klkw Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Nie znam HS 40 dlatego sie zastanawiam, bo wydać kasę nie sztuka. Za używkę kompletną z filtrem i całą resztą trzeba wydac 700 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 A jaka jest roznica miedzy nimi i poprawy czego sie spodziewasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Różnica taka że to fajny gadżet. Ale zwykły CV40 daje radę i dobrze zestrojony śmiga lepiej niż akcesoryjne. No i spalanie masz normalne. Jeśli chcesz do seryjnego silnika założyć taki gaźnik to nie bardzo widzę sens. Dać 700zł za coś czego nie poczujesz nawet, ba, nawet nie zobaczysz i nie pokażesz bo przykryty filtrem. Wyłóż lepiej parę groszy na dobry wałek i filtr powietrza, seryjny CV nadal ogarnie takie modyfikacje a będziesz miał żywsze moto. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 (edytowane) mikuni to żaden gadżet , to najlepszy gaznik do hd , zyskuje się moc (5-15 koni) , kulturę pracy i niezawodność, nawet spalanie pozostaje bez zmian jesli jeżdzimy normalne . owszem trzeba wydać troche kasy , nowy 42 kosztuje 1300 -1400 zeta, ale warto , można też kupić używkę za 700-900 . każdy kto przesiada się na mikuni nie żałuje wydanej kasy , takze uwierzcie , ze warto . .w kwestii starszego modelu 40 niewiele mogę powiedzieć bo nigdy nie miałem , ale jak już chcesz mikuni to zalecam dołożyć na najbardziej popularny model 42 lub 45 ( jeśli mowa po pojemnościach powyżej 1,6) . Edytowane 8 Marca 2012 przez jery30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Jery nie czytasz tematu.Pytający chce go założyć do EVO więc nie ma pojemności powyżej 1.6. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Piter , żle czytasz , przy 45 dałem nawias czyli treść w nawiasie dotyczy tylko 45 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Poszukam HSR 42 może coś się trafi, a narazie pogrzbię trochę w CV bo chyba mi zaworek iglicowy puszcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 nie mam szczęścia do gaźników. to mój 2 gaznik przejezdzilem caly sezon bez problemow a tedaz same problemy. Odczepila sie iglica i HD przypchalem do domu. Naprawilem awarie i teraz mam kolejny kłopot, odpala na ssaniu dobrze ale jak sie troche rozgrzeje to gasnie i nie odpala juz. zauwazylem ze rurka spustowa od dołu przelewa paliwo. Poziom paliwa mam ok, zaworek wydawał sie ok. ale to chyba on powpduje przelewanie paliwa. Czy takie przelwanie paliwa moze miec aż taki wplyw na pracę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 No pewnie że tak. Gorący się zalewa, dlatego nie odpali. Strzela przy tym w wydech? Ewentualnie źle poskładałeś i lewe powietrze łapie. Na zimno na ssaniu odpali ale na ciepło już nie bo lewe powietrze a jak dasz ssanie na ciepło to się też zaleje i koniec jazdy. Miałem to u siebie w zeszłym sezonie. Zasada jest taka - jeśli strzela w wydech to się zalewa, jeśli strzela/kicha w dolot to za uboga mieszanka. Gaźnik jeszcze raz do rozebrania i porządnego mycia, kontroli i ustawienia. Spływanie paliwa dołem to wina brudu lub niesprawnego zaworka, dlatego przelewa. Dobry sposób na sprawdzenie kiedy zaworek już trzyma a kiedy nie to założenie wężyka na dopływ paliwa i dmuchanie w niego gdy masz zdjętą komorę. Wtedy ruszasz pływak i widzisz/słyszysz kiedy jeszcze leci a kiedy już nie. Za mocno nie dmuchaj bo strumień paliwa nie ma aż tak dużego ciśnienia. Kup od razu zestaw naprawczy gaźnika i zamontuj co trzeba. Ja niedawno kupiłem, coś koło 70zł do mojego typu gaźnika. Mam ten późniejszy, wcześniej miałem taki jak Ty z okrągłym pływakiem. Gdy rozbierałeś gaźnik to wykręcałeś śrubę składu mieszanki? Nie zgubiłeś o-ringu z tejże śruby? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 No pewnie że tak. Gorący się zalewa, dlatego nie odpali. Strzela przy tym w wydech? Ewentualnie źle poskładałeś i lewe powietrze łapie. Na zimno na ssaniu odpali ale na ciepło już nie bo lewe powietrze a jak dasz ssanie na ciepło to się też zaleje i koniec jazdy. Miałem to u siebie w zeszłym sezonie. Zasada jest taka - jeśli strzela w wydech to się zalewa, jeśli strzela/kicha w dolot to za uboga mieszanka. Gaźnik jeszcze raz do rozebrania i porządnego mycia, kontroli i ustawienia. Spływanie paliwa dołem to wina brudu lub niesprawnego zaworka, dlatego przelewa. Dobry sposób na sprawdzenie kiedy zaworek już trzyma a kiedy nie to założenie wężyka na dopływ paliwa i dmuchanie w niego gdy masz zdjętą komorę. Wtedy ruszasz pływak i widzisz/słyszysz kiedy jeszcze leci a kiedy już nie. Za mocno nie dmuchaj bo strumień paliwa nie ma aż tak