Motoholik Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) Noo mi tak wesoło nie jest jak patrzę na piękną pogodę i motocykl bez głowicy z silnikiem owiniętym szmatami i stojący bezczynnie w garażu :biggrin: Jutro kupuję nową świecę. Mam nadzieję, że nie będzie problemu z wykręceniem starej jak kupię odpowiedni klucz. Generalnie to chyba wszystko wygląda tam ok, nie? Nie wiem czy to składać jutro... Gdyby pierścienie puszczały to by nie miała siły, prawda? Aaa... Jest jeszcze jedno ale. Macie jakiś sposób na założenie łańcuszka na dolną zębatkę? :blush: Niechcący spadł na prawą stronę (górę łańcuszka mam). Rozprostowałem mój "skarb" z cylindra: http://img96.imageshack.us/img96/6459/img1638v.jpg Edytowane 22 Maja 2011 przez Motoholik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Kolego po 1 :zdejmij cylinder i tak musisz kupić uszczelki, zgodnie z serwisówką zmierz pierscienie i tłok oraz tulejępo 2:odwróć głowicę i na zawory nalej benzyny, w ten sposób sprawdzisz szczelnosc zaworówpo 3:czy rozrząd był właściwie ustawiony gdy rozebrałeś silnik? kompresji mogło nie byc przez to ze rozrząd przeskoczyłpo 4:po co rozkuwałeś ten łańcuszek? pozycz magnes od mechanika i powinienes go wyjąć, a jak nie to zdejmij prawą kapę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) 1. Uszczelki mam na calutki silnik nowe, więc luz. 2. Zaraz idę do garażu. 3. Nie mam pojęcia. Po czym bym to poznał? Po czym później poznam, że jest dobrze ustawiony? 4. Nie rozkuwałem łańcuszka. Jest cały, tylko spadł mi z dolnej zębatki. Jego górę zblokowałem, tylko nie mogę utrafić na dolą zębatkę. Co do rozrządu już znalazłem. Nie sprawdzałem tego przed demontażem. Edytowane 22 Maja 2011 przez Motoholik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Łancuszek sam wejdzie w odpowiednie miejsce, zakręć powoli wałem i jednocześnie ciągnij za łancuszek w góre to się ułozy. Chłopie rozrząd to podstawa, prawdopodobnie on był przyczyzną problemów. Jeśli to nie klapka ssania jest tą zagadką znalezioną w silniku to ja nie mam pojęcia co to moze byc, daj lepszą fotkę i napisz co to za materiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) Czyli kupić świecę i składać jutro? Materiał? Hmm... Ciężko powiedzieć. Nie jest to aluminium bo magnes to coś przyciąga. Zdjęcia: Bateria obok dla porównania wielkości (pierwsze lepsze co miałem pod ręką :tongue: ) http://img8.imageshack.us/img8/4922/beztytuuorn.jpg http://img585.imageshack.us/img585/8760/beztytuu2uj.jpg Oczywiście to zwykły paluszek/akumulatorek AA. Edytowane 22 Maja 2011 przez Motoholik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) i jesteś pewien ze masz w gazniku tą blaszkęhttp://www.flickr.co...ndy/5379381020/? Edytowane 22 Maja 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 niesamowity przypadek. Silnik po prostu coś zassał. Sprawdź szczelność zawórów jak napisano wyżej, na nowy tłok i tak cię pewnie nie stać, ale stan tego możesz obkukać :icon_razz: Albo zostaw go spokoju, jak masz tylko na niego popatrzeć;) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) Byłem przed chwilą w garażu, sprawdzałem - blaszka jest ale... Tylko jej połowa :icon_eek: http://img845.imageshack.us/img845/9052/beztytuu3a.jpg Poprzednio sprawdzałem poprzez podnoszenie przepustnicy, teraz ściągnąłem gaźnik i oblookałem wszystko dokładnie. jjank - jesteś geniuszem :notworthy: baba_zanetti - bez przesady... Na suchym chlebie i wodzie nie żyję. Zaraz jeszcze sprawdzę szczelność zaworów. Edytowane 22 Maja 2011 przez Motoholik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Do sprawdzenia zaworów lepsza była by nafta,a najlepiej jak byś zaniósł głowice do zakładu zajmującymi się głowicami samochodowymi, oni Ci tam kompresorem sprawdzą szczelność zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Więc idealnie nie jest. Prawym wydechowym (od deko) nie leci absolutnie nic, ssącymi leci bardzo delikatnie. Najmocniej leci lewym wydechowym. Zauważyłem ślad benzyny w oknie wydechowym gdzieś po 5 min, w ssących bardzo delikatny ślad po 10 min. Po tych 10 min z lewego wydechowego dopłynęło do krawędzi okna. Ale tragedii chyba nie ma, co? Nie jest to chyba taka nieszczelność, żeby aż o tyle kompresję zabierało. Składać to jutro, czy nie składać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) zawiez do zakładu zeby ocenili, ta blaszka mogła podmęczyc gniazda i zawory, moze wystarczy dotrzeć w mojej xlce zawory siedzą, ale nic nie puszczają Edytowane 22 Maja 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) Ale przed tym zdarzeniem na 99% było tak samo. Zawsze z tego okna dawało paliwem. Nie wiem, ryzyk fizyk, zmienię świecę, złożę to i zobaczę... Najwyżej znowu będę się wpieniał, że niepotrzebnie roboty sobie narobiłem. Jak będzie dupa to zaniosę do takich "szpeców" od remontów silników. Pewnie skasują z 200 za samą robociznę + 300 za zawory, no ale cóż. Jak po tym zabiegu nadal będzie źle, będę męczył Was dalej :biggrin: Dziękuję wszystkim, którzy się udzielają :flesje: Edytowane 22 Maja 2011 przez Motoholik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Jeżeli już tyle rozebrałeś to rozpiąć zawory ocenić stan gniazd i je dotrzeć to nie problem bo możesz to zrobić sam. Kupujesz paste do docierania zaworów i jedziesz, dużo nie zajmie a będziesz pewny że zawory trzymają. Do tego możesz wymienić uszczelniacze zaworowe ( kilka zł za sztuke) i jeżeli tłok i pierścienie są w dobrym stanie masz silnik zrobiony na kilka sezonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Dokładnie , jak już masz wszystko na wierzchu to dotrzyj zawory będziesz miał spokój na jakiś czas. Jak masz komplet uszczelek na cały silnik to i powinny być uszczelniacze zaworowe, je też warto by wymienić dla spokoju. Zaoszczędzisz sobie czasu i nerwów. Domyślam się że masz spore ciśnienie na jazde, ładna pogoda i w ogóle , ale pomyśl sobie jak będziesz wk*rwiony jak złożysz i zaraz znowu trzeba będzie rozbierać i czekać na jazde dlatego że nie poświeciłeś jednego dnia na dopracowanie zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) Uszczelniacze zaworów mam (to te takie małe ale grube ze sprężynką?). W zwykłym, motoryzacyjnym taką pastę dostanę?Z tego co widzę na Allegro to zwykłe pasty do polerowania metalu.Mam pastę do polerowania metalu K2 "Aluchrom", nada się? Edytowane 22 Maja 2011 przez Motoholik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.