Skocz do zawartości

Tor w Pionkach


MarcMarc
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

YUBY - wyluzuj trochę. Skoro jest tak super, to czego się ciśnieniujecie, że brakuje torów w Polsce? Po kartingowym jeździłem w Radomiu i jest po prostu mały. Jest ten sam problem, który masz podczas trenowania samochodem: trenujesz z małymi prędkościami, a potem jest lipa na odcinku specjalnym, gdzie wszyscy idą pełną łychą i się okazuje, że sprzęt się inaczej zachowuje.

 

  Cytat
A po slomczynie chetnie bym pojezdzil supermociakiem i to na bank byloby zajebiste doswiadczenie.

Możesz się wbić na pojeżdżawkę, z tego co pamiętam były regularnie organizowane - jak masz sprzęt, to pewnie, że fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kartingi sa prawie że idealne do nauki właśnie bo prędkości sporo mniejsze można nauczyć chyba wszystkiego, oprócz redukcji biegów , chyba że ktoś lata np 400stka.

Nie będzie meczyć nadmiernie jeśli opanuje się podstawowe techniki, a jak ktoś wychodzi z założenia ze tory typu poznań są lżejsze ?? to ręce opadają. Po przyspieszajcie troche do 200-220 i po hamujcie do 60 w kilka sekund, tam są dopiero przeciązenia . Dopiero wychodzi brak wytrenowania na małych torach, z trzymaniem się nogami baku i że kiera ma być luźno..........

Tory kartingowe wg mnie są idealnym miejscem do nauki pozycji dohamowania w ogóle całej zabawy , jest ich kilka w pl (ZDECyDOWANIE za mało) i przedewszystkim wmiare cenowo jest jakoś . Prawdziwe tory są stosunkowo już drogie i jechać tak by tylko się po nich toczyć uważam za zbędne wydawanie kasy pozatym mamy jeden w pl co wiąze sie ze sporymi kosztami dla większości motocyklistów dojazd hotel i jazda jeszcze kapcie które przy dobrej jeździe kończa się bardzo szybko. To już większe wydatki i gdy ktoś dopiero uczy się jeździć wg mnie totalne marnotractwo pieniędzy.

Jęśli nauka to tylko dobre kartingi i pod okiem kogoś co temat ogarnia . I tych torów powinni w naszym kraju pobudować sporo sa stosunkowo tanie nie potrzeba takiej infraktustury , nie na wszystki muszą być organizowane zawody wystarczą zwykłe treningi.

Typowo motocyklowe tory to kosmos pieniądze , ogrom prac przy pozwoleniach papierkowych robotach i całej zabawie, przy czym interes praktycznie nie do zwrócenia więc dlatego nikt tego nie chce budować, a szkoda że ktoś poprostu niechce tego zrobić by było i służyło a nie zarabiało zaraz. Państwo skoro daje tak potężne pieniądze na sporty (piłka nożna np) mogło by raz wspomóc sporty motocykli wyścigowych i aut.

A najgorsza jest ta papierologia setki zezwoleń , orzeczeń wsprawie ptaszków i wogole...

Szczerze czasem brakuje tych czasów Gierkowskich, wójt mówi ma być i nikt się bardzo nie przejmuje papierami i kosztami poprostu się robi... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 5 tygodni później...
  • 2 tygodnie później...
  W dniu 30.11.2011 o 20:34, Sherman napisał:

Patrząc na statystyki działu "Smutne, ale prawdziwe", raczej nie dożyjemy :blush:

 

Oj Sherman, Sherman - widać, że jesień i pesymizm Cię ogarnął. Dożyjemy, ale może na słusznie wypracowanych emeryturach i będziemy tam popylać wietrząc pachy na Harleyach (bez urazy :icon_razz:)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, wyścig o zbudowanie toru, to jest całkiem nowa perspektywa, której wcześniej nie dostrzegłem :D Trzymam kciuki nieustannie. No i Pejser w garniaku. Bezcenne, można by się pośmiać, ale co by nie było, to gość walczy dość dzielnie o ten tor. Niejednemu by się już znudziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

MarcMarc , tysz ide :flesje::icon_mrgreen:

 

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w PL wydanie pozwolenia na budowę nie jest prostą sprawą, każdy urzędnik boi się pierdnąć a co dopiero wydać decyzję na rozpoczęcie takiej inwestycji, dlatego też ciągle doszukują się kolejnych kruczków, potrzebnych zezwoleń, opinii, raportów, do tego dochodzą ekoświry i konkurencja. Życzę im, z całego serca aby ten projekt się udał, widać że chłopcy mają ogrom zapału i chęci, to dobrze, przyda się przy walce z biurokracją.

 

Jak sam wspomniał, etap samej budowy będzie najkrótszym etapem całego przedsięwzięcia, papiery, decyzje i inne srelemorele zajmują 10x tyle.

Tor mógłby być troszkę większy, nie oszukujmy się, 11m szerokości toru to nie światowy rekord, i długość 4200m stawia tor jako jeden z krótszych a nie najdłuższych torów w tej części europy (Brno 5500 m długości i 14 m szerokości, Slovakiaring 6000m długości i 12m szerokości, Pannonia 11-13m szerokości i 4740 długości) jak to napisał ktoś w artykule.

 

Jak wybudują na bank skorzystam, choć możliwe, że bliżej będę miał do Brna.

 

Pozdr

Edytowane przez milosz-RR

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 3.12.2011 o 08:26, milosz-RR napisał:

Jak wybudują na bank skorzystam, choć możliwe, że bliżej będę miał do Brna.

Pozdr

 

 

Jak wybudują to chyba się tam przeprowadzę, chociaż i tak blisko z Wawy :) Było by pieknie... czytając dzisiaj z rana w łóżku nową MM tak sobie myślałem, jak by to było bosko jak oni by ten tor wybydowali i po bożemu nim zarządzali. Coś pięknego. A co do długości - mi się wydaje że wystarczy - teraz Radom ma 800 czy 900m a Lublin 1400 i wszyscy muszą z tym żyć bo nic innego nie ma w okolicy :)

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...