Skocz do zawartości

Regulacja gaźnika Keihin CV


Rekomendowane odpowiedzi

trzymać go kolanem
:buttrock:

Wolne mam ok 1000 rpm, szybciej nie ustawię, bo się zrzygam.

Chcąc ułatwić sobie życie, szukam

http://www.harley-performance.com/ez-just.html

Cena 17 waszyngtonów za wodą, jedyna oferta jaką znalazłem między Odrą o Bugiem - 125 zł :eek:

Rozumiem że przesyłka... cło...ku**ewsko droga koperta... ale tyle za wkręta nie dam. Jeżeli ma ktoś na zbyciu zwykły wkret z jakiegoś niekompletnego karburatora - jestem chetny, będę rzeźbił.

RIDE HARD!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co Ci ta śrubka,służy tylko do regulacji składu mieszanki,a tego ciągle nie regulujesz.Wystarczy raz a dobrze.Mam gościa co sprowadza mi graty z USA więc jak byś się uparł to mi to sprowadzi[bez cła i innych dupereli].

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie, raz a dobrze trzeba ustawić. I ten właśnie "raz" jest najtrudniejszy. Sam się użeram ze składem mieszanki właśnie z powodu dostępu do śruby, a raczej braku dostępu na pracującym silniku. A bez filtra powietrza już nigdy nie odpalę, miałem nauczę po tym jak gasiłem ogień gołymi rękoma. :banghead:

 

Niektórzy niby robią jakoś tak że dopasowują mały wkrętak którym da się operować śrubę składu. Niedawno próbowałem tego patentu, gdy w kocu znalazłem odpowiedni wkrętak stwierdziłem że i tak nie da się go włożyć pomiędzy cylindry-osłony popychaczy i pod airbox, szczególnie na gorącym silniku... A rozbierać dolot żeby zmienić 1/8 obrotu to też masakra. Ja wymiękłem po 7 operacjach demontażu i montażu jednego dnia. Jeszcze taki szczegół - silnik do regulacji musi być gorący. A potem jak chcesz zdjąć airbox i odchylic gaźnik to fajnie by było gdyby silnik nie był już tak gorący bo po pierwsze paliwo może wypłynąć z gaźnika gdy go przechylisz a po drugie i tak się oparzysz o elementy silnika przy grzebaniu. Więc trzeba czekać aż ostygnie trochę, zdjąć, przestawić skład, poskładać, nagrzać i polatać kilka km. Wrócić, ostudzić, zdjąć, przestawić....

 

Też kiedyś marzyłem o tym Ez-Screw ale cena jest nieproporcjonalna.

 

Dobrze kombinujesz Turysta, może od czegoś dałoby radę wyrzeźbić. Gwinty w gaźniku CV są metryczne a to ułatwia sprawę.

 

Streng9 - Skrzynia biegów jeszcze nigdy mi nie odpadła. :icon_mrgreen:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego ciągle nie regulujesz

W moim przypadku chyba jednak trzeba.

Przy wolnym przelocie (luftfilter i auspuffy) cholernie wrażliwy jest na temp powietrza.

Poniżej 10 C kicha bez względu na przejechany dystans (pomaga ssanie delikatne). Przy tym samym ustawieniu i wyższych temp. kichanie nie wystepuje. W zimne dni mogłoby pomóc delikatne (powiedzmy o 1/4 obrotu) odkrecenie wkręta. A jakos nie mam ochoty na klękanie co rano przed motongiem, co by trafić śrubsztakiem w dziurkę. Taki wkręt ułatwiłby to zdecydowanie.

Jeżeli nie znajdę dawcy wkręta (od podstaw wykonać sie go nie da) - zapewne poproszę Cię (Piter :flesje: ) o pomoc.

 

Skrzynia biegów jeszcze nigdy mi nie odpadła

Mi ostatnio odpadła... dźwigienka od biegów... Sunęliśmy jakieś 10km pełnym ogniem - nie było szans na odnalezienie szelmy...

