Skocz do zawartości

Rodzina KTM 2T


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

" Komplette Reperaturkosten 1100€."

 

Wg aukcji powienieneś doliczyć do ceny zakupu 5000 zł na naprawę...

Poza tym moto fajne, nawet TUV ma do przyszłego roku. Bez upside'a ale to standard w tych modelach.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie właściciel policzył wszystko na orginalnych częsciach i do tego robocizne servisu a to nie jest tanie. Np po co kupywac usczelki za 200zł jak można sobie zrobić z kringielitu, zamiast orginalnego tłoka czy korbowodu można dać proxa i jak Wojtas umnie zrobić sam to napewno dużo zaoszczędzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego aprilia odpada?

suzuki rmx 125 tez odpada bo go nie znajdziesz, no chyba ze zza granicy

ale ty chcesz raczej cos w stylu gs, dt, crm, czy raczej rmx, rm, cr, yz :D ?

 

Jeżeli nie znajdę Ktm to biorę wyczyna z tych które podałem, ostatecznie crm dt i rmx. Do Aprilli nie mam przekonania. Może dlatego że kojarza mi się z piszczącymi ścigaczami 50ccm :lol: Ale tak na powaznie słyszałem dużo negatywów o Aprilli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Dominik jesteś w stanie powiedzieć jaki jest to dokładnie model, bo próbowaliśmy go ze Strzalkiem rozpracować i nie wiemy do końca co i jak...

 

Wojtas, moim zdaniem jest to ostatni model EGS, a nie pierwszy EXC, jak w opisie aukcji. Ponieważ:

- tłumik znajduje się po innej stronie niż w EXC - tak jak to było w GS i EGS oraz LC4

- zębatka tylna znakduje się po innej stronie wahacza niż w EXC - tak jak to było w GS i EGS oraz LC4

- standardowe zawieszenie z przodu zamiast upside'downa

- dziwi mnie ten Ohlins w tylnym zawieszeniu, mówiąc szczerze myślałem, że KTM to od zawsze WP... Dziwne.

- dziwi mnie ten kopniak z lewej strony... To niezbyt typowe dla KTM

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtas, moim zdaniem jest to ostatni model EGS, a nie pierwszy EXC, jak w opisie aukcj

Też już do tego doszliśmy. :D siedzieliśmy cały dzień i przeszukiwaliśmy co tylko sie dało.

tłumik znajduje się po innej stronie niż w EXC - tak jak to było w GS i EGS oraz LC4

A nie lc2??

 

dziwi mnie ten kopniak z lewej strony... To niezbyt typowe dla KTM

 

strsze 125 KTM miały kopniak właśnie z lewej strony, a lc2 miał nawet eletryczny rozusznik.

 

dziwi mnie ten Ohlins w tylnym zawieszeniu, mówiąc szczerze myślałem, że KTM to od zawsze WP... Dziwne

 

Mnie też ,ale moze jakiś tuningowy jest :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...