Kamel-JG Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Cześć. Oddałem moją kawkę 2002r. do ASO w celu zrobienia między innymi synchro wtrysków + regulację zaworów. Teraz mam coś takiego, że na postoju obroty falują tak +/- 100-150 obr. a podczas odpuszczania gazu (zamknięciu przepustnicy) w trakcie jazdy szarpie mi motocyklem (tak jak szarpie motocyklem, gdy jedziemy na mega wolnych obrotach), nie ma tego zjawiska powyżej ok 5000 obr. Im niższy bieg tym mocniejsze szarpnięcia (wiadomo: większa siła na kole) i podczas jazdy na zamknietej przepustnicy silnik nie wydaje płynnego dźwięku, tylko takie "bul bul bul bul"... jakby był na gaźnikach ;) Przed oddaniem do serwisu też takie coś było ale jakby w mniejszym stopniu - stąd myślałem, że regulacja zaworów i synchro wtrysków wystarczy. Co to może być? Reklamować to w serwisie? Pozdro Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Złóż reklamację. Coś źle zrobiono. Możliwe że nie ma luzu na zaworach i zawór jest podparty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurbassteck Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 A gdzie robiłeś? Może być na PW.Tak jak radzi kolega wyżej, pojedź do serwisu, opisz usterkę i poproś o poprawienie. Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 (edytowane) A gdzie robiłeś? Może być na PW.Tak jak radzi kolega wyżej, pojedź do serwisu, opisz usterkę i poproś o poprawienie. Moto serwisuję w yamasze (u diabła) Zawsze tu robię serwis moto i nigdy nic się nie działo. Czyżby rutyna tym razem wzięła górę? Tylko, że przed regulacją też delikatnie podszarpywał i lekko falował obrotami (+/- 50-100 obr), a poszarpywał poniżej 3 tys obr. Po serwisie jest to wyraźniejsze zjawisko. Nie jest to jakieś straszne szarpanie, ale na tyle wyraźne, że denerwuje. Jutro umawiam się na poprawkę w serwisie. A wiecie co... Tak sobie teraz pomyślałem, że to może brak zestrojenia z przelotowym wydechem? Bo o ile dobrze pamiętam na seryjnym wydechu nie było takich objawów. Genialny jestem :P Tylko nie wiem na ile te nerwowe poszarpywania mogą być spowodowane zmianą wydechu, tylko, że zaraz po zmianie wydechu nie przypominam sobie, żeby była różnica. Niestety ozeniłem już oryginalny wydech więc nie mam jak przełożyć.Na sportowym wydechu latam już 2 sezon i jakoś po serwisie teraz jest to dość wyraźne. Tak przy okazji myślę sobie... Czy w 12 jest lambda? A moze to silniczek krokowy (choć on tylko ma znaczenie dla wolnych obrotów, więc nie eliminuje szarpania). Czytałem na ścigaczu.pl że ziom miał falowanie obrotów w gixie 1000 k3 na sportowym wydechu i ponoć gix tak ma, choć strojenie na hamowni trochę to poprawia. Czy myślę w dobrym kierunku? Edytowane 17 Kwietnia 2011 przez Kamel-WGJG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 a lancuch masz dobrze naciagniet ? prawidlowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 a lancuch masz dobrze naciagniet ? prawidlowo? Tak, prawidłowo. Łańcuch ma 2,5 cm luzu w miejscu pomiaru. Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damo Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 w przypadku Wtrysku Nie trzeba nic regulować , natomiast w gaźnikach tak . Komputer sam ustała skład mieszanki , co do falowania To zapewne źle przeprowadzone synchr. podciśnienia . Jeżeli Tak to czy zawory zostały poprawnie Wyregulowane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 w przypadku Wtrysku Nie trzeba nic regulować Jesteś w błędzie. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 w przypadku Wtrysku Nie trzeba nic regulować , natomiast w gaźnikach tak . Komputer sam ustała skład mieszanki , co do falowania To zapewne źle przeprowadzone synchr. podciśnienia . Jeżeli Tak to czy zawory zostały poprawnie Wyregulowane ? Czyżby PARADOKS czy może nowe prawo Murfiego? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 (edytowane) Dzięki za cenne rady nieregulowanego regulowania :D Serwis trochę się migać zaczyna, bo moto było robione w styczniu, a ja dopiero teraz zgłaszam problem. Ale dopiero teraz (w kwietniu) wyjechałem motocyklem i zrobiłem może z 300km zauważajac usterkę. Tylko, że nibyby jak miałem przetestować motocykl w połowie stycznia w 1 metrowym śniegu? :P no ale mają dłubać kawkę po świętach. Edytowane 21 Kwietnia 2011 przez Kamel-WGJG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 (edytowane) Wracajac na chwilę do tematu. Serwis wyregulował HST czy jak to tam się fachowo nazywa, troszkę jest lepiej, ale nadal delikatnie poszarpuje. Mechanicy powiedzieli, że moto ma już swoj wiek i nalot (38000) choć dla mnie to idiotyczny argument. Ale tak sobie myślę... Może to być spowodowane zmianą wydechu na przelotowy? Bo jak dobrze sobie przypominam na oryginalnym chyba tego nie było... Edytowane 18 Maja 2011 przez Kamel-JG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Argument bez sensu, jesli to prawdziwy przebieg.Przy przelocie ECU samo powinno dostosowac sklad mieszanki do zmienionych warunkow, ale sa jakies granice tej regulacji.A filtr powietrza masz fabryczny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Argument bez sensu, jesli to prawdziwy przebieg.Przy przelocie ECU samo powinno dostosowac sklad mieszanki do zmienionych warunkow, ale sa jakies granice tej regulacji.A filtr powietrza masz fabryczny ? Sądząc po ogólnym stanie motocykla domniemam, że nalot jest realny. W sumie to dał bym mu nawet mniej ;) Filtr mam fabryczny. Wczoraj założyłem silencer do wydechu i zalałem v-powera 99 i moto jest zdecydowanie spokojniejsze. Ma jedynie minimalne szarpniecia niemal niewyczuwalne. Moze należało by właśnie zestroić z wydechem? A nie kasować 8 dych za regulację tps-a bo tyle właśnie ze mnie zdarli pomimo reklamacji... ehh frajer ze mnie ;) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.