Saperr Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 3300 kosztuje mokre sprzęgło, jak już pisałem takowe jest w monsterze 600, to ile moze kosztować suche? Hehe, lepiej nie pakować się w Ducati :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 ks, kursantom na kat B też radzisz zaczynac od cienkusia 700?? Zapominasz ojednym, wyszkolenie w Niemczech jest na poziomie do ktorego Polska moze dojdzie za 100 lat, to raz, z wymogami egzaminu jest podobnie, na niekozysc dla PL zostal skrocony czas egzaminu praktycznego, reszte mozesz dopowiedziec sobie sam. Porownaj sobie moze najpierw jaka pojemnsc i jaka moc maja auta szkoleniowe w PL a D. Kursant ktory uczyl sie np na 3 l / 231 KM nie bedzie przesiadal sie na malucha ( z regoly )- mam nadieje, ze troche Ci wyjasnilem. Jak już 34 KM to za dużo, to ja już nie wiem co jest dobre dla świeżaka, ja na pierwsze moto i to bez prawka poleciałem po mieście na fz6, i co więcej - w miarę go ogarniałem, bez szaleństw. Jak ktoś ma dwie lewe ręce to i tosterem zrobi sobie krzywdę. Na co pakujesz podczątkujących? Na simsona? Jak wyzej porownaj wyszkolenia i egzamin (kat. A 1 i A w Niemczech trwa 60 min ). To co zrobiles Ty, hmmm, co niby mam Ci odpowiedziec ? Czy ogarniales, hmmmm, w moim przypadku 86 KM nie byly ogarniane, pewnie mozna bedzie powiedziec, ze cienki Bolek bylem, rzecz tylko w tym, kto z nas bedzie mial rzetelniejsza czy neutralniejsza samokrytyke. Poczatkujacy bez roznicy ile potrafia i w jakim sa wieku sa sadzani na jednoslady o mocy 34 KM na ktorych najpierw ucza sie " placowych manewrow " egzaminacyjnych, dopiero w pozniejszej fazie przesiadaja sie w zaleznosci od wieku na sprzet o mocy otwartej, z regoly o 100 KM. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 to ile moze kosztować suche? Hehe, lepiej nie pakować się w Ducati :) To może niech nie pakuje się w to Ducati...bo to drogie... Sprawdź sobie na ebayu- porządny Barnett do suchego: przekładki+ tarcze+ sprężynki ok. 200 $ U nas chłopaki muszą na czymś przyciąć, bo to podatki opłać panie, i pracowników,a wszystkim wiadomo jak drogie są części do Ducati :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Do porównywalnej japonii masz tarcze sprzęgła za 150zł więc mit o drogich częściach Ducati nie jest zmyślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 do CB500 150zł wraz z montażem i uszczelką :rolleyes: klasa praktycznie ta sama, troche wiecej mocy, troche mniejszy moment, ale to niewielkie różnice i tak wymiana raz na kilka lat, pewnie szybciej nie zrobisz 25kkm :rolleyes: Ale prawda jest taka, że oszczedność podczas zakupu sie w ogóle nie opłaca. Różnice pomiedzy motocyklami dobrze - i zle utrzymanymi są relatywnie małe. Jak kupisz motor kiepsko utrzymany, to wydasz dużo wiecej na eksploatacje, stracisz wiecej nerwów na serwisy. Taka "oszczędność" przy zakupie wychodzi bokiem :) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Drogie części, drogie motory, ajajaj.... Jakie to ma znaczenie, jak się nie chce/nie stać/nie jest się przekonanym, to się nie kupuje i tyle, nikt na siłę nie przekonuje, zresztą na samym początku, odradzałem:nie kupuj Ducati... Tyle, po co te bicie piany...Czyżby znów temat zbaczał na tor Ducati kontra reszta świata?Zauważyliście już pewnie, że bardzo rzadko oprócz kilku gości( ja to dlatego żem gruboskórny- odporny jestem bardzo...),ktoś z grona Ducatowego tutaj zagląda,a to dlatego, że poziom niektórych dyskusji( czy jeszcze to można nazwać dyskusją?)