Skocz do zawartości

Dzwonienie :D


Kamil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wiecie moze czemu w np jawce niewiem jak u innych występuje dziwne dzwonienie w cylindrze , takjakby tlok uderzał w cos i wydalaw metaliczny dzwięk , niewiem czamu tak jest , moze to prog na cylindrze ale jak widzialem to u mnie widac tylko roznice odcieniu a prog jest niewyczuwalny a tlok i niemieckie pierscionki wymianialem 1 dzien temu i teoche dzwonia , czemu tak jest ?? jak przyloze reke do glowicy to dzwiek ustaje prawie ze go nieslychac ;d dzwne ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pewnie problem rozwiazny tak jak juz powiedzial przed mna Vasiliy, pierscienie do ogara powinne byc od ogara a nie od simsona. Bo w sumie jak mowisz ze prawie silnik masz nowy to nie mam pomyslu co to moze dzwonic chyba tylko pierscienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roznica jast tylko w jakoĹci materiału i niczym inym.......a w sklepie sa do jawki za 80 gr ale za to cene to wiecie wielkie G !!

 

Nie zawsze cena idzie w parze z jakoscia. Kupowalem do swojej Jawy czeski tlok z trzema pierscieniami i nie mialem do ich jakosc najmniejszych zastrzezen.

Zakladajac, ze z tlokiem i pierscieniami nie ma problemu sprawdz sworzen. Podczas pracy wyrabia sie a przy zbyt duzym luzie moze metalicznie dzwonic.

Kiedys mialem podobny problem a przyczyna byl brak niewielkiej okraglej uszczelki pod glowica, ktora nie tylko uszczelnia komore spalania ale takze dystansuje cylinder od glowicy (czy planowales glowice?).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak planowałeś głowicę to chyba masz odpowiedź

 

I tu masz rację, na stronie gdzieś wyczytałem że planowanie głowicy ujemnie wpływa na żywotnośc silnika i powoduje DZWONIENIE W SILNIKU.

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak planowałeś głowicę to chyba masz odpowiedź

 

I tu masz rację, na stronie gdzieś wyczytałem że planowanie głowicy ujemnie wpływa na żywotnośc silnika i powoduje DZWONIENIE W SILNIKU.

 

Dlatego tylko debile robia takie rzeczy... Poza jose, bo on to robil na podstawie ksiazki pisanej przez fachowca. A kolega tutaj pewnie wzial diaxa i spierdolil sobie caly remoncik... łożyska na korbowodzie przede wszystkim

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...