Saperr Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Witajta, słyszał ktoś lub kupywał już pierścienie tłokowe w firmie Tomring? Jeśli już, to jak one się mają jakościowo do tych np. z Wossnera? I czy ceny są porównywalne? Do Hondy Xl600 do spory wymiar jest, komplet kosztuje 145 zł..! Czy jakim zamówił tam, byłoby taniej? Mozliwe ze ten temat powinien być w dziale Rynek motocyklowy, ale mam jeszcze jedno pytanie, dlatego umiescilem je tutaj :)Czy Honda XL rózni się bardzo wagowo od lżejszej siostry, XR?(dane techniczne obu są bardzo zróżnicowane w zrodlach internetu, dlatego pytam o konkretne info). Czy XL będzie za cięzka w terenie i gdyby wazyla tyle samo, to czy bylaby dużo slabsza od XR? Aa, no i ostatnie, do którego roku były produkowane XL? Z góry dzięki :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Przy tego typu sprzęcie nie inwestowałbym w zamienniki tylko poszedł po oryginały Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) Czy Honda XL rózni się bardzo wagowo od lżejszej siostry, XR?(dane techniczne obu są bardzo zróżnicowane w zrodlach internetu, dlatego pytam o konkretne info). Czy XL będzie za cięzka w terenie i gdyby wazyla tyle samo, to czy bylaby dużo slabsza od XR? Aa, no i ostatnie, do którego roku były produkowane XL? Z góry dzięki :P xl600r jest cieższa o ok 20kg, a nowsze xl600lm i rm o ok 45kg, zależy w jakim terenie i zależy co chcesz robić w tym terenie, moc silnika jest taka jak w XR,produkowali do 87r, potem wymyślili dominatora Edytowane 2 Listopada 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 zapamiętaj: w żadnym motocyklu nie wymienia się samych pierścieni nawet w ogarze to nie daje żadnego rezultatu albo chwilowy i krótkotrwały.... albo tłok+szlif albo nic nie rób bo szkoda kasy.... xr ma chyba innaczej zestopniowaną skrzynię przynajmniej tak czytałem ale pewny nie jestem... moc silnika jest taka jak w XR, na pojedyncznym gaźniku ma 1KM więcej więc nie wprowadzaj w błąd :icon_razz: :icon_razz: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 zapamiętaj: w żadnym motocyklu nie wymienia się samych pierścieni nawet w ogarze to nie daje żadnego rezultatu albo chwilowy i krótkotrwały....Jeżeli luz cylinder tłok nie osiągnął limitu serwisowego to można zmienić sam komplet pierścieni ale nigdy nie można pominąć honowania cylindra czyli zdjęcie 0,01mm materiału by zrobić nową jodełkę po tym zabiegu i dotarciu się części od nowa naprawa przyniesie rezultat. XR to przede wszystkim inne zawieszenie, jednoosobowa rama, ubogie wyposażenie drogowe i wygodowe, przełożenie, mniejszy bak, 18 cali z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.