( na szczęcie nie tutaj :-)))) ) drastycznie spadał... Co do istoty sprawy - nie wiem czy M 600 - czy cokolwiek mniejszego, zmieni fakt, że do wszystkiego trzeba dozy rozumu, jeśli komuś tego brakuje zrobi sobie krzywdę grając w szachy, na dodatek, nasze motocyklowanie/wienie(?)( czymkolwiek by się nie jeździło) zawsze niesie posmak ryzyka i nikt tego nie zmieni, nawet super 1000% wykładowca z ogromnym stażem, czy uczyciel jazdy po torze/miasto/parking...myślę, że od początku trzeba się uczyć omijać nagłe przeszkody z hamowaniem i dodawaniem gazu( nawet jak się jeździ już parę lat, taka nauka nie jest zła...sam się przyznam, że nieraz trenuję na szutrowo-piaskowych drogach czasem na DRZ 400, a czasem na GT1000)...No cóż, pozostaje mi tylko życzyć mądrego wyboru, a na jazdę po "sprzęta" zabrać osobą kumatą w temacie...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulik Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Drogie części, drogie motory, ajajaj.... Jakie to ma znaczenie, jak się nie chce/nie stać/nie jest się przekonanym, to się nie kupuje i tyle, nikt na siłę nie przekonuje, zresztą na samym początku, odradzałem:nie kupuj Ducati... Tyle, po co te bicie piany...Czyżby znów temat zbaczał na tor Ducati kontra reszta świata?Zauważyliście już pewnie, że bardzo rzadko oprócz kilku gości( ja to dlatego żem gruboskórny- odporny jestem bardzo...),ktoś z grona Ducatowego tutaj zagląda,a to dlatego, że poziom niektórych dyskusji( czy jeszcze to można nazwać dyskusją?)( na szczęcie nie tutaj :-)))) ) drastycznie spadał... Co do istoty sprawy - nie wiem czy M 600 - czy cokolwiek mniejszego, zmieni fakt, że do wszystkiego trzeba dozy rozumu, jeśli komuś tego brakuje zrobi sobie krzywdę grając w szachy, na dodatek, nasze motocyklowanie/wienie(?)( czymkolwiek by się nie jeździło) zawsze niesie posmak ryzyka i nikt tego nie zmieni, nawet super 1000% wykładowca z ogromnym stażem, czy uczyciel jazdy po torze/miasto/parking...myślę, że od początku trzeba się uczyć omijać nagłe przeszkody z hamowaniem i dodawaniem gazu( nawet jak się jeździ już parę lat, taka nauka nie jest zła...sam się przyznam, że nieraz trenuję na szutrowo-piaskowych drogach czasem na DRZ 400, a czasem na GT1000)...No cóż, pozostaje mi tylko życzyć mądrego wyboru, a na jazdę po "sprzęta" zabrać osobą kumatą w temacie...Pozdr. J-999 Spoko. Po prostu do tej pory nikt nie odpowiedział mi na pytanie co do utrzymania motocyklu.. W pierwszym poście podałem ile kasy mogę przeznaczyć miesięcznie na moto i nikt się do tego nie odniósł, dlatego dopytywałem.Prawdopodobnie takie tematy były wałowane na forum milion razy i jako stary wyjadacz masz już tego dość ;)Po wstępnym rozeznaniu widzę, że nie zdecyduję się na Ducati, skutecznie wybiliście mi to z głowy :) Dziękuję za opinie i porady.Temat do zamknięcia. Cytuj www.wojciechmazur.pl - grafika, design, ilustracja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 W pierwszym poście podałem ile kasy mogę przeznaczyć miesięcznie na moto i nikt się do tego nie odniósł, dlatego dopytywałem. gdyby takie były koszty utrzymania, może 1/50 z obecnych mogłoby sobie pozwolić na jazdę...jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saperr Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 