kamikazze Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) Rozmyślam nad jednym z wyżej wymienionych. Moto z przeznaczeniem tylko do jazdy w koło komina i w dłuższe trasy, zero toru, co wybrać?Z góry dzięki za porady... Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez kamikazze Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 K 1200 R koneicznei z ABS'em ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Jako ze posiadalem Bkinga, polecam wlasnie jego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Jeśli ja miałbym wybierać, to B-King Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravanello Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) Również szykuje się do zakupu K1200R i szukam opinii. Gdyby ktoś coś podpowiedział ... Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez ravanello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Panowie, jakieś konkrety, wady i zalety danych moto poproszę. Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 BK ciezki w ch*j, natomiast wygodny bardzo. Trudno mi okreslac moc, turbo mialem a K1200r nigdy nie jezdzilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Oba motory bardzo podobne, miałem okazję widzieć na żywo(lecz nie jeździłem). B-King ładniejszy, K1200R mniej pali - to główne różnice. Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 a co, chcesz się pozbyć Apki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 a co, chcesz się pozbyć Apki? Zanim sprzedałem RSV miałem przed chwilę dylemat, ale na szczęście wrócił jasny umysł :icon_mrgreen: Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Jesli ja mialbym taki dylemat to zdecydowanie B-king. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 mam B kinga i jest na prawde spoko. jak zapodasz szybe to spokojnie 170 możesz dlużej jechac - nie wieje jakoś wybitnie. ktos napisał ze ciężki. a co ty chciałeś zeby 1300 pwazylo jak 600tka? to pojemnoci dla facetów a nie panienek ;) moim zdaniem trzeba sie przejechac i jednym i drugim bo tak to takie pierd**lenie o niczym. aha i to nie motocykl na tor tak wiec nawet nie ma co wykluczac tej opcji bo jest nie realna Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marki Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Na temat B-Kinga mogę coś napisać,bo jeżdżę tym motorem od początku tego sezonu.Przesiadłem się z Fazera 600.Czyli przepaść jeśli chodzi o osiągi.Moim zdaniem motor idealny do jeżdzenia "w koło komina" jak i na dalsze wypady.Motor wygodny,bardzo dobrze się prowadzi,manewrowanie między autami w mieście nie sprawia żadnych problemów.W czasie jazdy czuć wagę motoru ale uważam to za zdecydowany plus.Niedawno miałem okazję przejechać się kawałek po gradzie i motor jechał jak po sznurku ;)Mam bardzo niską owiewkę i jazda do ok 150-160 km/h nie sprawia problemów.Zużycie paliwa kształtuje się na poziomie ok 6,5L na trasie do ok 8L w mieście przy normalnej jeździe.Oczywiście możliwości spalania są dużo większe.Póki co jestem bardzo zadowolony i polecam tą zabawkę.Na temat K1200R nic nie podpowiem.Kolega jeździ ze mną R1200R ale to inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 BMW jest napewno lepsza do turystyki, pomimo, że naked to ma kardan i bez problemu wyposażysz go w akcesoria turystyczne, B-king to streetfighter z nadwaga, bardziej zawadiacki, słusznego wyboru życzę !! :) Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.