ArtEX Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Witam wszystkich zainteresowanych moim tematem. Z początku chciałbym podziękować wszystkim za poświęconą mi uwagę i wszelką pomoc i jakie kolwiek rady. Mam problem z Yamahą R6 rocznik 2003 na wtrysku. Mianowicie gdy motocykl rozgrzeje się do około 200 stopni F czyli około 94 stopni C To obroty dziwnie spadają wydawając przy tym taki dziwny jak by dzwięk czego to może być przyczyna podkreślam iż gdy motocykl ma niższą temperature wszystko jest ok obroty dobrze spadają i tak nie falują im bardziej gorący od 200 stopni F w zwyż to się bardziej nasila coraz mocniej jak widac na załączonym filmiku. Wkręca się dobrze, problem jest tylko z spadającymi obrotami i falowaniu, spadają tak, aż w końcu gaśnie gdy już jest mocno rozgrzany. W moto wyczyściłem wszystkie filtry i wymieniłem świece. Nie wiem czy to problem z regulacją wtrysków, zaworami czy też może jakiś czujnik albo coś innego ? PROSZĘ O POMOC I MĄDRE RADY. POZDRAWIAM Link do filmiku:http://www.youtube.com/watch?v=l2MjdYYneCE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yze750 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Nie mam głośników w tej chwili i nic nie słyszę. A czy wiatrak chłodnicy się nie włacza w tym czasie? Czasami dziwne dzwięki i spadek obrotów powoduje właśnie on. Cytuj --== XtzParts.com - części do XTZ 660, XTZ 750, TDM 850, TRX 850, TDM 900 ==-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtEX Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 No właśnie się nie włącza. A mam takie pytanie przy jakiej temperaturze włącza się wentylatora przy R6 ? Bo nie mogę tego nigdzie znaleźć. Ale co najdziwniejsze wcześniej nie miałem żadnych problemów stało się tak nie dawno jk byłem się przejechać i o dziwo wcale nie dawałem Yamaszce po dupie tylko jazda cały czas przy 70 - 80 km/h i dojerzdźam i taka sprawa się dzieje jak się zatrzymałem. Wcześniej miałem nawet 100 stopni i było wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 No właśnie się nie włącza. A mam takie pytanie przy jakiej temperaturze włącza się wentylatora przy R6 ? Bo nie mogę tego nigdzie znaleźć. Ale co najdziwniejsze wcześniej nie miałem żadnych problemów stało się tak nie dawno jk byłem się przejechać i o dziwo wcale nie dawałem Yamaszce po dupie tylko jazda cały czas przy 70 - 80 km/h i dojerzdźam i taka sprawa się dzieje jak się zatrzymałem. Wcześniej miałem nawet 100 stopni i było wszystko OK. 105 C / 220 F włącza się wentylator w R6. Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtEX Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Widzę, że tutaj to pomocy chyba żadnej rozsądnej nie otrzymam :P Nie obędzie się bez mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Tez tak mysle.Dzwiek mi sie nie podoba i podstawa jest pojechanie do warsztatu i dokladne osluchanie moto, aby znalezc gdzie i co klekocze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Nie zdążyłem obejrzeć filmiku bo go usunąłeś, ale domyślam się że chodzi o spadanie obrotów jak jest na luzie i chodzi na wolnych obrotach. Więc yamahy miały problem z czujnikiem położenia przepustnicy, który objawiał się właśnie w taki sposób że na gorącym silniku obroty stopniowo spadały aż moto w końcu gasło. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Zgaduję, że omawiamy motocykl z silnikiem bez przygód. Ja do tej pory walczę z tym problemem. Na wstępie sprawdź luzy zaworowe, bo jeśli któryś masz podparty to na ciepło będzie puszczał. Jeśli mechanicznie wszystko gra to potem możesz czepiać się wtryskiwaczy. Dzisiaj podczas rozmowy dowiedziałem się, że uszkodzone mają tendencje do problemów z ich własną cewką przy wysokich temperaturach.Tak samo ciepłe cewko-fajki zapłonowe mogą mieć problemy z działaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtEX Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 A gdzei znajduje się takowy czujnik położenia przepustnicy ? :) Bedę bardzo wdzięczyn za jakąś wskazówkę i czy można to wymienić czy też nie obędzie się od wymiany całych wtryskiwaczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Jest na przepustnicy. Zazwyczaj z przeciwnej strony linek . W moim przypadku z prawej strony moto. Wygooglowane na szybko http://www.pmpchassis.com/images/new_products/tps.jpghttp://i243.photobucket.com/albums/ff275/ToyguyVT/TPS.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Mamy forum R1R6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Dzisiaj zgłębiając problem mojego motocykla przeglądałem też materiały o R6. Wyczytałem, że jeśli nie pomoże Ci grzebanie w TPS to sprawdź sobie cewkofajki zapłonowe. Moje wykazują oznaki wadliwej pracy i silnik nie chce poprawnie pracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 wedlog mnie cewki pewnie sie przegzewa i tak sie dzieje podobny obiaw mialem w samochodzie jak byl zimny chodzil ok jak sie rozgrzal szalal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtEX Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Sprawdzę te cewko fajki gdyż rzeczywiście może to w nich tkwić problem jak już wymieniałem świece to mi się nie podobały jak pomoże to napiszę :) Mam takei pytanie odnośnie tych cewko-fajek. Czy jak ktoś z was spotkał się z ich popsutymi to czy wkręca się dobrze na rozgrzanym i tylko te obroty tak spadywały i falowały strasznie ? Czy jak by były popsute cewko-fajki to miał by też problem z wkręcaniem się ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Trochę nie po polskiemu to napisane ale chyba rozumiem pytanie :huh: Cewkofajki są wciskane, nic nie wkręcasz. Jeśli wpada luzem to źle (rzadko się zdarza). Jeśli są problemy z iskrą to wszystko może się dziać. U mnie pod obciążeniem, przy 5000 obr/min potrafi odciąć zapłon i łapie chwile przed zgaśnięciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.