Kamil Opublikowano 21 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 wiecie moze czemu w np jawce niewiem jak u innych występuje dziwne dzwonienie w cylindrze , takjakby tlok uderzał w cos i wydalaw metaliczny dzwięk , niewiem czamu tak jest , moze to prog na cylindrze ale jak widzialem to u mnie widac tylko roznice odcieniu a prog jest niewyczuwalny a tlok i niemieckie pierscionki wymianialem 1 dzien temu i teoche dzwonia , czemu tak jest ?? jak przyloze reke do glowicy to dzwiek ustaje prawie ze go nieslychac ;d dzwne ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_P Opublikowano 21 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 Prawdopodobnie mógł pęknoć pierścionek .Sprawdz to... :roll: :roll: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 21 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 tez tak mi dzwonilo,pierscienie poszly,mialem pokruszony tlok...ale to u mnie.sprawdz pierscieniepozdrawiam norbert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 21 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 Pierscienie są od simsona Niemieckie maja przebieg tyle co odpalałem na luzie :buttrock: 1 pierścionek 4 zł ;/ i nie sa pekniete na 10000000000000000 % :D tłok też nowy i sworzen :D i wogole caly silnik ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 21 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 mysle ze dzwonia Ci pierscionki, pierscionki maja byc jawoskie a nie od simsona.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_P Opublikowano 21 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 mysle ze dzwonia Ci pierscionki, pierscionki maja byc jawoskie a nie od simsona.. no tak lepiej ,żeby były jawoskie ale od simaka tez pasują tylko są troche grubsze.... :roll: :roll: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 21 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 No to pewnie problem rozwiazny tak jak juz powiedzial przed mna Vasiliy, pierscienie do ogara powinne byc od ogara a nie od simsona. Bo w sumie jak mowisz ze prawie silnik masz nowy to nie mam pomyslu co to moze dzwonic chyba tylko pierscienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 21 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 Roznica jast tylko w jakoĹci materiału i niczym inym.......a w sklepie sa do jawki za 80 gr ale za to cene to wiecie wielkie G !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 21 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 Roznica jast tylko w jakoĹci materiału i niczym inym.......a w sklepie sa do jawki za 80 gr ale za to cene to wiecie wielkie G !! Nie zawsze cena idzie w parze z jakoscia. Kupowalem do swojej Jawy czeski tlok z trzema pierscieniami i nie mialem do ich jakosc najmniejszych zastrzezen. Zakladajac, ze z tlokiem i pierscieniami nie ma problemu sprawdz sworzen. Podczas pracy wyrabia sie a przy zbyt duzym luzie moze metalicznie dzwonic.Kiedys mialem podobny problem a przyczyna byl brak niewielkiej okraglej uszczelki pod glowica, ktora nie tylko uszczelnia komore spalania ale takze dystansuje cylinder od glowicy (czy planowales glowice?). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 21 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 A może masz próg na cylindrze i dlatego dzwoni. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 21 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 Sworzen odpada bo mam nowy i wał tez , glowica byla planowana gdzies z 1.5 mm i mam uszczelke a prog jest niewyczuwalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 21 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 Jak planowałeś głowicę to chyba masz odpowiedź Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 21 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 Jak planowałeś głowicę to chyba masz odpowiedź I tu masz rację, na stronie gdzieś wyczytałem że planowanie głowicy ujemnie wpływa na żywotnośc silnika i powoduje DZWONIENIE W SILNIKU. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 22 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2004 Jak planowałeś głowicę to chyba masz odpowiedź I tu masz rację, na stronie gdzieś wyczytałem że planowanie głowicy ujemnie wpływa na żywotnośc silnika i powoduje DZWONIENIE W SILNIKU. Dlatego tylko debile robia takie rzeczy... Poza jose, bo on to robil na podstawie ksiazki pisanej przez fachowca. A kolega tutaj pewnie wzial diaxa i spierdolil sobie caly remoncik... łożyska na korbowodzie przede wszystkim Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 22 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2004 Dokladnie!!!! Greedo dobrze mówi!!!! :buttrock: :buttrock: :D :D Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.