turysta Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 trzymać go kolanem :buttrock: Wolne mam ok 1000 rpm, szybciej nie ustawię, bo się zrzygam. Chcąc ułatwić sobie życie, szukam http://www.harley-performance.com/ez-just.htmlCena 17 waszyngtonów za wodą, jedyna oferta jaką znalazłem między Odrą o Bugiem - 125 zł :eek: Rozumiem że przesyłka... cło...ku**ewsko droga koperta... ale tyle za wkręta nie dam. Jeżeli ma ktoś na zbyciu zwykły wkret z jakiegoś niekompletnego karburatora - jestem chetny, będę rzeźbił. Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 A po co Ci ta śrubka,służy tylko do regulacji składu mieszanki,a tego ciągle nie regulujesz.Wystarczy raz a dobrze.Mam gościa co sprowadza mi graty z USA więc jak byś się uparł to mi to sprowadzi[bez cła i innych dupereli]. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 (edytowane) No własnie, raz a dobrze trzeba ustawić. I ten właśnie "raz" jest najtrudniejszy. Sam się użeram ze składem mieszanki właśnie z powodu dostępu do śruby, a raczej braku dostępu na pracującym silniku. A bez filtra powietrza już nigdy nie odpalę, miałem nauczę po tym jak gasiłem ogień gołymi rękoma. :banghead: Niektórzy niby robią jakoś tak że dopasowują mały wkrętak którym da się operować śrubę składu. Niedawno próbowałem tego patentu, gdy w kocu znalazłem odpowiedni wkrętak stwierdziłem że i tak nie da się go włożyć pomiędzy cylindry-osłony popychaczy i pod airbox, szczególnie na gorącym silniku... A rozbierać dolot żeby zmienić 1/8 obrotu to też masakra. Ja wymiękłem po 7 operacjach demontażu i montażu jednego dnia. Jeszcze taki szczegół - silnik do regulacji musi być gorący. A potem jak chcesz zdjąć airbox i odchylic gaźnik to fajnie by było gdyby silnik nie był już tak gorący bo po pierwsze paliwo może wypłynąć z gaźnika gdy go przechylisz a po drugie i tak się oparzysz o elementy silnika przy grzebaniu. Więc trzeba czekać aż ostygnie trochę, zdjąć, przestawić skład, poskładać, nagrzać i polatać kilka km. Wrócić, ostudzić, zdjąć, przestawić.... Też kiedyś marzyłem o tym Ez-Screw ale cena jest nieproporcjonalna. Dobrze kombinujesz Turysta, może od czegoś dałoby radę wyrzeźbić. Gwinty w gaźniku CV są metryczne a to ułatwia sprawę. Streng9 - Skrzynia biegów jeszcze nigdy mi nie odpadła. :icon_mrgreen: Edytowane 10 Maja 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 tego ciągle nie regulujesz W moim przypadku chyba jednak trzeba.Przy wolnym przelocie (luftfilter i auspuffy) cholernie wrażliwy jest na temp powietrza.Poniżej 10 C kicha bez względu na przejechany dystans (pomaga ssanie delikatne). Przy tym samym ustawieniu i wyższych temp. kichanie nie wystepuje. W zimne dni mogłoby pomóc delikatne (powiedzmy o 1/4 obrotu) odkrecenie wkręta. A jakos nie mam ochoty na klękanie co rano przed motongiem, co by trafić śrubsztakiem w dziurkę. Taki wkręt ułatwiłby to zdecydowanie.Jeżeli nie znajdę dawcy wkręta (od podstaw wykonać sie go nie da) - zapewne poproszę Cię (Piter :flesje: ) o pomoc. Skrzynia biegów jeszcze nigdy mi nie odpadła Mi ostatnio odpadła... dźwigienka od biegów... Sunęliśmy jakieś 10km pełnym ogniem - nie było szans na odnalezienie szelmy... Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Niedawno miałem w dłoni jakiś taki długi wkręt/śrubę gaźnika, gdzieś w garażu znalazłem. Nie wiem od czego ale zdaje się że od gaźnika Pegaz albo innego demoluda. Wtedy właśnie do głowy mi przyszło aby kombinować to jako śrubę składu w CV40, odłożyłem na półkę i... nie mogę go znaleźć teraz. :banghead: Ale dziś ogarniam garaż i może znajdę to wrzucę fotkę. Dźwigienka od biegów też mi się zepsuła ostatnio. Przegub cięgna przy skrzyni. Jadę na mieście, chcę zredukować a tu biegów nie ma.... :banghead: Niezłe akrobacje musiałem dokonać aby wrzucić luz. Prawą ręką trzymać sprzęgło, nachylić się z siedzenia i druga ręką operować dźwigienką na skrzyni, silnika nie mogłem wyłączyć bo akurat testowałem ładowanie aku które nie działało... Kumulacja usterek technicznych. Harry latał bez problemów 4 lata u mnie, teraz wszystko się pier..... :icon_evil: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Oryginalna dźwignia zmiany biegów na przegubie potrafi się rozpaść nawet w 5 letniej Elce,więc nie jest to przypadłość starszych sprzętów.Na szczęście mam akcesoryjną,a ta się już tak nie rozpada. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 (edytowane) Ja swoją stuningowałem. Obwiązałem brązowym przewodem elektrycznym w kształt ósemki. :icon_mrgreen: https://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/SprzegOFLH?authkey=Gv1sRgCIa86ubEp--5NQ#5603455651136007122 Musiałem jakoś dojechać do domu. Edytowane 10 Maja 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Dźwigienka od biegów też mi się zepsuła ostatnio. Przegub cięgna przy skrzyni. Jadę na mieście, chcę zredukować a tu biegów nie ma.... :banghead: Niezłe akrobacje musiałem dokonać aby wrzucić luz. Prawą ręką trzymać sprzęgło, nachylić się z siedzenia i druga ręką operować dźwigienką na skrzyni, silnika nie mogłem wyłączyć bo akurat testowałem ładowanie aku które nie działało... Kumulacja usterek technicznych. Harry latał bez problemów 4 lata u mnie, teraz wszystko się pier..... :icon_evil:Nawet nic mi nie mów na temat kumulacji usterek - właśnie się dowiedziałem, że powodem stuków w silniku mojego RK jest nie tylko łańcuch sprzęgłowy walący ile wlezie w obudowę, ale na dodatek tłucze się na wale korbowód przedniego cylindra :banghead: Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 (edytowane) tłucze się na wale korbowód przedniego cylindra :icon_eek: Jaki przebieg :icon_question: Edytowane 11 Maja 2011 przez turysta Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo00 Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Gdyby ktoś zabrał się za załatwianie/sprowadzenie śrubki w stylu EZ-Screw, to ja też chętnie bym się na to pisał i przygarnął jedną. W sporciakach dostęp do oryginalnej śrubki nie jest tragiczny, ale wygoda posiadania wspomnianego zamiennika byłby nieoceniona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 :icon_eek: Jaki przebieg :icon_question:Marne 38 tys. mil :banghead: , ale jest sporo nagrzebane w silniku.Wydaje się, że przebieg jest faktyczny - tak wynika z rachunków z serwisu HD w USA. Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Moze mi Ktoś pomódz w ustawieniu poziomu paliwa w gaźniku CV? Czytałem, że poziom jest inny dla zawroka iglicowego 3-stronnego i 4-stronnego. Ja mam zaworek 3-stronny, pływak okrągły, jak ustawic pływaki ? Wiem, że można sprawdzić poziom paliwa zakładając bezbarwny wężyk na rurkę spustową od spodu i zmierzyć poziom przystawiając przewód do gaźnika, jednak nie wiem czym sie sugerować przy tym pomiarze. Z góry dzięki z apomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Trójkątny zaworek i okrągły pływak czyli gaźnik z roczników `90-`91. Obracasz gaźnik "do góry kołami" i mierzysz od płaszczyzny przylegania komory pływakowej do szczytu pływaka, powinno tam być 18.4-18.5mm (+/- 1mm). Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Doradźcie czy warto wymienić w EVO gaźnik CV na MIkuni HS 40. Wiem że HS 42 to dobry wybór ale czy 40 coś polepszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 na pewno warto , choć zwykle mam do czynienia z 42 -45 , ale są to tak dobre gazniki, że 40-stka również będzie lepsza od seryjnego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.