzdure. Kity tuningowe pozwalaja ja zwiekszyc tylko do 70cc.
  2. Mylisz sie, to nie ja. :crossy: Ja jak narazie nigdzie dalej niz Łomianki motorem nie byłem. I trzyma sie ta pospawana stopka ? Pozdrawiam, Piotrek
  3. Podaje numer : tel./fax: (022) 758 56 48 i kom:0 501 555 803. Lepiej dzwonić na komórkę, bo numer stacjonary to numer domowy. Pytać o Jarosława Kurowskiego (komórke odbierze na 99% on). Poza tym polecam go jako sklep i mechanika. Nie jest tani, ale to co robi, robi naprawde dobrze. Potwierdzeniem tego może być to, ze serwisuje on polska kadre enduro. Pozdrawiam, Piotrek.
  4. Tansze i napewno mocniejsze zamienniki robi Sanchez. Ja za swoja do KTMa zaplacilem chyba ok. 100-150zl, a oryginal kosztuje 300zl. Moge podac do niego kontakt. Pozdrawiam, Piotrek
  5. Niestety nie jest to zadna sciema. :crossy: Mozna to latwo sprawdzic. Jak lejesz ten olej (Motul 800) do kanistra z benza to olej opada na dno. (wiem, bo mam przeźroczysty kanister) Do NSRki Motul 600 napewno wystarczy. Jest w pelni syntetyczny i nadaje sie do dozownika. Pozdrawiam, Piotrek
  6. O kurde, ale ci polscy skoczkowie musza dostawac po "zawieszeniu". :evil: Malysza poprostu juz nogi bolaly i uswiadomil sobie, ze przeciez mozna latac dalej.
  7. Witam A nie myslales nad Suzuki RM80L ? Bardzo dobry motor, a w TNT można go dostać praktycznie od ręki. Pozdrawiam, Piotrek
  8. Musisz napiąć łańcuch. BTW co to za tor ? :D Pozdrawiam, Piotrek.
  9. Tyle co ja w niego wsadzilem kasy, serca i pracy to nie włożyłem chyba nigdy w żaden motor. (pomijajac wkladanie kasy w KTMa :D) Po wymienieniu w silniku wału, tloka, cylindra, pierscieni, lozysk, simmeringow, pradnicy, kola zamachowego, glowicy i praktycznie calej elektryki (cewka wysokiego, modul, prostownik) ciągle coś się psuło. Nie mogłem sie z nim dogadać, a więc go sprzedalem. :D Ryczalem jak baba. :D Ale to bylo dawno temu. :) Pozdro, Piotrek.
  10. Mi sie bardziej podoba ten model : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=25763473. Pozdro, Piotrek.
  11. Chcecie zobaczyć ładnego Charta 210 to patrzcie na moja byla maszyne :
  12. Ja jestem na 99% pewny, ze DT125 oryginalnie maja nikasyl, a nie tuleje. Stad tez ta cena, ktora zaplacil POL. Mysle, ze moglobyc tak, ze poprzedni wlasciciele Twoich DeTetek zacierali silniki i zeby nie narazac sie na koszty wstawiali tuleje i odrazu je sprzedawali. (niedzialajaca pompa chlodnicy)Dobrze byloby, zeby POL wzpowiedzial sie w tej sprawie. Pozdrawiam, Piotrek.
  13. Jak to jest mozliwe, zeby w DT125 robic szlif ? To ona nie ma nikasilu? Pozdrawiam, Piotrek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...