to ile moze kosztować suche? Hehe, lepiej nie pakować się w Ducati :) To może niech nie pakuje się w to Ducati...bo to drogie... Sprawdź sobie na ebayu- porządny Barnett do suchego: przekładki+ tarcze+ sprężynki ok. 200 $ U nas chłopaki muszą na czymś przyciąć, bo to podatki opłać panie, i pracowników,a wszystkim wiadomo jak drogie są części do Ducati :icon_razz:Jak go stać niech się pakuje... chociaż niektóre Suzuki są również bez "plastiku" :) Niech się rozejrzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 jest cała masa innych fajnych motocykli, dla kogoś niezorientowanego w temacie odróznienie poszczególnych marek jest problemem. Wydaje mi sie, że motocyklem najbardziej podobnym do ducati jest sv650, jednak trzeba sie liczyć z większymi kosztami zakupu, niż 7tys. Za taką kwotę kupisz CB500 w idealnym stanie i to moim subiektywnym zdaniem, najlepsza opcja w tym przedziale cenowym. będę ją bardzo dobrze wspominać :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 gdyby takie były koszty utrzymania, może 1/50 z obecnych mogłoby sobie pozwolić na jazdę...jszChyba na Ducati.Za 500-800 pln pomijając paliwo to nie wiem co miałbym w niej robić.Dotychczas tylko olej i opony. A moto lekko nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Spoko. Po prostu do tej pory nikt nie odpowiedział mi na pytanie co do utrzymania motocyklu.. W pierwszym poście podałem ile kasy mogę przeznaczyć miesięcznie na moto i nikt się do tego nie odniósł, dlatego dopytywałem.Prawdopodobnie takie tematy były wałowane na forum milion razy i jako stary wyjadacz masz już tego dość ;)Po wstępnym rozeznaniu widzę, że nie zdecyduję się na Ducati, skutecznie wybiliście mi to z głowy :) Dziękuję za opinie i porady.Na początek: jeśli się boisz Ducati to go po prostu nie kupuj. A teraz już na temat:Pisałeś, że będziesz mógł przeznaczyć do 800 zł miesięcznie. Odpowiem tak, my na 2 Ducati (Multistrade i ST4) przeznaczamy znacznie mniej. Do tej pory wymienione były w obu tarcze i przekładki sprzęgła (oba są na suchych :buttrock: ) Koszt koło 800 zł , tyle że zamiennika. Trzeba wiedzieć gdzie szukać :) A kupowane były w sklepie w Wawie. Link W ST4 wymieniona była jeszcze pompa sprzęgła (coś koło 400 zł w salonie Ducati), niestety kupiliśmy już z zepsutą. I tyle.MTS ma przejechane 28 tys a ST4 31 tys przebiegu. Nie pisze o wymianach oleju czy filtrów bo to rozumie się chyba samo. Główna pozycja w budżecie to paliwo. Oba nasze klekoty palą jak na swoje pojemności całkiem przyzwoicie. Jeden pali koło 5 drugi koło 6, z tym że nie szalejemy. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Chyba że w to 500-800 wliczona jest rata kredytu za zakup-to zmienia to postać rzeczy.A tak nawiasem mówiąc to raczej nie ma motocykli po 7.000 pln. Raczej pozostałości po nich i żelastwo umęczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 SV 650 spokojnie się kupi za 7k. Można też kupić hyosunga 650 czy bandita 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Można też kupić hyosunga 650 Tia i wtedy to faktycznie będzie mieszkał w serwisie. To opinia serwisu motocyklowego, żeby póki co tą markę omijać bardzo szerokim łukiem. A co do SV to jest 78 koników a 50 jak w monsterze 600. To moto się na pierwsze po prostu nie nadaje. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.