RIDE HARD!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno miałem w dłoni jakiś taki długi wkręt/śrubę gaźnika, gdzieś w garażu znalazłem. Nie wiem od czego ale zdaje się że od gaźnika Pegaz albo innego demoluda. Wtedy właśnie do głowy mi przyszło aby kombinować to jako śrubę składu w CV40, odłożyłem na półkę i... nie mogę go znaleźć teraz. :banghead: Ale dziś ogarniam garaż i może znajdę to wrzucę fotkę.

 

 

 

Dźwigienka od biegów też mi się zepsuła ostatnio. Przegub cięgna przy skrzyni. Jadę na mieście, chcę zredukować a tu biegów nie ma.... :banghead: Niezłe akrobacje musiałem dokonać aby wrzucić luz. Prawą ręką trzymać sprzęgło, nachylić się z siedzenia i druga ręką operować dźwigienką na skrzyni, silnika nie mogłem wyłączyć bo akurat testowałem ładowanie aku które nie działało... Kumulacja usterek technicznych. Harry latał bez problemów 4 lata u mnie, teraz wszystko się pier..... :icon_evil:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalna dźwignia zmiany biegów na przegubie potrafi się rozpaść nawet w 5 letniej Elce,więc nie jest to przypadłość starszych sprzętów.Na szczęście mam akcesoryjną,a ta się już tak nie rozpada.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją stuningowałem. Obwiązałem brązowym przewodem elektrycznym w kształt ósemki. :icon_mrgreen:

https://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/SprzegOFLH?authkey=Gv1sRgCIa86ubEp--5NQ#5603455651136007122

 

Musiałem jakoś dojechać do domu.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwigienka od biegów też mi się zepsuła ostatnio. Przegub cięgna przy skrzyni. Jadę na mieście, chcę zredukować a tu biegów nie ma.... :banghead: Niezłe akrobacje musiałem dokonać aby wrzucić luz. Prawą ręką trzymać sprzęgło, nachylić się z siedzenia i druga ręką operować dźwigienką na skrzyni, silnika nie mogłem wyłączyć bo akurat testowałem ładowanie aku które nie działało... Kumulacja usterek technicznych. Harry latał bez problemów 4 lata u mnie, teraz wszystko się pier..... :icon_evil:

Nawet nic mi nie mów na temat kumulacji usterek - właśnie się dowiedziałem, że powodem stuków w silniku mojego RK jest nie tylko łańcuch sprzęgłowy walący ile wlezie w obudowę, ale na dodatek tłucze się na wale korbowód przedniego cylindra :banghead:

<span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś zabrał się za załatwianie/sprowadzenie śrubki w stylu EZ-Screw, to ja też chętnie bym się na to pisał i przygarnął jedną. W sporciakach dostęp do oryginalnej śrubki nie jest tragiczny, ale wygoda posiadania wspomnianego zamiennika byłby nieoceniona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_eek: Jaki przebieg :icon_question:

Marne 38 tys. mil :banghead: , ale jest sporo nagrzebane w silniku.

Wydaje się, że przebieg jest faktyczny - tak wynika z rachunków z serwisu HD w USA.

<span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Moze mi Ktoś pomódz w ustawieniu poziomu paliwa w gaźniku CV? Czytałem, że poziom jest inny dla zawroka iglicowego 3-stronnego i 4-stronnego. Ja mam zaworek 3-stronny, pływak okrągły, jak ustawic pływaki ? Wiem, że można sprawdzić poziom paliwa zakładając bezbarwny wężyk na rurkę spustową od spodu i zmierzyć poziom przystawiając przewód do gaźnika, jednak nie wiem czym sie sugerować przy tym pomiarze. Z góry dzięki z apomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trójkątny zaworek i okrągły pływak czyli gaźnik z roczników `90-`91. Obracasz gaźnik "do góry kołami" i mierzysz od płaszczyzny przylegania komory pływakowej do szczytu pływaka, powinno tam być 18.4-18.5mm (+/- 1mm).

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...