nowytzrdt Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Zaworek iglicowy dobrze domyka??U mnie kiedys w KTM nie domykał i też cały czas był przelany żadne regulacje nie pomagały, tylko że na postoju też leciało a to byś pewnie zauważył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciora Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Przedwczoraj podszedłem do gaźnika z zamiarem ostatecznego wyeliminowania problemu z nim, rozebrałem na czynniki pierwsze (nie pierwszy raz), sprawdzając wszystkie kanały przeloty, szczelność osadzenia korpusu prowadnicy iglicy (jest on przykręcany wewnątrz komory pływakowej 2 torx'ami), położenie pływaka, wszystko po kolei no i standardowo wyszło że jest ok...Wracając do Twojego postu LesniK, tego sposobu nie znałem, przy najbliższej okazji spróbuję tak skontrolować poziom, ja używałem sposobu z owner manuala: Poskładałem gaźnik spowrotem do kupy, założyłem a na następny dzień robiłem test run'a na Skrzyczne. Niestety, w sumie ku mojemu nie zdziwieniu, moto szło tragicznie i na 10km zezarł około 2,5 litra, więc powrót do domu... Moje wk#@&%$nie sięgnęło zenitu :P Postanowiłem że nie odejdę od kata dopóki nie będzie normalnie chodził. Zmniejszałem poziom paliwa w komorze aż pływak opierając się o dno zablokował zaworek iglicowy ;P Z testów wynikło, że kat najlepiej idzie jak pływak pracuje około 2 - 3mm wyżej od granicy blokowania się zaworka. Położenie pływaka w momencie odcinania paliwa przedstawia poniższe foto a kolejne przedstawia ustawiony poziom: Wynika z tego że albo znów jakieś hokus pokus albo pływak jest uszkodzony (sprawdzałem jest szczelny, więc WTF?). Niestety w międzyczasie słońce mi zaszło i na takim ustawieniu przejechałem tylko około 10km, ale mogę stwierdzić że nigdy tak dobrze silnik nie pracował. Test dalekodystansowy miałem przeprowadzić dziś lecz ze względu na pogodę zostałem zmuszony do napisania tych wypocin dnia wczorajszego :P Jak mi minie obrzydzenie do wyciągania gaźnika, to sprawdzę jak się ma to ustawienie do sposobu z link'a LesnikA i oczywiście jak wyciągnę jakieś dodatkowe wnioski po jeździe, to się z Wami podzielę. A póki co to "bez odbioru" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Odkopuję temat, bo niestety mojemu 300 exc dolega dokladnie to samo, tez obniżyłem ponad normę poziom paliwa, bo mialem bogato w całym zakresie obrotów, zastanawiam się czy nie ma na to wpływu że mam zaworek bez tej amortyzacji. Prośba do autora tematu jak zakończyl boje czy się udało coś określić.Gdzie kupić w ogóle nowy zaworek oprocz Serwisu ktm i innych marek.na allegro i sklepach internetowych sprzedają tylko cieńszy do ścigaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmucha15 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Moja 300 tka na dyszy 170 wcinała Mi 17 literków,a po zmianie na 155 spalanie zeszło na 10/11 litrów. Dysze zamówiłem zamiennik z larsona czy coś w tym stylu, kosztowała 20zł. to nie jest duży koszt więc możesz spróbować. Wcześniej muliło kata na 170 ,a na 155 nieten motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Moja 300 tka na dyszy 170 wcinała Mi 17 literków,a po zmianie na 155 spalanie zeszło na 10/11 litrów. Dysze zamówiłem zamiennik z larsona czy coś w tym stylu, kosztowała 20zł. to nie jest duży koszt więc możesz spróbować. Wcześniej muliło kata na 170 ,a na 155 nieten motor.dysza główna nie ma nic do działania silnika na wolnych i na częściowo otwartej przepustnicy jesli ci pasuje taka mała dysza to albo jeździsz wysoko w górach albo w bardzo ciepłym klimacie.Poradziłem sobie z katem zwiększając luz pływak - zawor iglicowy, zreszta musze i tak wymienic ten zawór. Narazie jeździ, a dyszę główną mam 175 jak zaleca serwisówka na mój klimat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 witam. Taka pora roku ze mamy skoki temperatury, co jest problemem z regulacja gaznika. Też się borykalem z mieszanką bo jak jest cieplej wtedy zbyt bogata okazuje sie OK. Na niedogrzanym silniku mam tendencje do zalewania, jak jest wieksza przyczepność(brak sniegu) mocniej wkręcam i lepiej spala- swieca brazowa. przy tych samych ustawieniach gaznika w mrozy zalewalo go gasł, kopcił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.