dużego ciśnienia. Kup od razu zestaw naprawczy gaźnika i zamontuj co trzeba. Ja niedawno kupiłem, coś koło 70zł do mojego typu gaźnika. Mam ten późniejszy, wcześniej miałem taki jak Ty z okrągłym pływakiem. Gdy rozbierałeś gaźnik to wykręcałeś śrubę składu mieszanki? Nie zgubiłeś o-ringu z tejże śruby? Nie bardzo wiem co mogłem źle złożyć bo uważałem na wszystko, może uszczelki są do wymiany bo łapie gdzieś lewe powietrze. Śruba mieszanki na 100% ma oring już go raz kiedys zgubiłem więc teraz uważam. Gaźnik myłem, przedmuchiwałem. Sprawdzałem zaworek tak ja piszesz dmuchanąc w przewód od paliwa, jak dmuchałem normalnie to zaworek zamykał jak mocno to lekko puszczał. Jednak po zamontowaniu widzę, że przelewa się poziom więc zaworek chyba jest do wymiany. Kupię zestaw naprawczy i zobaczymy. Tearaz w zestawach są zaworki nowsze (4 stronne) powinie chyba pasować, serwisówka mówi, że przy takim zaworku poziom paliwa to 10-11mm czy to będzie ok. Macie jakis patent na przepuszczający kranik, na ustawieniu OFF lekko przepuszcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 te kraniki to dziadostwo , nawet nowe z custom chrome potrafią po kilku otwarciach już przepuszczać , gdzie zwyczajnie zrywa się gumka uszczelniająca . pomaga wycięcie z grubszej gumy nowej uszczelki , tylko musi być odpowiednia grubość gumy i precyzyjne wybijaki do zrobienia otworów. dobre kraniki to już wydatek pod 200 zeta , sprawdzają się tez oryginalne z podciśnieniem , których nie trzeba ruszać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 te kraniki to dziadostwo , nawet nowe z custom chrome potrafią po kilku otwarciach już przepuszczać , gdzie zwyczajnie zrywa się gumka uszczelniająca . pomaga wycięcie z grubszej gumy nowej uszczelki , tylko musi być odpowiednia grubość gumy i precyzyjne wybijaki do zrobienia otworów. dobre kraniki to już wydatek pod 200 zeta , sprawdzają się tez oryginalne z podciśnieniem , których nie trzeba ruszać . Mam własnie oryginalny z podciśnieniem ale niestety zaczął przepuszczać, na OFF sączy sie paliwko, mambrana podciśnieniowa tez puszcza delikatnie paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Najlepsze lekarstwo to pozbycie się tego podciśnieniowego kranika, słyną z zawodności. Załóż normalny, 100% manualny i będzie git. Jeśli Ci przelewa paliwo a dmuchanego powietrza nie to coś jest nie halo. Być może poziom nie taki jak trzeba? Nie wiem czy późniejszy zaworek będzie pasował, coś mi się zdaje że chyba nie. W Eli miałem taki gaźnik jak Ty, potem kupiłem późniejszy model CVK40 i jeśli mnie pamięć nie myli to coś z tymi zaworkami było że nie mogłem ich zamienić pomiędzy gaźnikami. Poziom paliwa nie jest zależny od typu zaworka tylko od typu pływaka. Pływak zostawiasz ten co masz więc i poziom paliwa powinien być taki jak Ci wyżej pisałem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Najlepsze lekarstwo to pozbycie się tego podciśnieniowego kranika, słyną z zawodności. Załóż normalny, 100% manualny i będzie git. Jeśli Ci przelewa paliwo a dmuchanego powietrza nie to coś jest nie halo. Być może poziom nie taki jak trzeba? Nie wiem czy późniejszy zaworek będzie pasował, coś mi się zdaje że chyba nie. W Eli miałem taki gaźnik jak Ty, potem kupiłem późniejszy model CVK40 i jeśli mnie pamięć nie myli to coś z tymi zaworkami było że nie mogłem ich zamienić pomiędzy gaźnikami. Poziom paliwa nie jest zależny od typu zaworka tylko od typu pływaka. Pływak zostawiasz ten co masz więc i poziom paliwa powinien być taki jak Ci wyżej pisałem. Okarze sie jutro, jak zaworek dotrze. W storhouse jest napisane, że pasuje do wszystkich typów CV. Rozbebeszę go jeszcze raz i zobaczymy, jak nie ruszy to pójdzie na złom. W niedziele motobazar w Wa-wie może coś ogarnę lepszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Dalej mam zagwostkę z gaźnikiem. Wyczyściłem go dokładnie, włozyłem zestaw naprawczy, nowy zaworek trzyma idealnie, poziom paliwa ustawiony na 18,4mm. Gaźnika nie przelewa tak jak poprzednio wszystko wskazuje, że jst OK. Zimny odpala OK. chodzi dobrze, jak sie rozgrzeje reguluję skład mieszanki, obroty ma ok, na wysokue wchodzi dobrze. Jednak jak wyjezdżam na test dzieja się same kłaopoty, na niskich obrotach jedzie ok. ale jak tylko dodam więcej gazu zaczyna przerywać i szarpać. Jak go zgasze to trudno jest ponownie odpalić, jak chwilke postoi odpala ok. i chodzi na wolnych ok. Może to kłopot z poziomem paliwa. Iglicę mam regulowana i jest za 3 rowku o dgóry. Jak nie znajdę lekarstwa to chyba czeka mnie zmiana gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.