Skocz do zawartości

zakrety


oil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

DSC_0086.JPG

 

Ciekawe, czy w ten sposób jest szybciej :dry: Przy czym poważnie mówię, że się nie znam :D

 

P.S. Źródło: https://picasaweb.google.com/112286560745480144372/250911Radom

Edytowane przez MarcMarc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to czekajcie, to dobrze jedzie, czy źle, bo zdania są podzielone ;) Przy okazji ewentualnie pozdrawiam kolegę i niech nie bierze do siebie ukazania jego pozycji na torze i prośby o komentarz, to dla większego dobra ogółu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to czekajcie, to dobrze jedzie, czy źle, bo zdania są podzielone ;) Przy okazji ewentualnie pozdrawiam kolegę i niech nie bierze do siebie ukazania jego pozycji na torze i prośby o komentarz, to dla większego dobra ogółu ;)

Są jeźdźcy i jeść cy. Jedni jeżdżą dla lansu, tzn. do foto, inni żeby mieć trochę więcej adrenaliny. Akurat ten kolega, tutaj na foto jedzie dla lansu, ale bez obaw. Dla adrenaliny też potrafi. Zwłaszcza dla,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, jedzie zajebiście patrząc metr przed siebie i mając 1/5 dupy na motocyklu? Wiadomo, że każdy zakręt inny i kierowcy różni, ale nie widziałem takiej pozycji oglądając MotoGP czy inne zawody ligi podbeskidzkiej.

 

honda-rc212v-casey-stoner.jpg

 

No ale może macie rację, jak mówię, ja na torze byłem dwa razy i dopiero w przyszłym sezonie będę mógł powiedzieć, że pojeździłem :icon_rolleyes:

 

@josha: a to Ci powiem, że mnie zaskoczyłeś, myślałem, że jeździ się dla przyjemności (przez co możesz rozumieć jazdę dla adrenaliny, jazdę dla czucia motocykla i co tutaj sobie ludzie wymarzą) a nie dla foty. To są jakieś dwa style, right?

 

P.S. Abstrahując od jazdy dla czasu, bo to robią zawodowcy czy inni skrzywieni ;)

Edytowane przez MarcMarc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no ja rozumiem, że jeźdzcy i motocykle z Radomia to nie MotoGP i listę różnic możnaby wyliczać przed następne dwie strony, po prostu przeglądając fotki z Radomia zainteresowała mnie ta jedna i poprosiłem o ocenę, czy jest sens tak jeździć, czy nie.

 

W innym temacie obok ktoś pyta jak redukować z 6 do 2 i też ludzie podają jakieś przykłady, ot co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to wyglada raczej na jajcarska probe zejscia na lokiec, a tu widze juz teorie i oceny pozycji leca ;)

 

Minie ten łokieć właśnie w "oczy uderzył", bo od razu chciałem napisać, żę powinien być nad kolanem, ale Twoja argumentacja jest chyba najtrafniejsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam inny problem przy zwieszaniu. Brak widoczności. Po prostu mocno pochylając głowę widzę górną krawędź wizjera kasku...A spojrzeć w koniec zakrętu to juz niepodobna. A kask mam torowy AGV GP-TECH.

A tak w sprawie pozycji tego gościa na kawie: możliwe, ze taka pozycja byłaby wskazana przy jakichś wielkich, szeroko zakrojonych walkach z przyczepnością na jakimś szalenie szybkim winklu. W Radomiu 100 km/h się nie przekracza, wiec i zasadność niewielka...

24cefcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...